
Compania românească TARA Interactive îşi extinde prezenţa internaţională şi demarează noi proiecte în Germania şi Danemarca
29 August 2022
AgerpresTARA Interactive dezvoltă, în prezent, proiecte în SUA, Germania şi Danemarca, alături de România şi Moldova, iar cifra de afaceri realizată în afara ţării este de 70%.
TARA Interactive, companie românească de dezvoltare de software, îşi extinde prezenţa în Germania şi în Danemarca şi începe campanii de promovare a serviciilor în alte trei ţări: Elveţia, Olanda şi Canada, potrivit unui comunicat remis luni AGERPRES.
Demersul se înscrie în strategia de extindere internaţională a companiei româneşti şi are loc pe fondul creşterii nevoii de digitalizare a companiilor şi de eficientizare a cheltuielilor.
TARA Interactive dezvoltă, în prezent, proiecte în SUA, Germania şi Danemarca, alături de România şi Moldova, iar cifra de afaceri realizată în afara ţării este de 70%.
"Dacă acum câţiva ani aveam clienţi doar în afară, obiectivul curent este să ne extindem atât internaţional, cât şi în România, unde nevoia de digitalizare a companiilor este tot mai mare. În prezent dezvoltăm proiecte pe partea de business management şi administration (eCommerce, roboţi, RPA, aplicaţii mobile, AI, CRM), care sunt industry agnostic, dar şi pe verticale specifice anumitor industrii, cum ar fi banking, accounting & finance, logistics etc.", a afirmat Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive, menţionând că, în ultimii doi ani, a observat o creştere a cererii din partea magazinelor online şi pentru automatizarea proceselor interne.
Demersul se înscrie în strategia de extindere internaţională a companiei româneşti şi are loc pe fondul creşterii nevoii de digitalizare a companiilor şi de eficientizare a cheltuielilor.
TARA Interactive dezvoltă, în prezent, proiecte în SUA, Germania şi Danemarca, alături de România şi Moldova, iar cifra de afaceri realizată în afara ţării este de 70%.
"Dacă acum câţiva ani aveam clienţi doar în afară, obiectivul curent este să ne extindem atât internaţional, cât şi în România, unde nevoia de digitalizare a companiilor este tot mai mare. În prezent dezvoltăm proiecte pe partea de business management şi administration (eCommerce, roboţi, RPA, aplicaţii mobile, AI, CRM), care sunt industry agnostic, dar şi pe verticale specifice anumitor industrii, cum ar fi banking, accounting & finance, logistics etc.", a afirmat Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive, menţionând că, în ultimii doi ani, a observat o creştere a cererii din partea magazinelor online şi pentru automatizarea proceselor interne.
Pentru a susţine planurile de extindere pe liniile de business, TARA Interactive a format o echipă de profesionişti cu experienţă în business şi îşi propune să intre, în perioada următoare, pe verticalele de comerţ (retail, e-tail) şi de producţie (manufacturing).
Printre cele mai importante proiecte dezvoltate până acum de TARA Interactive pentru clienţi din piaţa internaţională sunt: optimizarea consumului de combustibil pentru flote de transport (SUA); optimizare de procese pe tot lanţul de producţie şi distribuţie (containere în porturi); agrifood supply chain - proiect ce a presupus optimizarea încărcării tirurilor cu produse agrifood şi optimizarea rutelor de distribuţie, astfel încât să lase o amprentă de carbon cât mai redusă; dezvoltarea unei aplicaţii de mobil pentru gestionarea reducerilor şi cardurilor de fidelitate.
Enterprise Content Management System cu un motor complex de calcul a rezultatelor căutărilor în funcţie de priorităţile de business ale companiei.
Strategia TARA Interactive de extindere la nivel internaţional vizează şi deschiderea de birouri locale în perioada următoare, pe lista scurtă a companiei fiind Olanda şi Germania. Unul dintre principalele avantaje faţă de firmele din ţările respective este nivelul preţurilor practicate.
Totodată, nivelul avansat de cunoaştere a limbii engleze, poziţia geografică în Europa şi diferenţele culturale mai mici faţă de alte zone, cum ar fi India, constituie alte avantaje în comparaţie cu alte firme offshore. De asemenea, alt avantaj este faptul că TARA Interactive oferă şi consultanţă în definirea şi implementarea proiectelor, faţă de alte companii dezvoltatoare de software, locale sau offshore.
Dezvoltarea TARA Interactive la nivel internaţional are loc concomitent cu creşterea numărului de angajaţi. Astfel, planurile companiei presupun creşterea echipei la 70 de angajaţi până la finalul anului.
TARA Interactive este o companie românească inovativă, care contribuie la transformarea digitală a clienţilor săi prin furnizarea de servicii de dezvoltare software şi consultanţă care stimulează competitivitatea şi inovaţia.
Compania investeşte permanent în dezvoltarea angajaţilor şi promovează o cultură organizaţională axată pe egalitate, având o echipă închegată, unde toţi angajaţii au acces la resurse pentru a creşte profesional, cât şi personal.
În prezent, TARA Interactive are 50 de angajaţi în birourile din Bucureşti şi Chişinău şi desfăşoară proiecte internaţionale (SUA, Marea Britanie, Europa, România, etc), în domenii precum fintech, sport, consultanţă, transport, logistică, ecommerce şi retail.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 8865 / 19553 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Filip & Company a asistat Booster Capital în achiziția unei participații în Artesana cu o chipă de avocați coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner) și Andreea Bănică (counsel). RTPR a fost de partea vânzătorului ROCA Investments, iar Andronic & Partners a asistat Artesana şi pe fondatorii acesteia
Clifford Chance a asistat Electrica în emisiunea istorică de obligațiuni verzi lansată pe piețele externe, în valoare de 500 milioane Euro. Avocați din București și Londra, în echipa de proiect, coordonată de partenerii Mădălina Rachieru-Postolache și Kate Vyvyan
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Filip & Company a asistat Ministerul Finanțelor Publice în emisiunea de obligațiuni în valoare de 4,7 miliarde de euro | Monica Stătescu (partener): ”Cererea puternică și condițiile de finanțare semnificativ îmbunătățite arată că România este percepută tot mai mult ca un emitent stabil și credibil”
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
Finanțările sindicalizate își păstrează poziția solidă, iar club-deal-urile câștigă teren pe piață, spun avocații din practica de Banking & Finance de la NNDKP | Valentin Voinescu (Partener): ”Am remarcat o creștere a interesului din partea fondurilor de investiții și a creditorilor non-bancari. Profilul clientului a evoluat: companiile sunt mai bine informate, mai receptive la structuri mixte și tot mai interesate de optimizarea costurilor și a structurii de capital”
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2025” | NNDKP, ZRVP și Dincă & Speciac au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Liana Ștefana Bonca, 85 de puncte, printre primii intrați în anul 2022: “Facultatea vine cu provocări însemnate, iar examenele te testează în moduri neașteptate, cerând mai mult decât ai crezut vreodată că poți oferi. Totuși, în mijlocul acestui tumult și a nesiguranței cu care încă mă confrunt, am credința profundă că munca și pasiunea pot transforma chiar și cele mai grele obstacole în realizări”
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...