Duncea, Ștefănescu & Asociaţii o promovează pe Elena Ichimescu în poziția de Partener
09 Martie 2020
BizLawyerElena Ichimescu deține o experiență de peste 15 ani în consilierea clienților locali și internaționali, cu preponderență în materia dreptului muncii (inclusiv litigii de muncă), dar și în probleme de drept imobiliar, pregătire și negociere de contracte (vânzare, leasing, concesiune), asistență în cadrul proiectelor de due diligence și/sau tranzacții imobiliare.
Societatea de avocatură Duncea, Ștefănescu & Asociații anunță promovarea la nivel de top management a Elenei Ichimescu (38) în poziția de Partener, poziție din care va continua să coordoneze practica de dreptul muncii în cadrul societății.
"Invitația de a se alătura parteneriatului actual al firmei certifică calitățile profesionale incontestabile ale Elenei. Această decizie survine firesc, ca recunoaștere a eforturilor, seriozității și dedicației sale dovedite de-a lungul unei perioade de mai bine de 12 ani petrecută în cadrul firmei, susținute fără îndoială și de pasiunea sa pentru știința dreptului.", apreciază Cosmin Ștefănescu - Managing Partner.
Elena Ichimescu deține o experiență de peste 15 ani în consilierea clienților locali și internaționali, cu preponderență în materia dreptului muncii (inclusiv litigii de muncă), dar și în probleme de drept imobiliar, pregătire și negociere de contracte (vânzare, leasing, concesiune), asistență în cadrul proiectelor de due diligence și/sau tranzacții imobiliare.
"Invitația de a se alătura parteneriatului actual al firmei certifică calitățile profesionale incontestabile ale Elenei. Această decizie survine firesc, ca recunoaștere a eforturilor, seriozității și dedicației sale dovedite de-a lungul unei perioade de mai bine de 12 ani petrecută în cadrul firmei, susținute fără îndoială și de pasiunea sa pentru știința dreptului.", apreciază Cosmin Ștefănescu - Managing Partner.
Elena Ichimescu deține o experiență de peste 15 ani în consilierea clienților locali și internaționali, cu preponderență în materia dreptului muncii (inclusiv litigii de muncă), dar și în probleme de drept imobiliar, pregătire și negociere de contracte (vânzare, leasing, concesiune), asistență în cadrul proiectelor de due diligence și/sau tranzacții imobiliare.
În ceea ce privește dreptul muncii, Elena a construit o practică excelentă în această materie, fiind implicată în proiecte precum întocmirea contractelor de muncă și a regulamentelor interne, negocieri colective sau individuale, restructurări de posturi, concedieri individuale sau colective, litigii de muncă etc. A asistat, de asemenea, un portofoliu mare de clienți cu privire la aspectele de dreptul muncii care implică armonizarea legislației din România cu legislația UE.
„Suntem încântați că Elena a acceptat provocarea de a ni se alătura pe un drum profesional pe care îl dorim cât mai lung și mai fructuos cu putință. O felicităm pe colega noastră pentru realizările și implicarea ei și îi dorim mult succes în noua poziție!”, afirmă avocații fondatori, Adriana Duncea și Cosmin Ștefănescu.
Activitatea Duncea, Ştefănescu & Asociaţii se axează în special pe consultanţa de afaceri, acoperind o paletă largă de servicii de asistenţă juridică și fiscală, reprezentare în cadrul procedurilor litigioase (inclusiv litigii fiscale), restructurări, fuziuni și achiziții etc. Portofoliul de clienţi include societăţi naţionale şi multinaționale, activând în cele mai diverse domenii precum servicii financiar - bancare, auto, retail, farmaceutic, IT, energie, imobiliar, agricol.
Partenerii Adriana Duncea (49) şi Cosmin Ştefănescu (45) deţin o experienţă vastă în domeniu, de 25 şi respectiv 22 ani. Conduc o echipă de 14 avocaţi, specializaţi în diverse arii. Printre serviciile personalizate oferite clienţilor din cele mai variate industrii (grupuri naţionale şi internaţionale), se numără: Drept societar, Fuziuni şi achiziţii (inclusiv investigații Due Diligence), Insolvenţă şi restructurări, Drept bancar şi financiar, Dreptul muncii, Litigii şi arbitraj / Litigii fiscale, Imobiliare şi construcţii, Asigurări şi brokeraj, Proprietate intelectuală și Tehnologia informației, Dreptul mediului.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 221 / 260 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...