Legal Tech: Bohâlțeanu & Asociații alege KeyVisionPRO
12 Iulie 2019
BizLawyerPlatforma KeyVisionPRO se înscrie în ultimele tendințe internaționale în ce privește legal tech, incluzandde într-un singur soft toate aspectele de business relevante pentru o firmă de avocatură.
Bohâlțeanu & Asociații (BSMP) se alătură marilor firme de avocați care se dezvoltă cu ajutorul soluțiilor legal tech și au ales KeyVisionPRO pentru managementul operațional și dezvoltare.
”Am implementat KeyVisionPRO pentru managementul activităților din firma noastră, deoarece ne-am dorit să ne aliniem tendințelor internaționale privind digitalizarea, dar și pentru că soluția acoperă nevoile noastre de zi cu zi, de management al timpului, dosarelor si al, clienților și analiză. Bohâlțeanu și Asociații este implicată în mod curent într-o gamă variată de proiecte complexe, precum finanțări cross-border, tranzacții de M&A, proiecte de real estate și litigii, care impuneau accesul la o soluție puternică de business intelligence. Adoptarea KeyVisionPRO s-a tradus într-un Return of Investment extrem de rapid, de câteva luni, inclusiv prin accesul la analize de performanță in timp real, chiar pe parcursul implementării acestor proiecte. Tranziția de la aplicația veche a fost extrem de facilă și cu beneficii imediate”, a declarat Ionuț Bohâlțeanu, avocat asociat în cadrul Bohâlțeanu & Asociații.
”Am implementat KeyVisionPRO pentru managementul activităților din firma noastră, deoarece ne-am dorit să ne aliniem tendințelor internaționale privind digitalizarea, dar și pentru că soluția acoperă nevoile noastre de zi cu zi, de management al timpului, dosarelor si al, clienților și analiză. Bohâlțeanu și Asociații este implicată în mod curent într-o gamă variată de proiecte complexe, precum finanțări cross-border, tranzacții de M&A, proiecte de real estate și litigii, care impuneau accesul la o soluție puternică de business intelligence. Adoptarea KeyVisionPRO s-a tradus într-un Return of Investment extrem de rapid, de câteva luni, inclusiv prin accesul la analize de performanță in timp real, chiar pe parcursul implementării acestor proiecte. Tranziția de la aplicația veche a fost extrem de facilă și cu beneficii imediate”, a declarat Ionuț Bohâlțeanu, avocat asociat în cadrul Bohâlțeanu & Asociații.
Platforma KeyVisionPRO se înscrie în ultimele tendințe internaționale în ce privește legal tech, incluzandde într-un singur soft toate aspectele de business relevante pentru o firmă de avocatură. Soluția a fost construită modular, pe pachete ce includ pontaje și facturare, management-ul dosarelor de instanță sau urmărire insolvență. Aplicația oferă și un puternic modul de business intelligence, cu analize detaliate de performanță a firmei, clienților, practicilor sau avocaților, dar și un modul unic de Customer Relationship Management, în care se pot urmări activitățile de vânzări, marketing & business development.
Platforma oferă flexibilitatea de a adăuga și scoate pachete, cu un preț dinamic, per pachet. În plus, KeyVisionPRO este primul produs românesc care a reușit să automatizeze complet procesul de on-boarding, crearea unui nou cont și management-ul acestuia presupunând doar acces la un calculator conectat la internet.Ne bucurăm că o firmă în continuă creștere precum Bohâlțeanu & Asociații, implicata in proiecte de complexitate si marime comparabile cu firmele mari, a ales KeyVisionPRO pentru managementul operațional al companiei. Considerăm că aceasta este încă o confirmare a direcției adoptate de platforma noastră în ultimii ani și a faptului că eforturile noastre sunt de folos avocaților în activitatea lor de zi cu zi a precizat George Bărcun, General Manager Softventure.
Despre Bohâlțeanu & Asociații
Bohâlțeanu & Asociații a fost înființată în mai 2014 și acordă servicii avocațiale integrate, la cel mai înalt nivel, pe următoarele arii de practică: Drept Societar, Banking & Finance, Healthcare & Pharma, Mergers & Acquisitions/Privatizări, Dreptul Muncii, Litigii, Piețe de capital, Energie și Resurse naturale, Real Estate, Fiscal și Vamal, Achiziții Publice, Concesiuni/PPP, Insolvență, Protecția datelor cu caracter personal.
Despre KeyVisionPRO
KeyVisionPRO este un produs software internațional care face parte dintr-o suită de aplicații dezvoltate de firma SoftVenture exclusiv pentru piața avocaturii, soluții care au fost alese deja de mari companii precum NNDKP, Eversheds, Filip&Company, Hategan Attorneys etc..
KeyVisionPRO este a treia versiune a aplicației, care a fost regândită complet, după o structură nouă, folosind feedback-ul clienților, experiența și cunoștințele acumulate de-a lungul timpului, integrând noi instrumente tehnologice și o abordare internațională. A rezultat astfel o aplicație flexibilă, cu focus pe acces rapid la informație, care poate fi folosită cu succes de către firmele mici, medii și mari, românești sau internaționale. Platforma a fost gândită ca o soluție modulară, în care utilizatorii folosesc acele pachete și add-on-uri care le sunt necesare. Pentru a testa aplicația și a vedea exact care module răspund nevoilor lor, firmele de avocatură pot să își creeze un cont free-trial timp de 15 zile, timp în care au acces la toate funcționalitățile aplicației, pentru a lua o decizie corectă pentru nevoile lor.
Bohâlțeanu & Asociații a fost înființată în mai 2014 și acordă servicii avocațiale integrate, la cel mai înalt nivel, pe următoarele arii de practică: Drept Societar, Banking & Finance, Healthcare & Pharma, Mergers & Acquisitions/Privatizări, Dreptul Muncii, Litigii, Piețe de capital, Energie și Resurse naturale, Real Estate, Fiscal și Vamal, Achiziții Publice, Concesiuni/PPP, Insolvență, Protecția datelor cu caracter personal.
Despre KeyVisionPRO
KeyVisionPRO este un produs software internațional care face parte dintr-o suită de aplicații dezvoltate de firma SoftVenture exclusiv pentru piața avocaturii, soluții care au fost alese deja de mari companii precum NNDKP, Eversheds, Filip&Company, Hategan Attorneys etc..
KeyVisionPRO este a treia versiune a aplicației, care a fost regândită complet, după o structură nouă, folosind feedback-ul clienților, experiența și cunoștințele acumulate de-a lungul timpului, integrând noi instrumente tehnologice și o abordare internațională. A rezultat astfel o aplicație flexibilă, cu focus pe acces rapid la informație, care poate fi folosită cu succes de către firmele mici, medii și mari, românești sau internaționale. Platforma a fost gândită ca o soluție modulară, în care utilizatorii folosesc acele pachete și add-on-uri care le sunt necesare. Pentru a testa aplicația și a vedea exact care module răspund nevoilor lor, firmele de avocatură pot să își creeze un cont free-trial timp de 15 zile, timp în care au acces la toate funcționalitățile aplicației, pentru a lua o decizie corectă pentru nevoile lor.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1689 / 1879 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...