ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Noi profesioniști se alătură echipei Cargus, cu obiectivul de a consolida compania pentru următorii ani

31 Ianuarie 2023   |   BizLawyer

• Începând cu luna ianuarie a acestui an, doi noi profesioniști fac parte din echipa Cargus: Oana Mandicescu, în rolul de Chief Sales Officer (CSO) și Zoe Dobre, ca Chief People and Culture Officer (CPCO). • Cele două nume noi din cadrul Cargus se alătură altor specialiști care au completat echipa managerială la sfârșitul anului 2022: Eirik Hjeltnes, în calitate de Chief Revenue Officer și Șerban Stoica, în rolul de Head of Strategy și Project Management Officier (PMO).

 
 
Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din industria de curierat din România, își consolidează echipa prin recrutarea unor profesioniști cheie, care vor contribui la dezvoltarea afacerii, atât pe piața locală, cât și pe cea internațională.

Din ianuarie, Oana Mandicescu este noul Chief Sales Officer al Cargus. Din acest rol, coordonează activitățile de sales ale diviziilor Major Accounts, Field Sales și Internațional, cu obiectivul de a crește profitabilitatea business-ului Cargus. Oana Mandicescu are o vastă experiență și expertiză în industria de curierat, dezvoltată în diferite roluri și domenii de activitate. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Oana a lucrat timp de 25 de ani în DHL Express România, ocupând diferite funcții de management în Customer Service, Pricing & Product, Sales & Marketing, la nivel național și regional. Cunoștințele și dedicarea ei au contribuit la creșterea constantă a veniturilor și a cotei de piață.


Tot din luna ianuarie, Zoe Dobre s-a alăturat echipei Cargus, în funcția de Chief People and Culture Officer (CPCO). Zoe Dobre este un profesionist creativ și orientat spre rezultate, cu o experiență de 18 ani în HR. Înainte de Cargus, a lucrat pentru companii importante, precum Coca-Cola HBC România, Vodafone, Molson Coors și City Grill Group, pe mai multe segmente de expertiză – de la strategia de recrutare, bonusarea activităților de sales, evaluare, transformare organizațională în retail, până la eficiența organizațională și  strategii de recunoaștere a meritelor. În calitate de Chief People and Culture Officer, Zoe coordonează departamentul de resurse umane, va contribui la consolidarea echipei Cargus și va transforma compania într-unul dintre cei mai dezirabili angajatori din industria de curierat.

"2022 a fost un an de dezvoltare pentru Cargus. Am construit un portofoliu matur de produse, am inovat și  am oferit partenerilor noștri o serie de soluții digitale, logistice și de livrare. Este momentul să trecem la nivelul următor: să consolidăm și să pregătim compania pentru cerințele în continuă schimbare ale clienților și să dezvoltăm noi surse de business, precum cel internațional. Și nu putem face acest lucru fără oameni – cu înaltă calificare, cu un bagaj solid de cunoștințe și expertiză, creativi și setați pe dezvoltare. Am încredere că profesioniștii care s-au alăturat echipei vor ajuta Cargus să-și consolideze poziția de curier numărul 1 în România, în ceea ce privește calitatea, experiența clienților, inovația și orientarea către soluții și să devină un jucător respectat pe piețele internaționale.", declară Yannick Mooijman, CEO Cargus.

Noi profesioniști la sfârșitul anului 2022

La finalul anului trecut, alți doi profesioniști s-au alăturat echipei Cargus. Au fost create noi roluri în interiorul companiei, ca răspuns la contextul pieței și planurile de dezvoltare ale companiei pe termen lung: Eirik Hjeltnes în calitate de Chief Revenue Officer și Șerban Stoica în funcția de Director de Strategie.

În calitate de Chief Revenue Officer (CRO), Eirik Hjeltnes are responsabilitatea pentru toate procesele, procedurile și activitățile legate de prețuri și gestionarea veniturilor, cu obiectivul de a stimula profitabilitatea business-ului. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Eirik a activat timp de 30 de ani în UPS , în diferite roluri și aduce în cadrul companiei o serie de cunoștințe specifice, precum și experiența din industrie. În ultima sa poziție, a fost unul dintre oamenii responsabili pentru definirea și implementarea strategiei europene B2C a UPS. Eirik a fost, de asemenea, Country Marketing Director și Pricing & Revenue Management Manager în Germania, cea mai mare piață UPS din Europa.

Șerban Stoica s-a alăturat echipei Cargus în calitate de Head of Strategy și PMO (Project Management Officer). În acest rol, Șerban supraveghează inițierea, planificarea și execuția proiectelor strategice pe toate segmentele de activitate ale companiei. Are o experiență de 15 ani în Corporate Finance, Management Consulting și Private Equity. În ultimii doi ani, a fost Director de Strategie și Transformare în cadrul Green Group, unul dintre cele mai mari grupuri europene de reciclare (parte a Abris Capital Partners) și a fost membru în Consiliul de Administrație al Circular Ventures, divizia de capital de risc a Green Group. Anterior, Șerban a lucrat timp de 5 ani la Kearney: Global Management Consulting Firm, cu sediul în Chicago, consiliind directori executivi și consilii de administrație la nivel global, realizând proiecte strategice pentru mai bine de 15 țări din întreaga lume, inclusiv Singapore, Turcia, Emiratele Arabe Unite, Germania sau China în diverse industrii precum Logistică, Automotive, Telecomunicații sau Bănci.

În 2023, obiectivul Cargus este de a-și consolida cota de piață, atât pe plan local, cât și internațional, de a dezvolta noi instrumente digitale și opțiuni de livrare și de a construi un sistem integrat, care va ajuta companiile să își susțină afacerile.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 996 / 7992
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Senior Lawyer Employment | Reff & Associates
BACIU PARTNERS: Rafinarea serviciilor juridice oferite într-o manieră integrată pentru o realitate în continuă schimbare | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: “Am coordonat mereu echipe de avocați atipice, și acum am decis să creștem tempo-ul: suntem pregătiți să facem modul nostru de a gândi și de a pune în practică lucrurile să se reflecte clar, fără obstacole, în toate inițiativele în care suntem implicați”
Filip & Company a asistat grupul Digi la contractarea unui două împrumuturi în valoare peste 117 mil. € și, respectiv, de 50 mil. €
Proiectul parcului fotovoltaic de la Ovidiu face un pas înainte. MPR|Partners a fost alături de EnPower Energy pentru coordonarea procedurii de obținere a acordului de construire, cu o echipă de avocați coordonată de Gelu Maravela (partener fondator) și Dana Rădulescu (partener)
Finanțele au demarat procedura de selecție a firmelor de avocați pentru un proiect ce presupune asistență consistentă în baza dreptului englez. Contract pe 3 ani, tarife orare de cca. 1.900 lei
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Berea, General counsel la BCR: ”Prin colaborare putem genera schimbări semnificative nu doar în interiorul profesiei noastre, ci și în societate in general. Prin natura muncii noastre, nu numai că răspundem la nevoile imediate ale societății, dar suntem și arhitecți ai viitorului acesteia, contribuind la definirea și modelarea unui cadru normativ care să orienteze comportamentul și deciziile individuale și colective pe termen lung”
Rebecca Marina, counsel în cadrul firmei Filip & Company după ultima rundă de promovări: “Am găsit aici oameni care îmi împărtășesc principiile și valorile de viață și care mi-au devenit prieteni și mentori sau pentru care eu am devenit mentor mai târziu. Orice promovare vine cu responsabilități și noi roluri în echipă”
Patru case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Cum sunt prezentate în GAR 100 (2024), ce mandate au avut și ce spun clienții despre avocați și prestațiile acestora. TZA, ZRVP, LDDP și SP asistă clienți în arbitraje cu pretenții de 15,7 miliarde de dolari
Kinstellar a asistat BIG Mega Renewable Energy cu privire la finanțarea de 92 mil. € cu BERD și OTP Bank pentru construcția și operarea Parcului Eolian Urleasca
Răzvan Gheorghiu-Testa, fondator al Țuca Zbârcea & Asociații, inclus în „Top 50 Cei Mai Influenți Oameni de pe Piața Imobiliară din România”
Wolf Theiss a asistat AIRSOL în legătură cu achiziția MedAir Oxygen Solution | Emanuele Lainati, Legal Affair Manager SOL Group: “Expertiza, dedicarea și abordarea proactivă a avocaţilor Wolf Theiss au fost esențiale pentru încheierea cu succes a tranzacției”
Filip & Company a asistat Centrokinetic, în parteneriat cu Agista, în achiziția pachetului majoritar de părți sociale ale clinicii Socrates din Timișoara
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...