ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii
 

ŢUCA ZBÂRCEA & ASOCIAŢII

Şerban Pâslaru

Poziţie / Funcţie:
Avocat asociat
Coordonator al proiectelor firmei de dreptul muncii
Co-coordonator al proiectelor firmei în domeniile PPP, concesiuni şi achiziţii publice

Studii:
Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Drept (licenţă în Drept, 1998)

Experienţă:
•    Din ianuarie 2009, Avocat asociat al Ţuca Zbârcea & Asociaţii
•    Martie 2005 – decembrie 2008, Avocat colaborator senior al Ţuca Zbârcea & Asociaţii
•    Februarie 2004 – februarie 2005, Avocat colaborator al Muşat & Asociaţii
•    Octombrie 2002 – februarie 2004, Avocat colaborator în cadrul Cabinetului Individual de Avocatură Mihăilă Constantin

Contact:
Telefon / Fax: 021 204 88 97 / 021 204 88 99
E-mail: serban.paslaru@tuca.ro          
Web: www.tuca.ro / www.noulcodcivil.ro

PÂSLARU Şerban este Avocat asociat al Ţuca Zbârcea & Asociaţii şi coordonator al departamentului de dreptul muncii. El deţine o bogată experienţă în consilierea angajatorilor în probleme de dreptul muncii, incluzând pregătirea documentaţiei aferente încetării raporturilor de muncă şi parcurgerea etapelor procedurilor de restructurare, negocieri colective, pregătirea şi implementarea planurilor de concedieri, efectuarea transferurilor de întreprindere, pregătirea şi implementarea unor programe motivaţionale, conflicte de muncă. Şerban Pâslaru este membru al European Employment Lawyers’ Association (EELA), membru al comitetului Multilaw privind dreptul muncii, membru al comitetului AmCham privind legislaţia muncii, precum şi al reţelei HR Club în România. El este autorul mai multor articole şi analize privind legislaţia muncii, coordonând editarea ghidului „Employment Guidebook” al Ţuca Zbârcea & Asociaţii.
Pe lângă calitatea sa de coordonator al departamentului de dreptul muncii, Şerban Pâslaru este direct implicat în multe din proiectele firmei în domeniul PPP, concesiuni şi achiziţii publice. Astfel, el a reprezentat interesele finanţatorilor de proiecte, împrumutătorilor, furnizorilor de echipamente, furnizorilor de fonduri pentru infrastructură, entităţilor din sectorul public în ceea ce priveşte cadrul juridic aplicabil achiziţiilor publice, concesiunilor şi altor forme de PPP, în special proiecte vizând obiective de infrastructură rutieră, aeroportuară, feroviară, fluviale şi maritime, precum şi infrastructură tehnico-edilitară şi proiecte din sectorul utilităţilor, energie electrică, petrol şi gaze. Şerban Pâslaru are o experienţă semnificativă în parcurgerea diverselor etape ale procedurii de acordare a contractelor de achiziţii publice şi concesiuni şi gestionarea riscurilor ridicate de cadrul legislativ aplicabil, redactarea de contracte specifice, negocierea contractelor de concesiune şi întocmirea documentaţiei de ofertă.
El este expert autorizat în achiziţii publice, manager autorizat de proiecte în parteneriat public-privat, precum şi în proiectarea şi managementul proiectelor europene.
Publicaţii internaţionale precum Chambers & Partners şi PLC apreciază experienţa dobândită de Şerban Pâslaru în dreptul muncii, fiind un avocat „cu multă dăruire şi devotament, gata în orice moment să-şi sprijine clienţii”. De asemenea, directorul Chambers Europe consideră Ţuca Zbârcea & Asociaţii ca fiind „una dintre cele mai dinamice” în acest domeniu. Totodată, directorul Legal 500 recomandă echipa de avocaţi în domeniile PPP, concesiuni şi achiziţii publice/project finance din cadrul Ţuca Zbârcea & Asociaţii pentru „siguranţa, iscusinţa, capacitatea de a oferi consultanţă atât autorităţilor guvernamentale, cât şi societăţilor private” şi consideră că firma „are reputaţia de a avea în portofoliu cel mai mare număr de proiecte PPP şi cea mai mare eficienţă în acest sens”. 

Arii de expertiză acoperite: dreptul muncii; PPP, achiziţii publice şi concesiuni; project finance.

 
CELE MAI COMENTATE
VIZUALIZATE
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...