ONV LAW
RADU NEMEȘ
Managing Partner
radunemes@onvlaw.ro
Calea Moșilor 51, etaj 3,
030144, București
T 004 021 315 21 47
F 004 021 326 70 71
M 004 0722 545 625
Radu Nemeș: “O mare parte din ceea ce se întâmplă astăzi în piață se întâmplă (și) din cauza faptului că mulți nu își recunosc limitele”.
Pentru Radu Nemeș alegerea acestei profesii a fost un concurs de împrejurări. Cum are talent în domeniul științelor umane a ales să urmeze cursurile facultății de Drept, - o formare care, după părerea sa, cumulează multe dintre cunoștințele derivate din zona umană.
A intrat în Barou în 1997, moment în care și-a început și stagiatura, sub îndrumarea a doi maeștri, Florea Matei și Magda Volonciu: “Maestrul Florea m-a învățat statura morală a liberului profesionist și respectul pe care trebuie să îl arătăm magistratului. Doamna Volonciu m-a învățat cât de importantă este atenția la om. M-a învățat și că rolul avocatului este să ajute, dincolo de orice alte valori profesionale.
Ca avocat trebuie să dai dovadă de onestitate și integritate. Trebuie să fii ceea ce spui că ești și mai ales să nu îți asumi ceva peste limitele tale. O mare parte din lucrurile care se întâmplă astăzi în piață se întâmplă (și) din acest motiv: din dorința de a căpăta (pe moment) clientelă, proiecte interesante și de a face bani…însă uităm că nu le putem duce pe toate. Chiar dacă îți anulezi șansele de a colabora cu anumiți clienți, consider că trebuie să fii onest în a le da soluții și a le estima șansele de reușită într-un dosar. Competența, alaturi de cele enumerate mai sus (integritate și onestitate), concură la crearea încrederii și a loialității atât în echipă cât și în relația avocat-client”, consideră avocatul Radu Nemeș.
Când vine vorba de reușite, partenerul de la ONV LAW mărturisește că, dincolo de mulțumirea clienților, un alt lucru îi aduce satisfacție: “Faptul că firma crește de 15 ani de zile pe o piață extrem de competitivă și că vin la mine colaboratori care îmi spun că și-ar dori nespus să iasă la pensie făcând ceea ce fac acum, în cadrul echipei noastre, este o mare realizare. Este meritul întregii echipe”.
Despre managerierea vieții profesionale și a celei personale, Radu Nemeș consideră că nu poate fi un exemplu: “Viața mea profesională înseamnă 12 ore de muncă pe zi. Mai reușesc să mă rup de viața profesională în concedii, când, spre exemplu, merg să schiez. În rest, mă delectez la birou, ascultând muzică.”
Arii de competență: Strategic Management, Achiziții Publice, Proiecte de Infrastructură, Drept Comercial.
Studii: Radu și-a obținut diploma de licență în drept la Facultatea de Drept a Universității „Româno-Americane” din București în 1997.
Barouri și asociații profesionale în care a fost admis: Radu este membru al Baroului București, al American Bar Association (ABA) și al Comisiei de Management al ABA.
Limbi străine: engleza, maghiara.
Managing Partner
radunemes@onvlaw.ro
Calea Moșilor 51, etaj 3,
030144, București
T 004 021 315 21 47
F 004 021 326 70 71
M 004 0722 545 625
Radu Nemeș: “O mare parte din ceea ce se întâmplă astăzi în piață se întâmplă (și) din cauza faptului că mulți nu își recunosc limitele”.
Pentru Radu Nemeș alegerea acestei profesii a fost un concurs de împrejurări. Cum are talent în domeniul științelor umane a ales să urmeze cursurile facultății de Drept, - o formare care, după părerea sa, cumulează multe dintre cunoștințele derivate din zona umană.
A intrat în Barou în 1997, moment în care și-a început și stagiatura, sub îndrumarea a doi maeștri, Florea Matei și Magda Volonciu: “Maestrul Florea m-a învățat statura morală a liberului profesionist și respectul pe care trebuie să îl arătăm magistratului. Doamna Volonciu m-a învățat cât de importantă este atenția la om. M-a învățat și că rolul avocatului este să ajute, dincolo de orice alte valori profesionale.
Ca avocat trebuie să dai dovadă de onestitate și integritate. Trebuie să fii ceea ce spui că ești și mai ales să nu îți asumi ceva peste limitele tale. O mare parte din lucrurile care se întâmplă astăzi în piață se întâmplă (și) din acest motiv: din dorința de a căpăta (pe moment) clientelă, proiecte interesante și de a face bani…însă uităm că nu le putem duce pe toate. Chiar dacă îți anulezi șansele de a colabora cu anumiți clienți, consider că trebuie să fii onest în a le da soluții și a le estima șansele de reușită într-un dosar. Competența, alaturi de cele enumerate mai sus (integritate și onestitate), concură la crearea încrederii și a loialității atât în echipă cât și în relația avocat-client”, consideră avocatul Radu Nemeș.
Când vine vorba de reușite, partenerul de la ONV LAW mărturisește că, dincolo de mulțumirea clienților, un alt lucru îi aduce satisfacție: “Faptul că firma crește de 15 ani de zile pe o piață extrem de competitivă și că vin la mine colaboratori care îmi spun că și-ar dori nespus să iasă la pensie făcând ceea ce fac acum, în cadrul echipei noastre, este o mare realizare. Este meritul întregii echipe”.
Despre managerierea vieții profesionale și a celei personale, Radu Nemeș consideră că nu poate fi un exemplu: “Viața mea profesională înseamnă 12 ore de muncă pe zi. Mai reușesc să mă rup de viața profesională în concedii, când, spre exemplu, merg să schiez. În rest, mă delectez la birou, ascultând muzică.”
Arii de competență: Strategic Management, Achiziții Publice, Proiecte de Infrastructură, Drept Comercial.
Studii: Radu și-a obținut diploma de licență în drept la Facultatea de Drept a Universității „Româno-Americane” din București în 1997.
Barouri și asociații profesionale în care a fost admis: Radu este membru al Baroului București, al American Bar Association (ABA) și al Comisiei de Management al ABA.
Limbi străine: engleza, maghiara.
CELE MAI COMENTATE
VIZUALIZATE
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...