
Cum se face trecerea de la o treapta profesionala la alta?
manta lavinia, 03 Iulie 2009 18:38 | Un raspuns
Lucrez ca asistent social din 8.12.2008 in cadrul DGASPC BUZAU si am facut o cerere scrisa pentru a trece de la debutant la practicant. Am primit acest raspuns: \"modificarea raporturilor de munca in sensul promovarii in gradul superior de salarizare urmeaza regimul general aplicabil acestora in cadrul institutiei si presupune aplicarea procedurilor proprii care vor fi stabilite dupa finalizarea procesului de reorgzanizare al DGASPC pe baza hotararilor Consiliului Judetean Buzau\". As dori daca se poate sa-mi raspundeti in conditiile in care am terminat o facultate in domeniu si am un master in curs si cu un salariu de incadrare de 662 ron este legal ceea ce se intampla? Eu stiam ca dupa o perioada de 6 luni se face trecerea in gradul superior... Ce as putea sa fac, va rog macar sa-mi raspundeti daca exista temei legal pentru a-mi solicita drepturile? Multumesc
Răspunsuri
1-1 din 1 |
|
SCRIE UN RĂSPUNS
NNDKP, alături de Grupul PetStar, în finanțarea de 50 mil. € obținută de la UniCredit Bank. PCF Investment Banking a acționat în calitate de aranjor exclusiv
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile în lei în valoare de 1,5 miliarde de lei. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
Employment | Pe parcursul ultimului an, s-a remarcat o preocupare crescută din partea angajatorilor pentru „descifrarea” obligațiilor tot mai complexe care le revin în temeiul legislației de dată recentă, spun avocații specializați în Dreptul Muncii de la PNSA. De vorbă cu Ioana Cazacu, coordonatoarea practicii, despre noutățile din legislația muncii, solicitările clienților și mandatele complexe în care a fost implicată echipa
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
Women Lawyers | Din vorbă în vorbă cu Andreea Mihalache, Partener în cadrul firmei Popescu & Asociații, profesionist reputat, cu aproape 30 de ani de experiență ca avocat litigant la cel mai înalt nivel: ”Dincolo de oportunitatea de a lucra la dosare complexe, am și sprijinul unei echipe unite, ceea ce face ca fiecare provocare să fie o oportunitate de învățare și evoluție profesională”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Kinstellar asistă Special Flanges pe toate aspectele, tranzacționale și de taxe, în achiziția producătorului industrial român Vilmar SA, cu o echipă pluridisciplinară coordonată de Zsuzsa Csiki (Partener, Co-Head of Corporate M&A) | Skadden, Simmons&Simmons și alte două firme de avocați din România au fost de o parte și de alta în această tranzacție
CMS, alături de Bitdefender la achiziția Mesh Security | Horea Popescu (Managing Partner CMS România) și Mircea Moraru (Senior Counsel), în echipa multidisciplinară coordonată de la Londra, care a oferit consultanță cumpărătorului în toate aspectele tranzacției supusă acum aprobărilor din partea autorităților de reglementare
“Schimbare” este cuvântul de ordine pe piața muncii, spun avocații de Employment de la Mușat & Asociații, fenomenul fiind potențat de avansul tehnologic rapid, evoluția așteptărilor angajaților și necesitatea adaptării la noile realități economice și sociale | Echipa gestionează un număr mare de proiecte care implică restructurări ample ale companiilor multinaționale, creşterea numărului de litigii fiind evidențiată în analiza tendințelor observate. De vorbă cu membrii echipei despre mandatele strategice încredințate de companii lideri în industrii variate și provocările anului 2025
CMS își consolidează echipa din România prin promovarea a șapte avocați | Horea Popescu, managing partner CMS România: ”Aceste promovări reflectă nu doar calitatea muncii lor, ci și energia și dedicarea cu care aduc rezultate remarcabile clienților noștri și ne poziționează perfect pentru a ne continua creșterea și dezvoltarea competențelor”
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...
Conform prevederilor Legii 154/1998 si ale Hotarârii de Guvern 281/1993, astfel cum aceasta a fost amendata si modificata, pentru salariatii din sectorul bugetar salarizarea se face pe baza de gradatii, iar salariile de baza sunt stabilite pe 3-6 gradatii.
Trecerea în gradatia imediat superioara se face o data pe an, de regula dupa aprobarea bugetului de stat, la propunerea sefului compartimentului în care lucreaza persoana respectiva, cu aprobarea conducatorului unitatii. La trecerea la gradatia imediat superioara se tine seama de calitatile personale, concretizate prin rezultatele obtinute în activitatea profesionala, notate cu calificativul "foarte bun" sau "bun" în anul precedent. Angajarea si avansarea în functii, în grade sau trepte profesionale se fac prin concurs, în raport cu competenta profesionala si rezultatele obtinute în activitate, cu respectarea conditiilor. Vechimea minima necesara pentru trecerea în gradatia imediat superioara este de 2 ani. În mod exceptional doar aceasta vechime minima poate fi redusa la 6 luni.
În situatia dumneavoastra, este posibil ca explicatia primita sa fie fundamentata, în sensul ca înainte de avansare trebuie sa fiti evaluata si eventual sa dati si un concurs pentru tercerea într-o treapta superioara de salarizare – iar reorganizarea DGASP încetineste acest proces, deoarece evaluarea trebuie sa provina de la conducatorul unitatii, în urma propunerii sefului ierarhic. Iar daca acestia se schimba si evaluarea tine seama de calitati personale si reusite profesionale, probabil ca dureaza pâna când va pot da calificativul adecvat.
Desigur, puteti face o cerere de reducere a perioadei minime dupa care puteti avansa, pentru scurtarea acesteia la 6 luni, însa aceasta cerere motivata trebuie aprobata de conducatorul unitatii în care va desfasurati activitatea. Succes!
Recomandă | 2 useri au recomandat acest răspuns