€ USD
BizLawyer
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Grupul Ion Moș în achiziția brandului românesc Lucas Bites, o etapă importantă în strategia de expansiune a grupului. Echipa de proiect, coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Head of Corporate ̸ M&A)
23 Septembrie 2025 R. T.
Tranzacția marchează o etapă importantă în strategia de expansiune a Grupului Ion Moș, care vizează consolidarea celor trei linii de business – Industrie, HoReCa și Retail – prin integrarea unor branduri locale cu potențial semnificativ de creștere.
Bohâlțeanu și Asociații (BSMP) a acordat asistență juridică Grupului Ion Moș în procesul de achiziție al companiei Lucas Bites, brand românesc de produse alimentare inovatoare, cunoscut pentru mixurile naturale dedicate deserturilor și panificației.
Echipa BSMP a oferit asistență juridică pe parcursul tranzacției, acoperind aspecte esențiale precum structurarea contractuală, consultanță în ceea ce privește conformitatea cu cerințele legale și de reglementare aplicabile, precum și integrare post-tranzacție, pentru a asigura o tranziție eficientă și alinierea noii entități la cadrul juridic existent.
Tranzacția marchează o etapă importantă în strategia de expansiune a Grupului Ion Moș, care vizează consolidarea celor trei linii de business – Industrie, HoReCa și Retail – prin integrarea unor branduri locale cu potențial semnificativ de creștere. Lucas Bites se alătură astfel unui portofoliu solid, construit în jurul valorilor fundamentale ale grupului: calitate, inovație, responsabilitate și tradiție.
Proiectul a fost coordonat de către Ionuț Bohâlțeanu, Head of Corporate/M&A, iar din echipa de tranzacție au făcut parte Jessica Costache (Senior Associate) si Irina Maer (Associate). . .
„Suntem onorați să fi asistat Grupul Ion Moș în această tranzacție strategică, care aduce în portofoliul său un brand local cu o identitate distinctă și un potențial important de creștere. Procesul a implicat asistarea clientului pe parcursul tranzacției, precum si pregătirea documentației aferente, iar succesul său s-a datorat unei colaborări excelente cu echipa clientului și cu toate părțile implicate”, a declarat Ionuț Bohâlțeanu, Head of Corporate/M&A din cadrul BSMP.
Fondat în 1992, Grupul Ion Moș este unul dintre liderii industriei alimentare din România, prezent în peste 60 de țări și activ în producția de ingrediente și soluții pentru industrie, produse dedicate profesioniștilor HoReCa și branduri pentru consumatorii casnici. Grupul operează trei fabrici de amestecuri uscate (inclusiv unități specializate pe produse Halal), o unitate de producție lichide și un centru de aplicații, investind constant în inovație și în dezvoltarea unor produse de calitate, adaptate cerințelor moderne ale pieței.
Bohâlțeanu și Asociații (BSMP) este o societate de avocatură de business cu practici de top în domeniile Corporate/M&A, Banking & Finance, Energy etc.. Cu o experiență vastă în tranzacții complexe, firma oferă clienților săi asistență completă, de la due diligence și structurare contractuală, până la integrarea post-tranzacție și consultanță de reglementare.
Echipa BSMP a oferit asistență juridică pe parcursul tranzacției, acoperind aspecte esențiale precum structurarea contractuală, consultanță în ceea ce privește conformitatea cu cerințele legale și de reglementare aplicabile, precum și integrare post-tranzacție, pentru a asigura o tranziție eficientă și alinierea noii entități la cadrul juridic existent.
Tranzacția marchează o etapă importantă în strategia de expansiune a Grupului Ion Moș, care vizează consolidarea celor trei linii de business – Industrie, HoReCa și Retail – prin integrarea unor branduri locale cu potențial semnificativ de creștere. Lucas Bites se alătură astfel unui portofoliu solid, construit în jurul valorilor fundamentale ale grupului: calitate, inovație, responsabilitate și tradiție.
Proiectul a fost coordonat de către Ionuț Bohâlțeanu, Head of Corporate/M&A, iar din echipa de tranzacție au făcut parte Jessica Costache (Senior Associate) si Irina Maer (Associate). . .
„Suntem onorați să fi asistat Grupul Ion Moș în această tranzacție strategică, care aduce în portofoliul său un brand local cu o identitate distinctă și un potențial important de creștere. Procesul a implicat asistarea clientului pe parcursul tranzacției, precum si pregătirea documentației aferente, iar succesul său s-a datorat unei colaborări excelente cu echipa clientului și cu toate părțile implicate”, a declarat Ionuț Bohâlțeanu, Head of Corporate/M&A din cadrul BSMP.
Fondat în 1992, Grupul Ion Moș este unul dintre liderii industriei alimentare din România, prezent în peste 60 de țări și activ în producția de ingrediente și soluții pentru industrie, produse dedicate profesioniștilor HoReCa și branduri pentru consumatorii casnici. Grupul operează trei fabrici de amestecuri uscate (inclusiv unități specializate pe produse Halal), o unitate de producție lichide și un centru de aplicații, investind constant în inovație și în dezvoltarea unor produse de calitate, adaptate cerințelor moderne ale pieței.
Bohâlțeanu și Asociații (BSMP) este o societate de avocatură de business cu practici de top în domeniile Corporate/M&A, Banking & Finance, Energy etc.. Cu o experiență vastă în tranzacții complexe, firma oferă clienților săi asistență completă, de la due diligence și structurare contractuală, până la integrarea post-tranzacție și consultanță de reglementare.