€ 4.9748 USD 1.1643
BizLawyer
Unilever speră să vândă mărci alimentare care au vânzări de un miliard de euro
02 Decembrie 2024
AgerpresSurse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat recent pentru Reuters că firma explorează vânzarea unor mărci alimentare olandeze, inclusiv supele Unox şi condimentele Conimex, şi de asemenea încearcă să vândă mărci alimentare din Marea Britanie şi alte ţări din Europa.
Producătorul de bunuri de larg consum Unilever caută să vândă câteva mărci alimentare care au vânzări combinate de aproximativ un miliard de euro, a anunţat directorul general Hein Schumacher într-un interviu acordat luni publicaţiei olandeze de afaceri FD, transmite Reuters.
Schumacher nu a specificat ce mărci Unilever ar urma să fie vândute, ca parte a planului anunţat anterior de eficientizare a operaţiunilor diviziei de alimente.
Surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat recent pentru Reuters că firma explorează vânzarea unor mărci alimentare olandeze, inclusiv supele Unox şi condimentele Conimex, şi de asemenea încearcă să vândă mărci alimentare din Marea Britanie şi alte ţări din Europa.
Unilever, care deţine pe plan global aproximativ 400 de mărci, a încercat în ultimul an să-şi recalibreze operaţiunile, să se concentreze mai mult pe principale sale 30 de mărci şi să-şi eficientizeze afacerea, mai ales în Europa.
În martie, Unilever a anunţat că va scinda divizia sa de îngheţată, care deţine mărci ca Magnum şi Ben & Jerry's.
Schumacher a declarat pentru FD că vrea să reducă "portofoliul mai degrabă eclectic de mărci alimentare", concentrându-se pe sosuri, condimente şi produse pentru restaurante şi alte unităţi profesionale de alimentaţie publică.
Dar nu fiecare marcă care nu se potriveşte descrierii va trebui vândută, a explicat şeful Unilever. Acesta a adăugat: "Nu desfăşurăm o vânzare de urgenţă. Vor fi întotdeauna mărci care nu se potrivesc perfect, dar vor rămâne parte a Unilever".
Schumacher nu a specificat ce mărci Unilever ar urma să fie vândute, ca parte a planului anunţat anterior de eficientizare a operaţiunilor diviziei de alimente.
Surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat recent pentru Reuters că firma explorează vânzarea unor mărci alimentare olandeze, inclusiv supele Unox şi condimentele Conimex, şi de asemenea încearcă să vândă mărci alimentare din Marea Britanie şi alte ţări din Europa.
Unilever, care deţine pe plan global aproximativ 400 de mărci, a încercat în ultimul an să-şi recalibreze operaţiunile, să se concentreze mai mult pe principale sale 30 de mărci şi să-şi eficientizeze afacerea, mai ales în Europa.
În martie, Unilever a anunţat că va scinda divizia sa de îngheţată, care deţine mărci ca Magnum şi Ben & Jerry's.
Schumacher a declarat pentru FD că vrea să reducă "portofoliul mai degrabă eclectic de mărci alimentare", concentrându-se pe sosuri, condimente şi produse pentru restaurante şi alte unităţi profesionale de alimentaţie publică.
Dar nu fiecare marcă care nu se potriveşte descrierii va trebui vândută, a explicat şeful Unilever. Acesta a adăugat: "Nu desfăşurăm o vânzare de urgenţă. Vor fi întotdeauna mărci care nu se potrivesc perfect, dar vor rămâne parte a Unilever".