ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Pachet de beneficii extrasalariale cu componentă de plată în avans a salariilor, lansat pentru companiile din România

17 Martie 2022   |   Agerpres

Astfel, Salarium şi Edenred devin parteneri pentru a oferi companiilor un pachet complet de beneficii care să răspundă nevoilor în continuă schimbare a angajaţilor.

 
 
Primul pachet de beneficii extra-salariale, cu o componentă de plată în avans a salariilor, este lansat de Fintech-ul Salarium, împreună cu Edenred România, reprezentând o soluţie inovatoare dedicată companiilor din România, potrivit unui comunicat remis joi AGERPRES.
 
"Salarium Fintech şi Edenred România au dezvoltat primul pachet de beneficii extrasalariale cu componentă de plată în avans a salariilor, într-un context atipic în care pandemia a accelerat nevoia de democratizare a zilei de salariu. Flexibilitatea pieţei de beneficii extrasalariale a crescut în ultimii ani şi companiile sunt încurajate să găsească soluţii pentru atragerea şi retenţia angajaţilor, concomitent cu eficientizarea costurilor companiei. Salarium, prima platformă de plată instant a avansurilor salariale, răspunde cu succes acestor nevoi şi aduce un aport pozitiv în sfera bunăstării financiare a angajaţilor", se menţionează în comunicat.
 
Astfel, Salarium şi Edenred devin parteneri pentru a oferi companiilor un pachet complet de beneficii care să răspundă nevoilor în continuă schimbare a angajaţilor.
 
Prin intermediul Salarium, angajaţii îşi pot accesa salariul oricând doresc în timpul lunii pentru un plus de autonomie şi o mai bună gestiune a veniturilor lor. Salarium contribuie, de asemenea, la modernizarea sistemului de salarizare şi optimizează procesul clasic de acordare a avansului salarial.
 
Companiile care folosesc soluţia Salarium eficientizează procesul de acordare a avansurilor, grăbesc timpii dintre nevoia salariatului şi accesul la bani, optimizează fluxurile de numerar din cadrul companiei şi contribuie pozitiv la retenţia de angajaţi.
 
"Salarium a introdus pentru prima dată în România conceptul de 'salary on demand', concept care se aliniază trendului internaţional de democratizare a zilei de salariu. Soluţia Salarium face parte din trendul internaţional care este din ce în ce mai pregnant datorită efectelor pozitive aduse în vieţile angajaţilor şi a companiilor. Ritmul alert al pieţei de consum, marea migraţie a angajaţilor de la o companie la alta, gig economy şi rata crescută a salariaţilor care rămân fără bani de la un salariu la altul au accelerat nevoia unei astfel de soluţii şi în piaţa din România. Ne bucurăm de deschiderea Edenred de a introduce Salarium în cadrul companiior din portofoliu, sprijinindu-le astfel, să aibă mai multă grijă de angajaţii lor şi să eficientizeze atât costurile, cât şi efortul echipei de salarizare", a afirmat Alina Ştefan, Chief Executive Officer, Salarium Fintech.
 
La rându său, Ştefan Toderiţă, Strategy and Development Director, Edenred România şi Benefit consideră că adăugarea soluţiei de plată în avans a salariilor în pachetul de beneficii extrasalariale pe care îl oferă completează ecosistemul Edenred cu un beneficiu mult dorit şi apreciat de angajaţii din România.
 
Salarium Fintech este prima soluţie de plată instantă a avansurilor salariale şi educaţie financiară din România. Salarium poate fi descărcată din Google Play şi AppStore, iar prin intermediul aplicaţiei mobile, angajaţii au posibilitatea de a solicite avansuri salariale, fără comisioane sau dobânzi, doar pentru zilele deja lucrate până la momentul retragerii. Salarium este un fintech cu capital 100% românesc şi îşi propune să ajute companiile din România să eficientizeze procesul de acordare a avansurilor salariale.
 
Edenred, platformă de servicii extra-salariale şi plăţi, este lider de piaţă şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei de muncă, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 900.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 11659 / 20367
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Filip & Company a asistat BCR și BRD în legătură cu oferta publică inițială a Cris Tim Family Holding | Olga Niță (partener) și Alexandru Bîrsan (managing partner) au coordonat echipa
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...