CMS, desemnată firma de consultanță fiscală a anului în România de către International Tax Review | Roxana Popel, Head of Tax: Acest premiu reconfirmă capacitatea experților noștri de a gestiona o gamă vastă de problematici fiscale și de a oferi asistență valoroasă clienților noștri în cadrul unor proiecte complexe, de înaltă specializare
10 Octombrie 2023
BizLawyerEchipa de consultanță fiscală a CMS este formată din experți cu o experiență vastă, precum și din tineri profesioniști talentați, care oferă consiliere în chestiuni fiscale complexe și deservesc un portofoliu impresionant de clienți locali și internaționali.
Firma internațională de avocatură CMS a fost desemnată „Firma de Consultanță Fiscală a Anului în România”, cu ocazia decernării premiilor ITR EMEA Tax Awards 2023, acordate de publicația International Tax Review în cadrul unui eveniment desfășurat recent la Londra.
ITR premiază societățile de consultanță fiscală, echipele interne ale departamentelor de taxe din cadrul companiilor și profesioniștii din domeniul fiscal care au excelat în domeniul lor în anul în curs.
Echipa de consultanță fiscală a CMS este formată din experți cu o experiență vastă, precum și din tineri profesioniști talentați, care oferă consiliere în chestiuni fiscale complexe și deservesc un portofoliu impresionant de clienți locali și internaționali. Echipa oferă consiliere în legătură cu o gamă largă de problematici fiscale – de la fuziuni și achiziții la prețuri de transfer, litigii fiscale și controale fiscale.
ITR premiază societățile de consultanță fiscală, echipele interne ale departamentelor de taxe din cadrul companiilor și profesioniștii din domeniul fiscal care au excelat în domeniul lor în anul în curs.
Echipa de consultanță fiscală a CMS este formată din experți cu o experiență vastă, precum și din tineri profesioniști talentați, care oferă consiliere în chestiuni fiscale complexe și deservesc un portofoliu impresionant de clienți locali și internaționali. Echipa oferă consiliere în legătură cu o gamă largă de problematici fiscale – de la fuziuni și achiziții la prețuri de transfer, litigii fiscale și controale fiscale.
Roxana Popel, Head of Tax la CMS România, comentează: „Suntem onorați să fim desemnați Firma de Consultanță Fiscală a Anului în România. Acest premiu reconfirmă capacitatea experților noștri de a gestiona o gamă vastă de problematici fiscale și de a oferi asistență valoroasă clienților noștri în cadrul unor proiecte complexe, de înaltă specializare. Însă lucrul cel mai important pentru mine este că am construit împreună o echipă minunată și foarte bine pregătită și astfel oferim soluții inovatoare, venind proactiv în întâmpinarea nevoilor clienților noștri. Mulțumim International Tax Review pentru acest premiu!"
Andrei Tercu, Director la CMS România, adaugă: „Ne bazăm pe experiența și creativitatea echipei noastre de consultanți fiscali și avocați, pentru a oferi soluții fiscale complete, adaptate nevoilor specifice de business ale clienților noștri. Creșterea constantă a activității departamentului de taxe al biroului nostru din ultimii ani ne-a demonstrat că soluțiile noastre de consultanță sunt apreciate de clienții noștri, cărora le suntem foarte recunoscători pentru încrederea acordată. Distincția oferită de publicația International Tax Review reprezintă o recunoaștere în plus a meritelor echipei noastre."
Despre CMS
Înființată în 1999, CMS este o organizație multi-jurisdicțională de firme de avocatură care oferă servicii complete de consultanță juridică și fiscalitate. Cu peste 70 de birouri în peste 40 de țări din lume și cu peste 5.000 de avocați, CMS are o experiență îndelungată în consultanță locală și transfrontalieră. De la multinaționale importante la întreprinderi mijlocii și la cele aflate la început, CMS asigură rigoare tehnică, excelență strategică și parteneriat pe termen lung pentru ca fiecare client să se mențină în frunte pe piețele alese.
Firmele membre CMS asigură o experiență vastă în cele 19 arii de practică și sectoare, inclusiv Drept corporatist / Fuziuni & Achiziții, Energie & Schimbarea climei, Fonduri, Științe ale vieții & Sănătate, Tehnologie, Media și Comunicații, Fiscalitate, Bănci & Finanțe, Aspecte comerciale, Antitrust, Concurență & Comerț, Rezolvarea Litigiilor, Aspecte privind Ocuparea Forței de Muncă & Pensiile, Proprietatea Intelectuală și Proprietatea Imobiliară.
Înființată în 1999, CMS este o organizație multi-jurisdicțională de firme de avocatură care oferă servicii complete de consultanță juridică și fiscalitate. Cu peste 70 de birouri în peste 40 de țări din lume și cu peste 5.000 de avocați, CMS are o experiență îndelungată în consultanță locală și transfrontalieră. De la multinaționale importante la întreprinderi mijlocii și la cele aflate la început, CMS asigură rigoare tehnică, excelență strategică și parteneriat pe termen lung pentru ca fiecare client să se mențină în frunte pe piețele alese.
Firmele membre CMS asigură o experiență vastă în cele 19 arii de practică și sectoare, inclusiv Drept corporatist / Fuziuni & Achiziții, Energie & Schimbarea climei, Fonduri, Științe ale vieții & Sănătate, Tehnologie, Media și Comunicații, Fiscalitate, Bănci & Finanțe, Aspecte comerciale, Antitrust, Concurență & Comerț, Rezolvarea Litigiilor, Aspecte privind Ocuparea Forței de Muncă & Pensiile, Proprietatea Intelectuală și Proprietatea Imobiliară.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 334 / 1861 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Andreea Zvâc, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Wolf Theiss, despre mediul în care s-a împlinit profesional, implicare și valori: “În avocatură ai posibilitatea de a fi creativ și nu te plictisești niciodată. Pentru o evoluție sustenabilă și coerentă a unui avocat, munca și pasiunea ar trebui să fie pe primul loc”
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
BeeFast primește o nouă finanțare în valoare de 450.000 USD pentru extinderea internațională și dezvoltare. Avocații Baciu Partners, în tranzacție, cu o echipă coordonată de Corina Roman (Partener)
Managing Partner | Din vorbă în vorbă cu Vasile Băiculescu, unul dintre avocații noii generații și coordonator al firmei Băiculescu & Asociații, despre managementul unei firme de avocatură, strategii de creștere și performanță: ”Planul strategic trebuie să fie aliniat cu valorile și viziunea echipei, astfel încât strategia de dezvoltare să pornească din interiorul firmei și să fie susținută de expertiza externă. De-a lungul timpului, am colaborat frecvent cu experți din diverse domenii pentru a ne asigura că adoptăm cele mai bune practici”
LegiTeam | MITEL & ASOCIAȚII recrutează avocat cu experiență (Real Estate)
LegiTeam: Voicu & Asociații is looking for business lawyers
2024 a fost un an aglomerat pentru Departamentul juridic al Farmexim & Help Net | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director despre actele normative cu impact în activitatea companiei, modificările legislative așteptate și proiectele interesante în care a fost implicată echipa de avocați interni
GDPR | Echipa Mitel & Asociații a fost implicată în mai multe proiecte complexe, printre cele mai solicitante fiind cele legate de tranzacții de tip M&A, dezvoltarea unor aplicații și implementarea unor soluții de conformitate la scară largă, în industrii cu volume mari de date cu caracter personal. Mădălina Mitel, Partener: ”Anticipăm o creștere semnificativă a cererii pentru servicii de consultanță în domenii emergente precum AI, procese automatizate și date biometrice, pe măsură ce reglementările devin mai stricte și aplicarea normelor devine mai riguroasă”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Iulian Gânju, Head of Legal - Iulius Group: „Mi-a plăcut foarte mult această zonă de ‘in-house’ deoarece presupune o centrare pe respectarea legislației și corectitudine în procesele de business, idee care rezonează foarte mult și cu principiile și valorile la care mă raportez în fiecare zi”
GDPR | Avocații specializați în practica de Data Protection de la Reff & Asociații - Deloitte Legal spun că preocuparea pentru conformare excedează domeniul protecției datelor. Silvia Axinescu, Senior Managing Associate: ”Abordăm fiecare proiect într-o manieră holistică și recunoaștem că protecția datelor, deși foarte importantă, este doar o piesă a puzzle-ului”
GDPR | Respectarea legislației în domeniu pare că este mai degrabă formală, lipsind măsurile concrete capabile să asigure o protecție adecvată volumului foarte mare de date prelucrate, spun avocații D&B David și Baias. Daniel Vinerean, coordonatorul practicii de Protecția Datelor: De cele mai multe ori este mai ieftin sa plătești o amendă de până la 3.000 € decât să stabilești un plan concret, să achiziționezi tehnologie sau să angajezi un consultant capabil să conceapă și să implementeze măsuri adecvate
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...