CMS o promovează pe Cristina Popescu partener în cadrul biroului din București. Horea Popescu, Managing Partner CMS România: Această promovare, venită într-un context internațional complicat, este o dovadă în plus a faptului că CMS continuă să investească în oamenii săi pe termen lung
05 Mai 2022
R. T.De-a lungul carierei, Cristina Popescu s-a concentrat pe o multitudine de domenii juridice, inclusiv dreptul asigurărilor și reasigurărilor, în special asistând asigurătorii, reasiguratorii și brokerii cu privire la provocările generate de reglementările și mediul de afaceri din România, de la probleme complexe de reglementare, până la mediere și dispute privind daune, precum și în tranzacții corporative și comerciale, inclusiv transferuri de portofolii de asigurări.
CMS România anunță promovarea Cristinei Popescu în poziția de Partener începând cu data de 1 mai 2022.Coordonatoare a grupului de practică privind dreptul asigurărilor pentru Europa Centrală și de Est în cadrul CMS, Cristina Popescu devine cel de-al optulea partener local al firmei.
Cristina are o experiență de peste 15 ani în proiecte extrem de complexe în domeniul asigurărilor, achizițiilor publice și dreptului muncii, fiind specializată în consiliere juridică pe aspecte de reglementare, conformitate și drept comercial.De asemenea, practica ei include domenii precum protecția datelor, proprietate intelectuală și dreptul concurenței.
Horea Popescu, Managing Partner al biroului CMS din București, a declarat: „O felicit pe Cristina pentru noul ei rol și îi urez bun venit în rândul partenerilor CMS. Cristina este un avocat excepțional, foarte apreciat și cu un angajament ferm de a oferi clienților servicii juridice la cele mai înalte standarde. Această promovare, venită într-un context internațional complicat, este o dovadă în plus a faptului că CMS continuă să investească în oamenii săi pe termen lung, crede în puterea echipei și în capacitatea acesteia de a depăși chiar și cele mai dificile circumstanțe.” . . .
Cristina are o experiență de peste 15 ani în proiecte extrem de complexe în domeniul asigurărilor, achizițiilor publice și dreptului muncii, fiind specializată în consiliere juridică pe aspecte de reglementare, conformitate și drept comercial.De asemenea, practica ei include domenii precum protecția datelor, proprietate intelectuală și dreptul concurenței.
Horea Popescu, Managing Partner al biroului CMS din București, a declarat: „O felicit pe Cristina pentru noul ei rol și îi urez bun venit în rândul partenerilor CMS. Cristina este un avocat excepțional, foarte apreciat și cu un angajament ferm de a oferi clienților servicii juridice la cele mai înalte standarde. Această promovare, venită într-un context internațional complicat, este o dovadă în plus a faptului că CMS continuă să investească în oamenii săi pe termen lung, crede în puterea echipei și în capacitatea acesteia de a depăși chiar și cele mai dificile circumstanțe.” . . .
De-a lungul carierei, Cristina Popescu s-a concentrat pe o multitudine de domenii juridice, inclusiv dreptul asigurărilor și reasigurărilor, în special asistând asigurătorii, reasiguratorii și brokerii cu privire la provocările generate de reglementările și mediul de afaceri din România, de la probleme complexe de reglementare, până la mediere și dispute privind daune, precum și în tranzacții corporative și comerciale, inclusiv transferuri de portofolii de asigurări.
De asemenea, a asistat clienții cu privire la contracte atribuite de autorități guvernamentale sau de achiziții publice, atât în ceea ce privește consultanța juridică comercială, cât și reprezentarea acestora în litigii, cu un accent special pe industrii precum construcții, tehnologie, software și telecomunicații, industria farmaceutică și alte bunuri și servicii legate de industria medicală.
În ceea ce privește activitatea ei în domeniul dreptului muncii, Cristina a fost implicată în negocieri ale contractelor colective de muncă, proceduri individuale sau colective de concediere și negocieri pentru soluționarea disputelor în legătură cu încetarea raporturilor de muncă, drepturile angajaților ca urmare a unui transfer de întreprinderi, convenții de neconcurență și confidențialitate, pachete de beneficii etc.
„Este o onoare să mă alătur parteneriatului CMS și am încredere că vom continua să sprijinim clienții CMS în vederea identificării soluțiilor optime pentru a traversa și aceste vremuri incerte. Am privilegiul de a lucra cu o echipă de colegi extraordinari și de a fi implicată în unele dintre cele mai complexe proiecte, atât la nivelul pieței locale, cât și regionale. Împreună suntem o echipă dedicată, angajată în a oferi partenerilor noștri rigoarea tehnică și consultanța juridică strategică necesare pentru a conferi fiecărui client un avantaj concurențial esențial pe piețele unde acesta activează”, a spus Cristina Popescu.
CMS a promovat recent 60 de noi parteneri, reprezentând cea mai mare rundă de promovare globală a companiei. Numirile acoperă 33 de orașe din Europa, Orientul Mijlociu, America Latină și Africa. Femeile reprezintă 43% din promovările la nivel global.
Aceste promovări vin ca urmare a unui an de succes pentru CMS și subliniază angajamentul firmei de a investi în oamenii săi. CMS a implementat o serie de măsuri de pionierat pentru a sprijini progresul și incluziunea membrilor săi, inclusiv un mediu de lucru hibrid dinamic, programe de mentorat și un sistem digitalizat de alocare a muncii.
Înființată în anul 1999, CMS este o organizație integrată, multi-jurisdicțională, de firme de avocatură, care oferă servicii complete de consultanță juridică și fiscală. Cu peste 70 de birouri în peste 40 de țări din întreaga lume și peste 5.000 de avocați, CMS deține o expertiză îndelungată atât în domeniul consultanței în jurisdicțiile sale locale, cât și internaționale. Având în portofoliu mari companii multinaționale, cât și companii cu capital mediu și start-up-uri, CMS oferă rigoarea tehnică, asistență juridică strategică și parteneriat pe termen lung pentru a menține fiecare client în poziția de lider al domeniului în care acesta activează.
Firmele membre CMS oferă o gamă largă de expertiză în 19 domenii de practică și sectoare de activitate, precum drept societar/fuziuni și achiziții, energie & schimbare climatică, fonduri, sănătate și științe medicale, tehnologie, media, telecomunicații (TMT), taxe, sectorul financiar-bancar, comercial, concurență & EU, litigii, dreptul muncii & pensii, proprietate intelectuală, drept imobiliar și construcții.
Firmele membre CMS oferă o gamă largă de expertiză în 19 domenii de practică și sectoare de activitate, precum drept societar/fuziuni și achiziții, energie & schimbare climatică, fonduri, sănătate și științe medicale, tehnologie, media, telecomunicații (TMT), taxe, sectorul financiar-bancar, comercial, concurență & EU, litigii, dreptul muncii & pensii, proprietate intelectuală, drept imobiliar și construcții.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 806 / 1879 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...