Daniel Anghel preia conducerea PwC România, începând cu 1 octombrie 2024
30 Septembrie 2024
BizLawyerDaniel Anghel s-a alăturat PwC România în anul 1997.
Daniel Anghel devine Country Managing Partner al PwC România începând cu 1 octombrie 2024, preluând acest rol de la Dinu Bumbăcea care a condus compania în ultimii trei ani. Dinu va continua în cadrul PwC România ca Partener și Lider al Departamentului de Consultanță pentru Afaceri.
”Sunt foarte onorat să preiau rolul de Country Managing Partner al PwC România. Este un mare privilegiu, dar și o mare responsabilitate să conduc cea mai proeminentă firmă de consultanță locală cu o echipă de profesioniști remarcabili. Sunt încrezător că vom continua să creștem, să construim încredere, să creăm valoare și să rezolvăm probleme importante pentru economie și societate, să contribuim la dezvoltarea mediului de afaceri și să fim implicați în dezbaterea publică. Economia României are numeroase oportunități și am convingerea că o mentalitate orientată spre inovație și colaborare creează premisele pentru creștere și competitivitate în viitor, cu beneficii pentru toți”, a declarat Daniel Anghel.
”Sunt foarte onorat să preiau rolul de Country Managing Partner al PwC România. Este un mare privilegiu, dar și o mare responsabilitate să conduc cea mai proeminentă firmă de consultanță locală cu o echipă de profesioniști remarcabili. Sunt încrezător că vom continua să creștem, să construim încredere, să creăm valoare și să rezolvăm probleme importante pentru economie și societate, să contribuim la dezvoltarea mediului de afaceri și să fim implicați în dezbaterea publică. Economia României are numeroase oportunități și am convingerea că o mentalitate orientată spre inovație și colaborare creează premisele pentru creștere și competitivitate în viitor, cu beneficii pentru toți”, a declarat Daniel Anghel.
”Le mulțumesc colegilor și clienților noștri pentru încrederea pe care mi-au acordat-o în acești ani în care am avut rolul de Country Managing Partner al PwC România, firma în care mi-am început cariera în urmă cu peste 30 de ani. A fost cea mai mare onoare a carierei mele profesionale să conduc o echipă extraordinară alături de care am obținut rezultate remarcabile într-o perioadă marcată de pandemie și alte crize suprapuse care au însemnat multe provocări atât la nivel profesional, cât și personal, dar pe care le-am depășit cu succes și care ne-au făcut mai puternici împreună”, a declarat Dinu Bumbăcea.
Daniel Anghel s-a alăturat PwC România în anul 1997. În ultimii șase ani a condus Departamentul de Consultanță Fiscală și Juridică, lucrând în proiecte complexe pentru companii multinaționale și locale din sectoare diverse. Este un reputat specialist în fiscalitate, contribuind de-a lungul carierei sale la proiecte legislative cu impact major pentru mediul de afaceri, atât în domeniul fiscal, cât și la alte proiecte privind cadrul de reglementare mai larg pentru mediul investițional, precum recentele demersuri pentru aderarea țării noastre la OECD. Daniel este implicat constant în consultările mediului de afaceri cu autoritățile guvernamentale, fiind în prezent Președinte al Consiliului Investitorilor Străini (FIC). Licențiat în Științe Economice în cadrul Academiei de Științe Economice din București, deține un Certificat Profesional în Management la Open University prin intermediul London Business School și o specializare în management la INSEAD.
PwC România este prima mare companie de servicii profesionale înregistrată în România după 1989. În prezent, echipa PwC România şi Moldova numără peste 800 de profesioniști, coordonată de 26 de Parteneri, având birouri în București, Cluj-Napoca, Timișoara şi Chișinău.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 578 / 18225 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...