ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Adobe România extinde perioada de work from home și sporește pachetul de beneficii oferit angajatilor

08 Septembrie 2020   |   BizLawyer

Suplimentarea bugetului de wellness, alaturi de zilele libere plătite acordate suplimentar încurajează alocarea de timp individual, în familie sau cu prietenii și delimitarea timpului destinat muncii, respectiv vieții personale.

 
 
Valoarea pachetului de beneficii de wellbeing primită de angajații Adobe România a fost extinsă la 600$/angajat, cu 50% mai mult decât valoarea anuală inclusă anterior pe acest segment în pachetul de beneficii al tuturor angajaților companiei. De asemenea, pentru încurajarea echilibrului muncă-viață personală, angajații Adobe România primesc și 5 zile libere plătite, câte una la fiecare 3 săptămâni până la sfârșitul anului.

Cei peste 700 angajați ai Adobe România pot folosi bugetul de wellness pentru achiziția de produse sau servicii pentru o viață sănătoasă, de la abonamente și echipamente sportive, până la cărți, cursuri, resurse online de autodezvoltare sau kituri de activități și resurse artistice pentru copii și părinți.


Suplimentarea bugetului de wellness, alaturi de zilele libere plătite acordate suplimentar încurajează alocarea de timp individual, în familie sau cu prietenii și delimitarea timpului destinat muncii, respectiv vieții personale.

Potrivit sondajelor interne realizate în luna august la nivel de companie, angajații continuă să fie dedicați joburilor lor, cu rate de engagement mari și productivitate ridicată. De asemenea, majoritatea declară că se simt susținuți de colegi și management, precum și de resursele pe care Adobe le pune la dispoziție pentru a facilita munca la distanță –spune Cris Radu, Site Leader Adobe România și Vice President of Engineering în Adobe.

Echilibrul personal și activitățile de wellness sunt stimulate de companie și prin recomandări specializate în privința desfășurării întâlnirilor remote, precum susținerea pauzelor între întâlniri, limitarea numărului ședințelor online și duratei acestora la maxim 50 minute, alocarea de timp pentru pauze la fiecare oră de lucru sau sublinierea importanței mesei de prânz.  

De asemenea, toți angajații Adobe beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul aceluiași program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.

Work from home, extins până la 31 iulie 2021

În contextul menținerii incertitudinii privind evoluția situației sanitare generate de CoVid-19 și pentru a evita expunerea angajaților la riscul de îmbolnăvire, echipa Adobe România continuă munca la distanță până la 31 iulie 2021.

Angajații Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al Adobe în Europa, lucrează de acasă începând cu 12 martie. Pentru asigurarea condițiilor optime de lucru la distanță, compania a oferit posibilitatea ca angajații să ducă acasă orice echipament propriu de la birou –precum laptop, monitor, tastatură, mouse, precum și un buget de 500$/angajat pentru achiziția de echipamente office pentru acasă. Mai mult, în toată perioada de valabilitate a politicii de work from home, compania asigură decontarea abonamentelor lunare de Internet.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6267 / 8885
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Lucian Barbu (Tax Partner - NNDKP): “Cred că anul următor nu vom scăpa fără alte creşteri de impozite. În ultima vreme am întâlnit destul de mulţi antreprenori care îşi pun problema să-şi mute afacerile în Bulgaria”
Cum reușește Băncilă, Diaconu și Asociații să transforme stagiile de practică într-o rampă reală spre avocatura de business: selecție riguroasă, mentorat „buddy” și oportunități concrete de carieră pentru studenții motivați | Miruna Coderie, Avocat: “Este o oportunitate reală de dezvoltare, care poate marca începutul unei cariere solide în domeniul juridic”
Ana-Maria Baciu, avocatul din România cu cele mai multe nominalizări la gala Legal 500 CEE Awards 2025: Intellectual Property Lawyer of the Year, Romania Lawyer of the Year și CEE Partner of the Year. Astfel de validări contribuie nu doar la consolidarea brandului său personal, ci și la repoziționarea avocaturii de business din România ca un partener credibil, capabil să ofere consultanță sofisticată clienților internaționali
Filip & Company a asistat statul român prin Ministerul Finanțelor în contractarea unor plasamente private sub forma de împrumuturi în valoare de peste 2 miliarde de euro | Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener)
Clifford Chance a asistat UniCredit Bank și Garanti BBVA la semnarea acordului de până la 60 mil. € cu DRI, pentru finanțarea parcului fotovoltaic de 126 MW de la Văcărești | Echipa multijurisdicțională de avocați a fost coordonată de la București, cu Nadia Badea (Partener) și Andreea Șișman (Partener) în prim plan
Drumul spre performanță: experiențe și lecții din anii de Drept | O discuție cu Stelian Vârvea, student care trece în al doilea an la Facultatea de Drept din Iași, despre provocările primului an de studiu și învățămintele ce pot fi transmise viitorilor ”boboci”: ” Dacă ești curios, motivat și vrei să înțelegi cum funcționează lumea, e un drum care te provoacă constant”
Filip & Company a asistat ING Bank și Raiffeisen Bank în acordarea unei finanțări de 70 milioane euro către grupul La Fântâna. Echipa a fost coordonată de Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) | Tranzacția a fost complexă, multijurisdicțională și finalizată într-un termen scurt
Ce case de avocatură se bat pentru titlul de Law Firm of the Year în România la gala Benchmark Litigation Europe Awards 2025 | Sorina Olaru, Octavian Popescu, Dan Cristea și Cosmin Vasile, printre avocații aflați pe lista scurtă pentru titlul de titlul de Litigator of the Year. Emil Bivolaru (partener NNDKP), nominalizat și la categoria Central & Eastern Europe Litigator of the Year
Clifford Chance Badea a asistat UniCredit la finalizarea fuziunii cu Alpha Bank, care creează al treilea grup bancar după active pe piața locală | Daniel Badea (Managing Partner): „Expertiza vastă pe care o are Clifford Chance la nivel global, dublată de experiența echipei locale, stau la baza unui palmares reprezentativ de tranzacții cu impact în industria financiar-bancară din România”
Finanțele caută avocați pentru litigii arbitrale investiționale internaționale judecate potrivit regulilor de arbitraj UNCITRAL și ICSID | Acorduri-cadru de reprezentare juridică a României semnate, pentru 4 ani, cu cel mult 4 firme pentru fiecare lot
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...