ARF scoate la licitaţie achiziţia a 12 trenuri cu hidrogen şi a serviciilor de mentenanţă
03 Decembrie 2024
AgerpresCriteriul de atribuire a contractului va fi cel mai bun raport calitate-cost, iar acest lucru se va face prin licitaţie deschisă.
Proiectul de achiziţie a 12 automotoare în tracţiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen şi a serviciilor de mentenanţă şi reparaţii a acestor automotoare a fost lansat în licitaţie, valoarea contractului fiind estimată între 1,596 miliarde de lei şi 2,468 miliarde de lei.
"Achiziţia va consta în: produse - 12 automotoare în tracţiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen, conform cerinţelor minimale specificate în Caietul de Sarcini (CS), alte dotări şi accesorii, conform cerinţelor specificate în CS; servicii - mentenanţă şi reparaţii pentru o perioadă de 15 ani şi posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanţă şi reparaţii cu încă 15 ani (mentenanţă totală = 15 ani + 15 ani) - serviciile sunt necesare pentru funcţionarea respectivelor automotoare, conform cerinţelor specificate în CS, instruirea personalului în ceea ce priveşte exploatarea, deservirea RE-H şi a aplicaţiilor software aferente, transportul, asigurarea, operarea şi asistenţa tehnică în perioada de garanţie. Având în vedere prevederile art. 221, alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016, actualizată, privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, a art. 72, alin (1), lit. (a) din Directiva 2014/24/UE şi concluziile studiului de fezabilitate în contractul de achiziţie va fi prevăzută o clauză de revizuire, posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanţă cu încă 15 ani (15 ani +15 ani) conform cerinţelor CS. Suplimentarea cantităţilor achiziţionate va putea fi făcută fără organizarea unei proceduri competitive, prin încheierea unor acte adiţionale la contractul de achiziţie", se menţionează în anunţul publicat în SICAP.
"Achiziţia va consta în: produse - 12 automotoare în tracţiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen, conform cerinţelor minimale specificate în Caietul de Sarcini (CS), alte dotări şi accesorii, conform cerinţelor specificate în CS; servicii - mentenanţă şi reparaţii pentru o perioadă de 15 ani şi posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanţă şi reparaţii cu încă 15 ani (mentenanţă totală = 15 ani + 15 ani) - serviciile sunt necesare pentru funcţionarea respectivelor automotoare, conform cerinţelor specificate în CS, instruirea personalului în ceea ce priveşte exploatarea, deservirea RE-H şi a aplicaţiilor software aferente, transportul, asigurarea, operarea şi asistenţa tehnică în perioada de garanţie. Având în vedere prevederile art. 221, alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016, actualizată, privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, a art. 72, alin (1), lit. (a) din Directiva 2014/24/UE şi concluziile studiului de fezabilitate în contractul de achiziţie va fi prevăzută o clauză de revizuire, posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanţă cu încă 15 ani (15 ani +15 ani) conform cerinţelor CS. Suplimentarea cantităţilor achiziţionate va putea fi făcută fără organizarea unei proceduri competitive, prin încheierea unor acte adiţionale la contractul de achiziţie", se menţionează în anunţul publicat în SICAP.
Criteriul de atribuire a contractului va fi cel mai bun raport calitate-cost, iar acest lucru se va face prin licitaţie deschisă.
Durata contractului va fi de 225 de luni.
"În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare nu se va semna sau nu vor putea fi aprobate fonduri din bugetul de stat, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016, actualizată. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă că AC şi/sau finanţatorul nu pot fi considerate răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă şi/sau finanţatorul au fost notificate asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri îşi asumă întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia aplicării clauzei suspensive", se mai spune în anunţ.
Proiectul "Achiziţie 12 automotoare în tracţiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen" este finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR).
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 15 ianuarie 2025, ora 15:00.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 25 / 8413 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Țuca Zbârcea & Asociații obține la Înalta Curte de Casație și Justiție o hotărâre definitivă privind daune de 3.500.000 lei acordate pentru abuz de drept procesual
RTPR semnează a 28-a tranzacție de private equity din ultimii 2 ani. Firma de avocați a asistat cu succes Abris Capital Partners în exit-ul din Pehart Grup
Consolidare pe piață agricolă pentru un jucător important din domeniul comerțului cu produse agricole și de morărit, prin finanțarea asistată de Bulboacă și Asociații
Schoenherr își extinde Italian Desk într-o structură inovatoare la nivelul Europei Centrale și de Est
Wolf Theiss a asistat BCR cu privire la acordarea unei finanțări de 29,5 mil. € pentru clădirea de birouri Unirii View din București. Claudia Chiper (partener) a coordonat echipa
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Client Choice by Lexology | Patru avocați din România au primit recunoaștere anul acesta și au fost incluși în categoria Global Elite Thought Leader. Georgiana Bădescu (partener Schoenherr) și Luminița Popa (fondator Popa Legal), printre profesioniștii români recomandați de clienți pentru serviciile ireproșabile și calitatea asistenței oferite
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Irina Stănică, absolventă „Magna cum Laude” a Facultății de Drept și coordonatoarea practicii de Dreptul Muncii de la Toncescu și Asociații - KPMG Legal, promovată recent pe poziția de Partener: ”Evoluția unui avocat depinde de un echilibru între talent, muncă și capacitatea de adaptare la schimbare. Consider că un comportament etic, împreună cu competența tehnică și relațiile interpersonale, fac ca un avocat să facă un pas în față într-un mediu competitiv”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Consultanță
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...