Grup Feroviar Român aduce în echipa executivă un nou Director de Resurse Umane
19 Iulie 2021
BizLawyerDin rolul său, Mihaela Crăciun va coordona activitatea de resurse umane a GFR, inclusiv recrutare și dezvoltarea talentelor, formarea personalului, planificarea carierei și managementul performanței.
Mihaela Crăciun, EMBA, a preluat de la 1 iulie rolul de Director de Resurse Umane al Grup Feroviar Român (GFR), compania fanion a Grupului GRAMPET.
Ea are o experiență de peste 20 de ani în organizații de top din industriile siderurgică, petrol & gaze, ciment, tehnologia informației și producție alimentară. De-a lungul carierei, a gestionat echipe multiculturale și proiecte complexe de transformare organizațională și schimbare culturală.
Din poziția de director de resurse umane, a făcut parte din echipa regională de management a celei mai mari companii siderurgice din lume. A definit și implementat strategia de resurse umane pentru mii de angajați din România și Macedonia de Nord, Turcia, Grecia; a construit și consolidat funcția de resurse umane la nivel de grup și a gestionat anual bugete importante, de zeci sau sute de milioane de euro. Mihaela a absolvit Academia de Studii Economice București și are un EMBA prin programul dezvoltat de ASEBUSS în colaborare cu Kennesaw State University - USA.
Ea are o experiență de peste 20 de ani în organizații de top din industriile siderurgică, petrol & gaze, ciment, tehnologia informației și producție alimentară. De-a lungul carierei, a gestionat echipe multiculturale și proiecte complexe de transformare organizațională și schimbare culturală.
Din poziția de director de resurse umane, a făcut parte din echipa regională de management a celei mai mari companii siderurgice din lume. A definit și implementat strategia de resurse umane pentru mii de angajați din România și Macedonia de Nord, Turcia, Grecia; a construit și consolidat funcția de resurse umane la nivel de grup și a gestionat anual bugete importante, de zeci sau sute de milioane de euro. Mihaela a absolvit Academia de Studii Economice București și are un EMBA prin programul dezvoltat de ASEBUSS în colaborare cu Kennesaw State University - USA.
„Ne bucurăm că Mihaela se alătură celei mai importante companii din Grupul GRAMPET, aducând cu sine experiența pe care a acumulat-o din poziții similare în industrii comparabile prin complexitate și provocări. Aducem astfel încă un profesionst valoros în echipa de resurse umane, care are rol esențial pentru creșterea sustenabilă și atingerea obiectivelor noastre de business”, spune Gruia Stoica, Președintele Grupului GRAMPET. „Am încredere că profil său vine să completeze experiența și talentul echipei existente, într-un moment important pentru compania noastră, care aniversează astăzi 20 de ani de activitate”.
Mihaela Crăciun adaugă: „Sunt onorată să mă alătur celui mai mare operator privat de transport feroviar din regiune, care intră într-o nouă etapă de creștere și dezvoltare. Îmi propun să aduc prin experiența mea o perspectivă proaspătă în cadrul echipei de management, care să amplifice proiectele existente și să identifice noi oportunități și strategii”.
În pofida rolului său strategic, industria de transport feroviar se confruntă cu una dintre cele mai acute crize de forță de muncă din istorie, pe măsură ce tot mai puțini tineri se arată interesați de o carieră în domeniu, iar presiunea inovării și digitalizării impune un nou profil de angajat.
În ultimii ani, Grup Feroviar Român a accelerat programele de formare și dezvoltare derulate la nivel intern, dar și prin colaborări cu parteneri din mediul profesional și academic.
„Indiferent de industrie, cred că ne aflăm cu toții într-un moment cheie pentru piața muncii, în care se impune regândirea și optimizarea strategiei de resurse umane, în linie cu noua paradigmă economică post-pandemie”, continuă Gruia Stoica. „Provocarea este, astfel, cu atât mai mare pentru profesioniștii din funcțiile de HR, pentru că modul în care vor înțelege noua realitate va influența în mod direct viitorul companiilor și, implicit, al industriilor de profil în context global”.
Din rolul său, Mihaela Crăciun va coordona activitatea de resurse umane a GFR, inclusiv recrutare și dezvoltarea talentelor, formarea personalului, planificarea carierei și managementul performanței.
Grup Feroviar Român (GFR) este lider pe piaţa locală de transport feroviar de marfă. În prezent, peste 20% din trafic este internaţional, GFR oferind clienţilor săi soluții logistice complexe. GFR este membră a tuturor organizaţiilor internaţionale reprezentative și are acorduri de colaborare atât cu operatorii feroviari de stat (BDZ Cargo, UZ, CFM, PKP Cargo, ZK, RCH, HZ Cargo, ZBIH), cât și cu operatorii feroviari privaţi din Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Cehia, Polonia, Austria și Germania. Operatorul are în total peste 5.000 de angajați.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 3890 / 8460 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...