ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Romania’s Chamber of Commerce and Industry proposes Eurochambres - 3SI cooperation agreement

08 Iunie 2021   |   Agerpres

CCIR has been an Eurochambres member since 1993, having promoted from affiliate member to full member in 2007, after Romania's EU accession.

 
 
Romania's Chamber of Commerce and Industry (CCIR) proposed on Tuesday, on the occasion of the Eurochambres General Assembly of member organizations' secretaries general, the conclusion of a cooperation agreement between the representative organization of the European Chambers of Commerce and Industry and the Three Seas Initiative (3SI), as well as between the European entity and the Black Sea Economic Cooperation Organization Business Council (BSEC BC), CCIR said in a release.
 
"CCIR, a co-organizer of the first 3SI Business Forum which took place in September 2018, proposed to Eurochambres members the conclusion of a memorandum of understanding with this organization, in order to boost cooperation between the member states' chambers of commerce. The goals of this partnership are: increasing the role of Eurochambres in Central and Eastern Europe and contributing to the implementation of priority cross-border and intraregional energy, digital and infrastructure projects proposed by 3SI member states. CCIR also suggested the signing of a cooperation agreement between BSEC BC and Eurochambres in order to stimulate cooperation between the two organizations and intensify cooperation in areas of interest to the European Union, with a focus on transport infrastructure, blue economy, circular economy, agriculture and green energy," said CCIR secretary-general Ovidiu Silaghi.
 
Eurochambres represents over 20 million businesses in Europe - of which 98 percent are SMEs, through 45 member national organizations and 1,700 regional and local chambers.
 
CCIR has been an Eurochambres member since 1993, having promoted from affiliate member to full member in 2007, after Romania's EU accession.
 
3SI is a political platform set up at presidential level and launched in 2015, which includes the 12 EU member states between the Adriatic, the Baltic and the Black Seas: Austria, Bulgaria, Croatia, the Czech Republic, Estonia, Hungary, Latvia, Lithuania, Poland, Romania, Slovakia and Slovenia.
 
The BSEC BC was established on August 30, 1992 and became operational on May 1, 1993. At the end of March 1995, CCIR was appointed by the Ministry of Foreign Affairs to act through its president as a representative of the Romanian business community in this Council and take part in the latter's activity.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2402 / 4400
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...