ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Avocatura în provincie | Cum au trecut prin criză avocații firmei SAUCĂ & PARTNERS (Timișoara). Cel mai greu și mai interesant proiect a vizat asistarea unui client aflat într-o inspecție fiscală

12 Mai 2020   |   Bogdan Alexandru

Consultanța juridică în domeniul dreptului muncii a predominat, întrucât clienții au dorit să aleagă cele mai bune soluții juridice pe timpul pandemiei, au vrut ca toate documentele juridice să fie întocmite de un specialist de dreptul muncii, de la simplele acte adiționale de telemuncă sau muncă la domiciliu, la elaborarea deciziilor de concediere pentru motive economice, până la asistarea la negocierile colective.

Adriana Gabriela Saucă, fondator al Cabinetului de avocatură SAUCĂ & PARTNERS

 
 
SAUCĂ & PARTNERS, cabinet de avocatură din Timișoara, a păstrat o legătură permanentă cu clienții săi, chiar dacă și-a desfășurat activitatea în această perioadă preponderent prin intermediul emailului sau oferind consultanță juridică la telefon.

”Având în vedere că cetățenii străini nu au venit în Romania, începând cu luna martie 2020, pentru desfășurarea activităților pe care le  aveau aici - de exemplu clienții din Italia sau Germania -  iar cea mai mare parte a clienților și-a mutat activitatea comercială remote, am decis ca toți avocații din birou să își desfășoare activitatea acasă, evitând riscul de îmbolnăvire”, a declarat Adriana Gabriela Saucă, fondator al Cabinetului de avocatură SAUCĂ & PARTNERS.


Serviciile juridice au fost prestate în aceeași manieră profesionistă, chiar dacă au fost realizate în afara spațiului profesional în care sunt întâmpinați clienți, de regulă.

”În această perioadă, am asistat clienți atât pentru negocierea și semnarea unor promisiuni de vânzare-cumpărare, cât și pentru înființarea de asociați sau societăți comerciale, întâlnindu-ne cu clienții în incinta biroului doar pentru semnarea documentelor necesare. Ca birou de avocatură, suntem bucuroși că cea mai mare parte a clienților a dorit să își finalizeze proiectele începute înainte de pandemie sau să își dezvolte proiectele începute în lunile precedente”, a adăugat Adriana Gabriela Saucă.

Chiar dacă activitatea instanțelor de judecată a fost redusă, avocații au preluat dosare noi, iar cererile de chemare în judecată împreună cu anexele în probațiune au fost transmise pe email.

Fondatoarea cabinetului de avocatură spune că a existat o diminuare a activităților juridice față de luna februarie 2020, din cauza schimbărilor decise în România, însă activitatea echipei de avocați nu a fost afectată în mod grav, pe agenda fiecărui membru al echipei existând în fiecare zi proiecte de finalizat.

”Am încercat să ținem aproape clienții existenți, să le transmitem toate noutățile legislative apărute, să îi consiliem să facă cele mai bune alegeri din punct de vedere juridic și să le pregătim documentele juridice de care aveau nevoie în funcție de obiectul lor de activitate”, a mai spus Adriana Gabriela Saucă.

Consultanța juridică în domeniul dreptului muncii a predominat, întrucât clienții au dorit să aleagă cele mai bune soluții juridice pe timpul pandemiei, au vrut ca toate documentele juridice să fie întocmite de un specialist de dreptul muncii, de la simplele acte adiționale de telemuncă sau muncă la domiciliu, la  elaborarea deciziilor de concediere pentru motive economice, până la asistarea la negocierile colective.

Au existat și solicitări de asistență și în privința negocierii contractelor pe care clienții le aveau în derulare,  de la acordarea amânărilor la plată, la obținerea suspendării de la plata chiriei până la reducerea sau modificarea prețului contractual.

Cel mai greu și mai interesant proiect juridic a vizat acordarea asistenței juridice de drept fiscal unui client aflat într-o inspecție fiscală, a cărui activitate a fost blocată ca urmare a emiterii unei Decizii de instituire a măsurilor asigurătorii, într-un domeniu de activitate unde opiniile fiscale sunt contraversate chiar de la un județ la altul.

Cabinetul SAUCĂ & PARTNERS este coordonat de Adriana Gabriela Saucă, avocat cu o experiență de peste 12 ani în domeniul juridic în una din cele mai mari case de avocatură din Timișoara.
Serviciile juridice sunt adresate atât cetățenilor români, cât și clienților străini, limbile italiană și engleză fiind vorbite în mod fluent în cadrul cabinetului de avocatura și sunt prestate în principal în Timișoara, unde se află biroul, dar și în celelalte orașe din România.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 10 / 13
     

    Ascunde Reclama
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    Voicu & Asociații is looking for Junior level Business Lawyers
    BSMP - Bohâlțeanu și Asociații a asistat UNIGEA România în contractarea unei finanțări de 30,25 milioane EUR pentru dezvoltarea unui proiect solar de referință de 85 MW în Arad. Echipă pluridisciplinară, coordonată de partenerii Daniela Milculescu și Ionuț Bohâlțeanu, într-un efort multijurisdicțional ce a reunit investitori și consultanți cheie din patru țări
    Schoenherr transformă internship-ul într-o veritabilă rampă de lansare pentru tinerii aflați la început de drum: program plătit, cu acces direct la proiecte internaționale și integrare într-o cultură bazată pe colaborare, diversitate și formarea continuă a talentelor, cu impact direct asupra recrutării viitoare | Ana Lupșor, People & Culture Manager: „Țintim să asigurăm expunere reală la proiecte și la modul de lucru specific unei firme internaționale, dar și să îi descoperim pe cei care pot deveni colegii noștri pe termen lung”
    Summer Internship-ul Mușat & Asociații, mai mult decât un stagiu de vară: program strategic de formare și recrutare, care le oferă studenților experiență practică autentică, mentorat direct de la parteneri și acces la Fellowship, cu șanse reale de a deveni parte din echipa firmei | De vorbă cu Ștefan Diaconescu (Partner) despre experiență completă a cursanților, cu expunere directă la multiple arii de practică și la cultura organizațională a uneia dintre cele mai mari firme de avocatură din România
    Reff & Asociații | Deloitte Legal a asistat dezvoltatorul şi investitorul imobiliar Prime Kapital în emisiunea de obligațiuni de 100 mil. €. Partenerii Andrei Burz-Pînzaru și Irina Dimitriu, în prim plan
    League Tables of Legal Advisors (H1 2025) | Piața globală a fuziunilor și achizițiilor a atins 2 trilioane USD – cel mai bun semestru pentru mega-deal-uri din 2020, dar cu cel mai mic număr de tranzacții din ultimele două decenii. CMS și Clifford Chance, printre primele în clasamentul global. Schoenherr are un avans impresionant în Europa și a asistat cele mai multe tranzacții în CEE
    Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei noi runde de finanțare rețelei de clinici veterinare PartnerVet. Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel)
    Clifford Chance își consolidează practica de Litigii prin recrutarea lui Remus Codreanu ca partener în echipa din București
    Kinstellar are un nou Office Managing Partner în București | Iustinian Captariu a preluat managementul biroului de la Victor Constantinescu, cel care a condus echipa locală timp de șase ani, cu rezultate remarcabile. Kristóf Ferenczi, Firm Managing Partner: ”Numirea lui Iustinian face parte din programul nostru de planificare a succesiunii, un element esențial pentru a asigura creșterea și succesul continuu al Kinstellar”
    ANALIZĂ | Gabriel Resources a deschis o procedură de anulare a hotărârii ICSID prin care Tribunalul arbitral a respins cererea de peste 3 mld. USD privind controversatul proiect minier de la Roșia Montană, iar România a răspuns cu un Contramemoriu care demontează acuzațiile și atacă frontal strategia reclamanților. Dacă statul ar pierde, impactul ar fi devastator pentru finanțele publice și ar compromite rezultatele măsurilor pe care guvernul Bolojan încearcă să le implementeze
    CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
    Ana-Maria Baciu, avocatul din România cu cele mai multe nominalizări la gala Legal 500 CEE Awards 2025: Intellectual Property Lawyer of the Year, Romania Lawyer of the Year și CEE Partner of the Year. Astfel de validări contribuie nu doar la consolidarea brandului său personal, ci și la repoziționarea avocaturii de business din România ca un partener credibil, capabil să ofere consultanță sofisticată clienților internaționali
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...