Un avocat de business lansează o nouă firmă în vestul țării. SAUCĂ & PARTNERS a intrat pe piața avocaturii din Timișoara
04 Iunie 2019
Maria TeodoruPana la finalul anului, Cabinetul de avocatura SAUCĂ & PARTNERS are drept scop principal sporirea prezentei pe piața avocaturii din Timișoara printr-o creștere progresiva, prin atragerea de noi proiecte din domeniile de business.
Adriana Gabriela Saucă |
Cabinetul de avocatură SAUCĂ & PARTNERS a intrat luna trecută pe piața avocaturii din Timișoara, sporind oferta de servicii juridice oferite, cu precădere, clienților de business. Noua firmă este coordonată de Adriana Gabriela Saucă, avocat cu o experiență de peste 12 ani in domeniul juridic intr-una dintre cele mai mari case de avocatura din Timișoara, unde a promovat soluții eficiente pentru apărarea intereselor clienților prin implicare directă în reușita proiectelor și o comunicare directă cu clientul. Coordonatorul firmei are vaste cunoștințe juridice, acordând asistență într-o paletă largă de proiecte, de la cauze mai simple pana la cele mai complexe.
Experiență în tranzacții și litigii
Experiență în tranzacții și litigii
De-a lungul timpului, Adriana Gabriela Saucă a reprezentat clienții in numeroase tranzacții imobiliare in ceea ce privește vânzarea/ cumpărarea unor hale industriale sau fabrici, de la procedura de due-diligence pana la semnarea contractelor finale, a reprezentat interesele unei bănci din Romania, pe zona de Vest, în calitatea sa de creditor în cadrul procedurilor de insolvență și în cadrul procedurilor de executare silită și a apărat interesele unor mari creditori, persoane juridice străine, in cadrul procedurilor de insolvență, pentru recuperarea unor creanțe de milioane de Euro. De asemenea, a obținut anularea in instanță a deciziilor de impunere, in litigii fiscale, a reprezentat clienții in litigiile de dreptul muncii, a reprezentat clienții in litigii contra Agenției Naționale de Integritate, Curții de Conturi si Agenției Naționale de Administrare Fiscală, obținând fie anularea actelor administrativ, fie obligarea instituțiilor la emiterea unor acte administrative.
”Prin înființarea Cabinetului de avocatură SAUCĂ & PARTNERS dorim sa oferim servicii juridice de calitate, cu precădere clienților de business, punând in practică experiența dobândită, cât și cunoștințele juridice perfecționate în timp”, a declarat Adriana Gabriela Saucă.
Serviciile juridice sunt adresate atât cetățenilor romani, cât și cetățenilor străini , limbile italiană și engleză fiind vorbite în mod fluent în cadrul firmei.
Principalele arii de practică pe care SAUCĂ & PARTNERS va pune accent sunt: dreptul muncii, drept fiscal si contencios administrativ, insolventa si recuperarea creanțelor, drept comercial, precum si Real Estate.
Planuri de viitor
Potrivit coordonatorului firmei, SAUCĂ & PARTNERS dorește sa coopteze noi clienți cu care sa deruleze raporturi de lunga durata, sub forma de abonament lunar, in ariile de practica unde este specializat, considerând ca aceasta modalitate de colaborare reprezintă un succes pentru client, întrucât clientul poate încredința toate problemele juridice cu care se confruntă unui birou specializat, fidel, care sa ii răspundă in timp util, cu prioritate.
De asemenea, SAUCĂ & PARTNERS intenționează sa acorde sprijin juridic investitorilor străini care doresc sa inițieze si sa dezvolte un business in Romania, de la constituirea societății comerciale in Romania, la redactarea si verificarea contractelor necesare desfășurării activității si pana la implementarea procedurilor de lucru conform legislației in vigoare.
Pana la finalul anului, SAUCĂ & PARTNERS are drept scop principal sporirea prezentei pe piața avocaturii din Timișoara printr-o creștere progresiva, prin atragerea de noi proiecte din domeniile de business.
Publicitate pe BizLawyer? |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR semnează a 28-a tranzacție de private equity din ultimii 2 ani. Firma de avocați a asistat cu succes Abris Capital Partners în exit-ul din Pehart Grup
Consolidare pe piață agricolă pentru un jucător important din domeniul comerțului cu produse agricole și de morărit, prin finanțarea asistată de Bulboacă și Asociații
Schoenherr își extinde Italian Desk într-o structură inovatoare la nivelul Europei Centrale și de Est
Wolf Theiss a asistat BCR cu privire la acordarea unei finanțări de 29,5 mil. € pentru clădirea de birouri Unirii View din București. Claudia Chiper (partener) a coordonat echipa
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Client Choice by Lexology | Patru avocați din România au primit recunoaștere anul acesta și au fost incluși în categoria Global Elite Thought Leader. Georgiana Bădescu (partener Schoenherr) și Luminița Popa (fondator Popa Legal), printre profesioniștii români recomandați de clienți pentru serviciile ireproșabile și calitatea asistenței oferite
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Irina Stănică, absolventă „Magna cum Laude” a Facultății de Drept și coordonatoarea practicii de Dreptul Muncii de la Toncescu și Asociații - KPMG Legal, promovată recent pe poziția de Partener: ”Evoluția unui avocat depinde de un echilibru între talent, muncă și capacitatea de adaptare la schimbare. Consider că un comportament etic, împreună cu competența tehnică și relațiile interpersonale, fac ca un avocat să facă un pas în față într-un mediu competitiv”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Consultanță
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv, cu experiență relevantă în profesie între 5-8 ani | Litigii
CMS, desemnată de Mergermarket drept firma anului în domeniul fuziunilor și achizițiilor în Europa Centrală și de Est
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...