
Lidl a facilitat exportul de produse româneşti în valoare de 59 milioane de euro în 2019
19 Noiembrie 2020
AgerpresTotodată, Lidl a colectat şi a trimis către centrele de reciclare, în 2019, peste 37.000 de tone de deşeuri, cu 21% mai mult decât în 2018, se menţionează într-un comunicat al companiei.
![]() |
Lidl a facilitat în 2019 exportul de produse româneşti în valoare de 59 milioane de euro, de două ori mai mult faţă de anul anterior, conform celui de-al treilea raport de sustenabilitate lansat de retailer, care acoperă perioada 1 martie 2019 - 29 februarie 2020.
Totodată, Lidl a colectat şi a trimis către centrele de reciclare, în 2019, peste 37.000 de tone de deşeuri, cu 21% mai mult decât în 2018, se menţionează într-un comunicat al companiei.
Raportul semnalează că anul trecut numărul furnizorilor locali de bunuri şi servicii a crescut cu 11% faţă de anul 2018, iar cantitatea de fructe şi legume româneşti a fost cu 23% mai mare.
"Chiar dacă anul acesta este influenţat de schimbări aduse de declanşarea pandemiei, evaluarea anuală a impactului pe care îl avem ca business rămâne în continuare o prioritate pentru noi, fiind şi mai importantă în acest context. Lansarea celui de-al treilea raport de sustenabilitate reprezintă parcursul unui an 2019 de succes pentru noi, marcat de creşteri înregistrate pe toate segmentele activităţii de business, de la angajaţi, clienţi şi produse până la consolidarea unor parteneriate de încredere. Raportul înscrie rezultatele noastre, măsurile pe care le-am luat şi ce putem îmbunătăţi la ele, precum şi obiectivele de dezvoltare durabilă a business-ului Lidl România. Sustenabilitatea face parte din ADN-ul Lidl, iar măsurile noastre nu sunt doar nişte indicatori într-un raport, ci fapte pentru un viitor mai bun", a spus Frank Wagner, CEO Lidl România.
Raportul include şi o serie de angajamente pe termen mediu şi lung. Astfel, ca parte a strategiei globale ReSet Plastic, Lidl s-a angajat ca până în anul 2025, toate ambalajele produselor marcă proprie să fie reciclabile în proporţie maximă posibilă, iar cantitatea de plastic utilizată pentru aceste produse să fie redusă cu 20%. În plus, pentru reducerea amprentei de carbon şi eficientizarea consumului de energie pentru perioada următoare de raportare, Lidl are în vedere instalarea de panouri fotovoltaice pe acoperişurile magazinelor. Totodată, în procesul de evaluare a calităţii produselor marcă proprie, obiectivul principal Lidl este ca, până în 2025, să reducă cu 20% cantitatea de sare şi zahăr adăugate în produsele marcă proprie.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piaţa de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine şi peste 200 de centre logistice în 29 de ţări la nivel mondial.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 9 / 66 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
“Schimbare” este cuvântul de ordine pe piața muncii, spun avocații de Employment de la Mușat & Asociații, fenomenul fiind potențat de avansul tehnologic rapid, evoluția așteptărilor angajaților și necesitatea adaptării la noile realități economice și sociale | Echipa gestionează un număr mare de proiecte care implică restructurări ample ale companiilor multinaționale, creşterea numărului de litigii fiind evidențiată în analiza tendințelor observate. De vorbă cu membrii echipei despre mandatele strategice încredințate de companii lideri în industrii variate și provocările anului 2025
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Țuca Zbârcea & Asociații câștigă pentru Silcotub un litigiu major privind recalcularea prețului energiei electrice în lumina Ordonanței de urgență nr. 27 ̸ 2022
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
NNDKP, alături de Grupul PetStar, în finanțarea de 50 mil. € obținută de la UniCredit Bank. PCF Investment Banking a acționat în calitate de aranjor exclusiv
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile în lei în valoare de 1,5 miliarde de lei. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
Employment | Pe parcursul ultimului an, s-a remarcat o preocupare crescută din partea angajatorilor pentru „descifrarea” obligațiilor tot mai complexe care le revin în temeiul legislației de dată recentă, spun avocații specializați în Dreptul Muncii de la PNSA. De vorbă cu Ioana Cazacu, coordonatoarea practicii, despre noutățile din legislația muncii, solicitările clienților și mandatele complexe în care a fost implicată echipa
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
Women Lawyers | Din vorbă în vorbă cu Andreea Mihalache, Partener în cadrul firmei Popescu & Asociații, profesionist reputat, cu aproape 30 de ani de experiență ca avocat litigant la cel mai înalt nivel: ”Dincolo de oportunitatea de a lucra la dosare complexe, am și sprijinul unei echipe unite, ceea ce face ca fiecare provocare să fie o oportunitate de învățare și evoluție profesională”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...