ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Promovări la Mitel & Asociații | Firma are un nou Counsel, un nou Managing Associate și un nou Senior Associate. ”Suntem o echipă sudată, stabilă și performantă, iar avansările vin ca o recunoaștere a implicarii profesionale constante a avocaților și a rezultatelor obținute”, spun coordonatorii firmei

12 Februarie 2023   |   R. T.

Într-o perioadă delicată pentru majoritatea sectoarelor economice, avocații de la Mitel & Asociații și-au desfășurat anul trecut activitatea în linia specifică firmei, iar grosul încasărilor au venit din ariile de practică M & A și Corporate, precum și din consultanța day-to-day acordată clienților pe diverse alte domenii (Employment, Procurement etc). De asemenea, o pondere importantă din veniturile firmei provin în continuare din domeniul Real Estate și Litigation.

 
 
Mitel & Asociații anunță mai multe promovări la începutul acestui an, dintre avocații cu cea mai mare experiență în domeniile lor de practică. Cristina Dan, Anemari Ciobanu și Andrei Botos fac un pas înainte în carieră, propulsați de calitățile dovedite în ultimul an de acitivitate. Echipa Mitel & Asociații a fost implicată anul trecut într-un număr important de proiecte relevante pentru economia regională. . .

Astfel, Cristina Dan își continuă ascensiunea în cadrul societății de avocați, devenind Counsel. Cristina are o solidă specializare în probleme complexe de Employment și Corporate & Commercial, domenii cheie ale firmei, asistând cu succes numeroși clienți în acest domeniu.


”Promovarea Cristinei vine ca o binemeritată recunoaștere a cunoștințelor și abilităților profesionale sale, dar și a experienței acumulate alături de noi în cei peste 15 ani de colaborare, fiind un coechipier de nădejde, cu un aport important în ariile ei de expertiză. Cristina are un ridicat standard profesional și etic, manifestă întotdeauna disponibilitate, colegialitate și este apreciată de clienți pentru consultanța sa practică, bazată pe înțelegerea nevoilor acestora”, a declarat Mădălina Mitel, partenerul care coordonează practicile în care activează Cristina.

Anemari Ciobanu a făcut un pas înainte în firmă, fiind promovată în poziția de Managing Associate. ‘’Anemari este un avocat dedicat practicii de Public Procurement și avem încredere că promovarea ei va contribui la consolidarea acestui domeniu apreciat al firmei noastre. Anemari a dobândit o experiență semnificativă și în domeniile Corporate & Commercial și Communication & IT, fiind implicată într-un număr mare de proiecte în ultimii ani. Această avansare vine ca o recunoaștere a implicării sale profesionale constante și a rezultatelor obținute”, a declarat Sorin Mitel, coordonatorul acestei practici.

De asemenea, firma l-a promovat pe Andrei Botos în poziția de Senior Associate în cadrul practicilor de Corporate & Commercial și Mergers & Acquisitions. Mădălina Mitel a menționat că ”urcarea ierarhică a lui Andrei este răsplata firească, în sistemul de apreciere și valori a firmei noastre, a muncii susținute, rezultatelor și evoluției sale în cadrul Mitel & Asociații. Suntem o echipă sudată, stabilă și performantă, iar Andrei este un avocat de bază al acestei echipe, implicat în proiecte diversificate pentru un portofoliu larg de clienți”.

Practicile de M & A și Corporate, precum și consultanța day-to-day acordată clienților, au adus cele mai mari încasări în 2022

Într-o perioadă delicată pentru majoritatea sectoarelor economice, avocații de la Mitel & Asociații și-au desfășurat anul trecut activitatea în linia specifică firmei, iar grosul încasărilor au venit din ariile de practică M & A și Corporate, precum și din consultanța day-to-day acordată clienților pe diverse alte domenii (Employment, Procurement etc). De asemenea, o pondere importantă din veniturile firmei provin în continuare din domeniul Real Estate și Litigation.

”Obiectivul principal al casei de avocatură în anul 2022 a fost acela de a veni în întâmpinarea clienților cu servicii mulate perfect pe problemele specifice contextului actual”, a precizat Sorin Mitel, fondator și Senior Partner al firmei, într-un interviu acordat recent portalului BizLawyer.

Sorin Mitel a caracterizat anul care tocmai s-a încheiat ca fiind o perioadă în care economia a încercat să absoarbă efectele măsurilor (inclusiv monetare) din pandemie, în condițiile războiului din vecinatate.„Prin urmare, a fost o perioadă de observare a efectelor negative provocate de aceste elemente și de încercare de contracarare a acestora, cu mijloacele inegale pe care le avem la dispoziție”, a punctat avocatul.

Pe de altă parte, Mitel & Asociații este o firmă care bazează pe echipă, de aceea a implementat, încă de la înființarea casei de avocatură, o politică organizațională menită să meațină stabilitatea acesteia. „În 2022 am avut o rată de retenție de aproximativ 85%, pe care dorim să o conservăm/să o îmbunătățim în acest an. Firma are 30 de avocați și la acest moment suntem în echilibru. Intenționăm așadar să păstrăm aceeași talie în 2023. Dacă ne vom despărți de cineva, vom încerca să recrutăm pentru a acoperi pozițiile vacante. Preocuparea noastră este ca toți cei care își desfășoară activitatea în firma noastră, ca avocați sau în alte poziții, să aibă venituri cât mai bune, raportat la activitatea depusă, să aibă confortul că sunt într-o colaborare pe termen lung, alături de oameni care se preocupă de viitor, care să le confere condițiile necesare pentru a-și desfășura activitatea și a-și împlini nevoile și dorințele. Criteriile de evaluare în cazul avocaților diferă în funcție de senioritatea și poziția acestora în profesie/firma. De exemplu, unui proaspăt stagiar i se cere să dea dovadă de o bună bază teoretică, însușirea competențelor de bază, dorința de a progresa și putere de muncă, în vreme ce de la un avocat senior se așteaptă, după caz, să înțeleagă foarte bine așteptările clienților, precum și ale colegilor cu care lucrează în echipă, să poată să analizeze eficient o speță pentru care trebuie să decidă strategia propusă clientului etc. Recrutarea/începerea unei colaborări este un proces simplu atunci când cele două părți au aceeași viziune despre profesie și au așteptări comune de la viitoarea conlucrare. Încercăm ca, de regulă, să cooptăm astfel de oameni – și de cele mai multe ori reușim. Când nu, încercăm în continuare”, a precizat fondatorul Mitel & Asociații în interviul acordat BizLawyer.

Pentru 2023, Mitel & Asociații și-a propus să continue în aceeași linie, obiectivul principal al firmei fiind acela de valorificare optimă a tuturor oportunităților care apar. „Aceasta va fi garanția obținerii celui mai bun posibil rezultat. Dincolo de acest țel, vom păstra în continuare atenția asupra stabilității echipei și asupra controlului costurilor. Credem că economia României (respectiv profesia noastră) a ajuns la o oarecare maturitate, care face ca o creștere reală de doi digiți să fie mai greu de atins (desigur, dacă dam deoparte inflația post-pandemică, care nu se manifestă și în onorariile avocațiale, ci mai curând în costurile pe care le suportăm)”, a conchis Sorin Mitel.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 593 / 1879
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...