BCR Social Finance lansează StudyUP, o soluție de finanțare pentru studii
06 Septembrie 2022
BizLawyerCreditul StudyUP a fost conceput pentru a susține persoanele între 18 și 45 de ani care vor să-și completeze studiile, iar sumele accesate pot fi folosite pentru una sau mai multe categorii de cheltuieli.
BCR Social Finance anunță lansarea StudyUP, un produs de finanțare dedicat celor care vor să-și continue studiile, prin accesarea programelor de învățământ la nivel de facultate, masterat, doctorat sau prin cursuri de specializare în România.
Facilitatea beneficiază de o garanție de 80% oferită de Fondul European de Investiții, cu o perioadă de grație de până la 42 de luni și asigură:
→ finanțare de până la 145.000 de lei, în funcție de specializare și cheltuielile solicitate;
→ perioadă de creditare de maximum 120 de luni;
→ rată fixă de dobândă pe toata perioada derulării creditului.
Creditul StudyUP a fost conceput pentru a susține persoanele între 18 și 45 de ani care vor să-și completeze studiile, iar sumele accesate pot fi folosite pentru una sau mai multe categorii de cheltuieli:
Facilitatea beneficiază de o garanție de 80% oferită de Fondul European de Investiții, cu o perioadă de grație de până la 42 de luni și asigură:
→ finanțare de până la 145.000 de lei, în funcție de specializare și cheltuielile solicitate;
→ perioadă de creditare de maximum 120 de luni;
→ rată fixă de dobândă pe toata perioada derulării creditului.
Creditul StudyUP a fost conceput pentru a susține persoanele între 18 și 45 de ani care vor să-și completeze studiile, iar sumele accesate pot fi folosite pentru una sau mai multe categorii de cheltuieli:
→ finanțarea taxei de studii (plata direct în contul furnizorului serviciului de educație);
→ chirie;
→ manuale, materiale școlare și echipamente;
→ cheltuieli diverse (alimente, transport, întreținere, etc.) în limita unui plafon maxim (1 salariu minim pe economie lunar).
„Facem parte dintr-un grup financiar pentru care educația este în centrul modelului de business, iar StudyUP reprezintă un produs de finanțare special creat pentru a stimula investițiile în formare și perfecționare, de care sperăm să beneficieze cât mai mulți dintre cei care vor să-și extindă cunoștințele și abilitățile. Într-o societate în continuă schimbare, singura soluție viabilă, pentru dezvoltarea sustenabilă a economiei și pentru diminuarea diferențelor sociale, este educația. De aceea, lansarea StudyUP este un moment de maximă importanță pentru echipa BCR Social Finance, care se implică activ în îmbunătățirea accesului la astfel de resurse. În plus, contextul actual ne arată că educația este cea mai bună investiție pe care o putem face pentru noi și pentru viitorul nostru, iar dezvoltarea nivelului de expertiză și învățarea sunt resurse esențiale pentru schimbarea în bine și creșterea calității vieții”, a declarat Ștefan Buciuc, CEO BCR Social Finance.
Acest instrument de finanțare asigură continuitatea studiilor și vine cu un proces simplificat de aprobare:
→ fără solicitare adeverință de venituri la momentul analizei creditului și fără solicitare co-debitor
→ fără comision analiză dosar, fără comision de acordare și fără comision de rambursare anticipată
→ costuri optimizate datorită posibilității de tragere în tranșe
StudyUP este un produs de finanțare care a fost dezvoltat în urma parteneriatului încheiat de BCR Social Finance cu Fondul European de Investiții, prin acordul de garantare din cadrul EFSI Skills & Education Guarantee Pilot, o nouă inițiativă dedicată stimulării accesului la finanțare în domeniul educației, formării și dezvoltării competențelor, susținută de Fondul European pentru Investiții Strategice. BCR Social Finance își propune să îmbunătățească accesul la oportunitățile de dezvoltare a educației, printr-un apel la acțiune către toate părțile interesate să acceseze fonduri destinate asigurării unui proces de învățare continuu.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 38 / 144 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...