BNP Paribas Personal Finance București primește certificarea Best Places to Work
30 August 2022
BizLawyerScorul obținut de companie este de 80% și se bazează atât pe evaluarea realizată de Best Places to Work asupra proceselor și politicilor de HR, cât și pe rezultatele unui sondaj anonim completat de 64% dintre angajații băncii selectați pentru a participa.
BNP Paribas Personal Finance SA sucursala București, prin marca sa comercială Cetelem, s-a alăturat unui grup prestigios de companii care se angajează să respecte cele mai înalte standarde în ceea ce privește mediul de lucru și excelența în resurse umane. Compania a fost recunoscută și certificată drept Best Places to Work în România pentru anul 2022.
Scorul obținut de companie este de 80% și se bazează atât pe evaluarea realizată de Best Places to Work asupra proceselor și politicilor de HR, cât și pe rezultatele unui sondaj anonim completat de 64% dintre angajații băncii selectați pentru a participa. Pentru ambele dimensiuni (Evaluarea HR și Evaluarea angajaților) au fost luate în considerare opt categorii: Leadership, Practici HR, Compensație, Beneficii, Relația dintre angajați privind munca în echipă, Implicarea angajaților, locul de muncă și Responsabilitatea socială corporativă. Pentru jumătate dintre aceste categorii, compania a obținut un scor de peste 80%.
Scorul obținut de companie este de 80% și se bazează atât pe evaluarea realizată de Best Places to Work asupra proceselor și politicilor de HR, cât și pe rezultatele unui sondaj anonim completat de 64% dintre angajații băncii selectați pentru a participa. Pentru ambele dimensiuni (Evaluarea HR și Evaluarea angajaților) au fost luate în considerare opt categorii: Leadership, Practici HR, Compensație, Beneficii, Relația dintre angajați privind munca în echipă, Implicarea angajaților, locul de muncă și Responsabilitatea socială corporativă. Pentru jumătate dintre aceste categorii, compania a obținut un scor de peste 80%.
„Această realizare îmi întărește convingerea că prioritatea noastră este cea corectă – Oamenii noștri! Împreună cu managementul și echipele noastre de HR, dorim să promovăm și să menținem o cultură inclusivă, antrenantă și cu oportunități, precum și să ne axăm pe dezvoltarea angajaților noștri”, spune Miruna Senciuc, CEO BNP Paribas Personal Finance Sucursala București.
Best Places to Work este un program internațional de certificare în HR care recunoaște locurile de muncă de top din diferite țări și se concentrează pe satisfacția angajaților prin analiza a 8 factori la locul de muncă, inclusiv cultura organizațională, oportunități de creștere și bune practici. Acest lucru le oferă angajatorilor oportunitatea de a afla mai multe despre implicarea și satisfacția angajaților lor și de a-i aprecia pe cei a căror experiență profesională se desfășoară la cele mai înalte standarde. Există peste 50 de companii românești care dețin această certificare, dintre care 5 sunt reprezentante ale industriei bancare.
„Cetelem înțelege importanța de a construi talente diverse și de a depune eforturi pentru a crea un mediu în care munca angajaților să genereze succes, să respecte echilibrul între viața personală și cea profesională și să genereze resurse pentru a-și atinge obiectivele și a facilita o cultură a oportunităților”, spune Hamza Idrissi, Directorul de Program al organizației Best Places to Work.
Modul de lucru și cultura organizațională pe care se bazează BNP Paribas Personal Finance au reflectat întotdeauna grija și implicarea pe care grupul le oferă în mod constant angajaților. Certificarea evidențiază atașamentul puternic al grupului față de angajații săi și creșterea profesională a acestora, managementul excelent al carierei și planificarea succesiunii, strategia de management al performanței și dezvoltarea puternică a conducerii.
„Suntem onorați să primim certificarea Best Places to Work. Această realizare confirmă angajamentul echipei de HR de a construi o cultură extraordinară la locul de muncă și un viitor împreună cu angajații noștri. Suntem mândri că aceștia se bucură de o experiență pozitivă constantă în relaționarea cu colegii și managementul și că activitatea desfășurată generează motive de satisfacție și mândrie.”, spune Florența Hamzu, Director HR BNP Paribas Personal Finance Sucursala București.
În România, BNP Paribas Personal Finance are peste 500 de angajați. Grupul acordă o importanță deosebită angajaților săi și mediului lor de lucru, care este în mod constant adaptat în conformitate cu schimbările culturale, societale și generaționale.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 7566 / 18276 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Filip & Company a asistat grupul Qemetica în vânzarea activelor aferente producției de sodă calcinată și silicați de sodiu din România. Partenerii Alexandru Bîrsan și Eliza Baias au coordonat echipele
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...