ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Booking Holdings va investi 100 mil. €, în cinci ani, în primul Centru de Excelenţă deschis la Bucureşti

16 Septembrie 2022   |   Agerpres

Noul Centru de Excelenţă al Booking Holdings susţine, în prezent, operaţiunile de securitate cibernetică şi monitorizare a fraudelor, infrastructura IT şi analiza achiziţiilor, urmând ca pe parcursul acestui an şi în 2023 să fie adăugate noi capacităţi în alte domenii, inclusiv Data Governance, FinTech şi marketing.

 
 
Booking Holdings, cel mai mare furnizor global de servicii turistice online şi de servicii conexe, a inaugurat la Bucureşti primul Centru de Excelenţă, o investiţie estimată la 100 de milioane de euro pe o perioadă de cinci ani, prin care îşi propune să creeze şi 500 de locuri de muncă, în această perioadă.

Noul Centru de Excelenţă al Booking Holdings susţine, în prezent, operaţiunile de securitate cibernetică şi monitorizare a fraudelor, infrastructura IT şi analiza achiziţiilor, urmând ca pe parcursul acestui an şi în 2023 să fie adăugate noi capacităţi în alte domenii, inclusiv Data Governance, FinTech şi marketing.

"Centrul ocupă un întreg etaj şi oferă o experienţă flexibilă şi incluzivă la locul de muncă. Tema şi conceptele de design, dezvoltate de Gensler, se bazează pe elemente din diferite culturi şi regiuni din întreaga lume pentru a evoca spiritul de călătorie şi diversitatea care ghidează comunitatea Booking Holdings. Ţesături şi materiale tradiţionale din România au fost folosite în sălile de şedinţă şi în spaţiile comune, cu o paletă de culori inspirată de diferitele branduri Booking Holdings. Diversitatea spaţiilor - de la zone moderne de colaborare, la spaţii de lucru individuale amenajate pentru un stil de lucru hibrid - reflectă rolul Centrului ca hub global de talente, care facilitează interacţiunile, colaborarea şi inovarea continuă între colegi şi branduri, fiind un element esenţial al misiunii Booking Holdings de a veni în sprijinul tuturor celor care vor să descopere lumea", se arată într-un comunicat de presă al Booking Holdings.


În prezent, Centrul are o echipă de conducere completă şi peste 150 de angajaţi în diverse posturi, care sprijină mai multe branduri, iar parteneriatul cu Infosys are ca scop creşterea numărului de angajaţi proprii ai Booking Holdings.

Cu planuri de extindere până la sfârşitul anului şi de creştere la 500 de angajaţi în următorii cinci ani, mai multe posturi vacante sunt disponibile, inclusiv în domenii, precum: Financial Technology, Cybersecurity & Fraud, Software Development, infrastructură IT, Shared Business Services. De altfel, candidaţii interesaţi sunt invitaţi să aplice direct prin intermediul www.bookingholdings-coe.com.

Centrul de Excelenţă Booking Holdings este situat într-o clădire care încorporează cele mai noi tehnologii pentru spaţii de birouri mai inteligente, mai eficiente şi mai ergonomice, în conformitate cu angajamentul de sustenabilitate asumat de Booking Holdings - inclusiv în cadrul propriilor operaţiuni, aşa cum prevede Planul de Acţiune Climatică al companiei, primul de acest fel din industrie.

U-Center a fost finalizată în cel de-al treilea trimestru al anului 2021, fiind alimentată 100% cu energie electrică din surse regenerabile, prima fază a proiectului de birouri obţinând certificarea Leed Platinum cu scorul de 85 de puncte (una dintre cele mai înalte certificări Leed v4 obţinute în România) şi Well Health & Safety, care certifică siguranţa sanitară a clădirii în contextul COVID-19.

Booking Holdings (NASDAQ: BKNG) este cel mai mare furnizor global de servicii turistice online şi de servicii conexe disponibile pentru consumatori şi parteneri locali în peste 220 de ţări şi teritorii, prin intermediul a şase branduri principale: Booking.com, Priceline, Agoda, Rentalcars.com, Kayak şi OpenTable.

Booking Holdings Romania este un Centru de Excelenţă cu sediul în Bucureşti, ce a fost creat pentru a sprijini brandurile Booking Holdings odată cu creşterea cerinţelor de afaceri.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8494 / 19426
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Women Lawyers | Din vorbă în vorbă cu Andreea Mihalache, Partener în cadrul firmei Popescu & Asociații, profesionist reputat, cu aproape 30 de ani de experiență ca avocat litigant la cel mai înalt nivel: ”Dincolo de oportunitatea de a lucra la dosare complexe, am și sprijinul unei echipe unite, ceea ce face ca fiecare provocare să fie o oportunitate de învățare și evoluție profesională”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Kinstellar asistă Special Flanges pe toate aspectele, tranzacționale și de taxe, în achiziția producătorului industrial român Vilmar SA, cu o echipă pluridisciplinară coordonată de Zsuzsa Csiki (Partener, Co-Head of Corporate M&A) | Skadden, Simmons&Simmons și alte două firme de avocați din România au fost de o parte și de alta în această tranzacție
CMS, alături de Bitdefender la achiziția Mesh Security | Horea Popescu (Managing Partner CMS România) și Mircea Moraru (Senior Counsel), în echipa multidisciplinară coordonată de la Londra, care a oferit consultanță cumpărătorului în toate aspectele tranzacției supusă acum aprobărilor din partea autorităților de reglementare
“Schimbare” este cuvântul de ordine pe piața muncii, spun avocații de Employment de la Mușat & Asociații, fenomenul fiind potențat de avansul tehnologic rapid, evoluția așteptărilor angajaților și necesitatea adaptării la noile realități economice și sociale | Echipa gestionează un număr mare de proiecte care implică restructurări ample ale companiilor multinaționale, creşterea numărului de litigii fiind evidențiată în analiza tendințelor observate. De vorbă cu membrii echipei despre mandatele strategice încredințate de companii lideri în industrii variate și provocările anului 2025
CMS își consolidează echipa din România prin promovarea a șapte avocați | Horea Popescu, managing partner CMS România: ”Aceste promovări reflectă nu doar calitatea muncii lor, ci și energia și dedicarea cu care aduc rezultate remarcabile clienților noștri și ne poziționează perfect pentru a ne continua creșterea și dezvoltarea competențelor”
O gamă variată de mandate pentru avocații de Employment de la Mitel & Asociații | Schimbările din zona legislației muncii și noile tendințe în politica de personal, analizate de Mădălina Mitel (Partener) și Cristina Dan (Counsel)
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat definitiv (Drept Societar și Comercial)
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat definitiv (Real Estate)
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | Patru case locale independente de avocați și două birouri ale unor firme internaționale, pe lista scurtă pentru titlul de “Firma anului în România”. NNDKP, CMS și Schoenherr, printre premianți, Popescu & Asociații, listată în trei categorii. Ce avocați români sunt în prim plan, anul acesta
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...