ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cargus l-a recrutat pe Nelu Gheorghiţă, fost director de operaţiuni la UPS, pentru rolul de COO. El are obiectivul de a consolida performanța operațională a companiei

11 Mai 2023   |   Agerpres

Nelu este absolvent al Universității Politehnica din București și deține un master în Management și Administrarea Afacerilor, obținut în cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti.

 
 
Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din industria de curierat din România, își consolidează echipa de management și îl numește pe Nelu Gheorghiță în poziția de Chief Operations Officer (COO). Din acest rol, Nelu Gheorghiță va coordona dezvoltarea operațională și logistică a companiei, pentru a continua să ofere clienților de pe piața locală excelența în livrare cu care s-au obișnuit, pentru a oferi servicii inovatoare, dar și pentru a accelera extinderea operațiunilor Cargus pe plan internațional.

Nelu Gheorghiță este un profesionist cu o vastă expertiză în operațiuni și inginerie industrială, cu o experiență de peste 20 ani în curierat, logistică, transport și lanțuri de aprovizionare. Anterior poziției din Cargus, Nelu Gheorghiță a activat în UPS, una dintre cele mai mari companii de curierat la nivel global, conducând, din rolul de Head of Operations, activitățile operaționale din patru țări din regiune: Grecia, România, Ungaria și Slovenia. Mai mult, Nelu Gheorghiță a coordonat din poziția de Engineering Manager regiunea Europei Centrale și de Est, activând 1 an în biroul UPS din Bruxelles și 5 ani în cel din Praga.


Abilitățile sale acoperă arii precum managementul operațiunilor și al proiectelor, optimizări operaționale și de proces. Nelu este absolvent al Universității Politehnica din București și deține un master în Management și Administrarea Afacerilor, obținut în cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti.  

“Mă bucur să fiu parte a unei noi etape de dezvoltare Cargus, o companie de curierat care a dat dovadă de reziliență și spirit inovator și care a investit constant în extinderea amprentei operaționale și în dezvoltarea de noi soluții pentru partenerii săi. Voi continua să susțin misiunea Cargus de a oferi cele mai bune produse și servicii clienților săi, de a-și extinde operațiunile, conectând companii și consumatori din piețe diferite, ducând în același timp performanța operațională la un alt nivel, prin eficientizare și soluții care vor fi premiere pentru piața locală”, spune Nelu Gheorghiță, Chief Operations Officer Cargus.

"Cargus este în acest moment într-o nouă etapă – de consolidare și de pregătire pentru un context de business nou, dar și pentru noi piețe. Și nu am putea merge mai departe fără oameni cu experiență amplă în industria în care activăm, cu expertiză în ariile pe care ne dorim să le dezvoltăm, creativi și orientați spre inovație și leadership. Mă bucur că în ultimele luni am reușit să îmbogățim echipa Cargus cu profesioniști extrem de performanți; acest lucru va ajuta Cargus să-și consolideze poziția de lider în curierat în calitatea serviciilor, experiența clienților, inovație și orientarea către soluții și să devină un jucător respectat pe piețele internaționale.", declară Yannick Mooijman, CEO Cargus.

În 2023, obiectivul Cargus este de a-și consolida cota de piață, atât pe plan local, cât și internațional, de a dezvolta noi instrumente digitale și opțiuni de livrare și de a construi un sistem integrat în beneficiul companiilor și pentru o experiență excelentă pentru consumatori.

Toate investițiile și eforturile Cargus din ultimii ani au dus la obținerea celei mai bune rate de livrare de pe piața din România: peste 97% din totalul livrărilor Cargus ajung la destinatari în prima zi după preluare.
Nelu Gheorghiță preia funcția de COO de la Miroslaw Janczyk, care a ocupat acest rol în ultimul an.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3078 / 16823
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...