ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

GoIT, companie internațională de educație tech pentru începători, se lansează în România

03 Noiembrie 2022   |   BizLawyer

Compania oferă garanție de returnare a banilor dacă studentul nu își găsește un loc de muncă în primele 6 luni de la finalizarea cursului

 
 
GoIT, companie internațională de educație tech pentru începători, se lansează pe piața românească. Lider de piață în CEE pe acest segment, GoIT vine cu un concept nou pe plan local – garanția de returnare a banilor celor care nu sunt angajați în primele 6 luni de la finalizarea cursurilor. Totodată, compania oferă maratoane educaționale gratuite, în care oferă toate informațiile necesare celor interesați de o carieră în IT, precum și posibilitatea de a testa modelul de desfășurare a programelor oferite.

 „GoIT oferă cursuri pentru o profesie stabilă, într-o lume instabilă. Pe lângă siguranța de a avea un job al viitorului, domeniul  IT oferă o multitudine de beneficii  – de la salarii mari, la libertatea de a lucra de oriunde din lume, până la proiecte interesante, pentru clienți globali. Reconversia profesională spre această profesie este o tendință tot mai întâlnită la nivel mondial și poate fi chiar facilă pentru cei care știu ce vor și aprofundează acel segment. GoIT vine, așadar, cu o componentă puternică de mentorat, dedicată celor care doresc să facă acest pas, însă au nevoie de ghidare spre direcția care li se potrivește. Rezultatele noastre vorbesc de la sine – avem peste 10.000 de absolvenți și suntem în proces de expansiune la nivel mondial. Suntem siguri că și pe plan local, în România, vom avea rezultate cel puțin comparabile cu statele în care deja activăm”, a declarat Khrystyna Gankevych, Head of Growth, GoIT România.


GoIT este o companie internațională de educație tech pentru începători, ce activează momentan în țări precum România, Ucriana, Polonia, Mexic și USA, fiind  lider de piață în CEE pe segmentul dedicat. În cei opt ani de activitate, compania numără cca. 300 de angajați și 10.000 de absolveți (din cca. 30 de țări), 99% dintre cursanți fiind persoane care își doresc o schimbare de carieră și încep de la zero în domeniul IT.

Cursurile oferite de GoIT sunt în arii precum: Fullstack developer, Front End, QA, Data Science, UI/UX Design și Project Management, iar profesorii sunt specialiști de top din domeniu, care activează în industrie, asigurând astfel accesul la un know-how extins si la o experiență profesională relevantă pentru cursanți.

Programele se desfășoară live (tip webinarii), organizate seara, iar platforma dedicată oferă acces la multiple resurse educaționale și instrumente de facilitare a învățării, de la sistem de verificare automată a scrierii de cod, până la chat cu grupul. Temele sunt verificate de către mentor, iar studenții primesc constant feedback.
Modelul de business al GoIT se diferențiază de competitori prin maratoanele gratuite, care ajută oamenii să înțeleagă mai bine notorietatea domeniul IT, dar și să testeze cursurile și să își aleagă o specializare care li se potrivește. Astfel, dintre cei care participă la maratoanele cu durata de o săptămână, o parte devin clienți și urmează cursul dorit.

Misiunea companiei este ca fiecare absolvent să activeze pe piața muncii cât mai rapid după încheierea cursurilor, astfel că toate eforturile sunt concentrate în această direcție, iar pe lângă cunoștințele și competențele tehnice predate, GoIT oferă consiliere în carieră, mizează pe dobândirea de soft skills necesare și aduce în fața studenților mentori de top din industrie, care să îi ghideze pe drumul ales.

După finalizarea programele educaționale, studenții au experiență și proiecte reale, pe care le pot utiliza în portofoliile profesionale. Astfel, GoIT propune un model unic de business pe piața locală – în cazul în care studentul care încheie cu succes programul, acoperind toate temele, testele și proiectele, nu își găsește un loc de muncă în primele șase luni de la absolvire, își primește banii înapoi. Totodată, GoIT pune la dispoziția acestora oferte din cele peste 300 de companii IT cu care colaborează.

Majoritatea clienților GoIT sunt oameni cu vârste cuprinse între 25-40 de ani, cu un background profesional foarte diversificat, care își doresc o schimbare profesională mai puțin riscantă, respectiv un job bine plătit și care le oferă libertate de mișcare și o siguranță pe termen lung.  

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6622 / 18216
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...