ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Nhood România, compania care administrează portofoliul de centre comerciale Auchan și este implicată în dezvoltarea proiectului Cartier Coresi, anunță un nou Comitet Executiv

24 Octombrie 2023   |   BizLawyer

Noul comitet executiv al Nhood România este format din Gabriela Piștalu - Director P.A.S., Elena Bocan - Director R.F.I. și Ruxandra Dragomir - Director DEV.

 
 
În urma structurării activității serviciilor de real-estate în jurul a trei linii de business –  Property & Asset Services (P.A.S.), Resources & Fund Investment (R.F.I.), Development (DEV.) – noul comitet executiv al Nhood România este format din 3 directori, unul pentru fiecare linie de business: Gabriela Piștalu - Director PAS, Elena Bocan - Director RFI și Ruxandra Dragomir - Director DEV . Noua guvernanță a Nhood România va raporta direct comitetului de conducere al Nhood Corporate, cu sediul în Lille, Franța.

În luna iunie, Nhood anunța o structurare a activității serviciilor de real estate, implementată în 10 țări, inclusiv în Franța, țara de origine a companiei. Fiecare dintre aceste linii de afaceri este condusă de un Director la nivel internațional și unul la nivel local. Nhood are astfel o structură personalizată, creată pe cele mai bune practici pentru o companie de servicii – agilitate, expertiză, centrare pe nevoile oamenilor, clienților și proiectelor.


Prin urmare, noul comitet executiv al Nhood România este format din Gabriela Piștalu - Director P.A.S., Elena Bocan - Director R.F.I. și Ruxandra Dragomir - Director DEV.

Gabriela Piştalu a ocupat în cei 11 ani de activitate la Immochan/Ceetrus și Nhood poziții succesive în cadrul departamentelor Financiar, Asset și Property, și a participat la toate operațiunile importante care au marcat crearea și evoluția companiei în România.
Departamentul de Property și Asset furnizează o paletă largă de servicii, de la managementul clădirilor, managementul chiriașilor, strategie de leasing și specialty leasing, la raportări și finanțe, servicii ESG și marketing operațional.

Elena Bocan face parte din echipa Nhood România din mai 2023, are o experiență managerială de peste 15 ani și o atitudine orientată spre zona comercială și servicii. Experiența ei se întinde pe o perioadă de 25 de ani, în care a acumulat cunoștințe financiare solide și un palmares consistent pe piața bancară din România și Serbia.
Departamentul R.F.I  înglobează activitatea departamentelor financiar-contabil, IT, juridic, resurse umane, control intern, conformitate și comunicare corporativă, având rolul de a eficientiza operațiunile și de a crește performanța companiei.

Ruxandra Dragomir a preluat funcția de Director de Dezvoltare al companiei în 2014, fiind responsabilă de strategia de dezvoltare și expansiune pe piața locală, în concordanță cu viziunea de transformare și regenerare a orașelor prin proiecte de tipul mixed-use. Anterior, ea a ocupat funcția de Director de Dezvoltare pentru Decathlon, unde s-a ocupat de expansiunea rețelei de magazine în România.
Departamentul Development vine în sprijinul partenerilor cu următoarele servicii: studii de oportunitate, de fezabilitate și planuri de business; concept, arhitectură și design; managementul autorizațiilor și al documentelor de conformitate; strategie și execuție a construcției; project management; servicii de expansiune.

De la crearea Nhood, portofoliul de clienți s-a extins dincolo de clienții tradiționali, precum Auchan și Ceetrus, iar scopul companiei este de a deservi proprietarii de imobile și autoritățile locale. 2023 este un an al coeziunii și al succeselor pentru Nhood, un an cu o mare dezvoltare a business-ului, de aceea rămânem concentrați pe obiectivele ambițioase de business – să devenim partenerul preferat de soluții și servicii imobiliare, propunând oferte atractive pentru locuri de viață mai bune, care să ne permită să ne diferențiem și să ne creștem performanța.  

Despre Nhood
Nhood este o companie de servicii de consultanță imobiliară cu o expertiză ce acoperă domenii precum: animarea comunităților, operarea și comercializarea proiectelor de tipul mixed-use, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte durabile, cu o gamă largă de funcțiuni și servicii (centre comerciale, locuințe, birouri, hoteluri, community hub-uri). Nhood vizează proiecte de regenerare urbană care au un triplu impact pozitiv: social, de mediu și economic – Oameni, Planetă, Profit.
În România, Nhood este mandatată de Ceetrus să administreze portofoliul de 20 de centre comerciale Auchan la nivel național, precum și să continue dezvoltarea celui mai amplu proiect de regenerare urbană din România – Cartier Coresi, în beneficiul comunităților și al tuturor partenerilor.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3138 / 18231
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...