
Packeta România: 6 din 10 magazine online româneşti vor să îşi vândă produsele şi în afara ţării
06 Martie 2023
AgerpresAcesta a subliniat că peste 70% din volumele de colete procesate de Packeta România sunt din segmentul cross-border.
Peste 60% dintre magazinele online care au ales să integreze serviciile Packeta România, în ultimele 6 luni, au în vedere să îşi comercializeze produsele şi în afara ţării, deoarece, în prezent, pieţele internaţionale sunt mult mai accesibile, iar infrastructurile de transport sunt mai bine dezvoltate decât oricând, serviciile de livrare sunt mult îmbunătăţite, în timp ce procesul de retur al produselor este simplificat.
"Pentru magazinele online acum este cel mai uşor să vândă transfrontalier. Vânzările cross-border s-au dezvoltat semnificativ în ultimii 3 ani, iar traiectoria ascendentă validează faptul că piaţa de cross-border va predomina în viitor, odată cu schimbările comportamentelor de consum şi cu avantajele oferite atât clienţilor, cât şi celorlalte industrii conectate la acest sector", a declarat Alexandr Jeleascov, managing director Packeta România, conform unui comunicat remis, luni, AGERPRES.
Acesta a subliniat că peste 70% din volumele de colete procesate de Packeta România sunt din segmentul cross-border.
În ultimii doi ani, Packeta România a înregistrat o dublare a numărului de colete livrate cross-border, atât din România către alte ţări, cât şi din străinătate către România. Pentru 2023, estimează o creştere de până la 50% pe acest segment, pe fondul unui interes crescut din partea magazinelor online de a livra produse în afara ţării, dar şi al schimbării comportamentului de consum, tot mai mulţi români comandând produse din străinătate.
"Observăm o tendinţă de creştere continuă a interesului magazinelor online şi a retailerilor de a-şi dezvolta afacerile începând cu ţările din regiune, ceea ce va duce, implicit, la o creştere a volumelor de colete procesate. Iar consumatorii se vor axa pe produse în sine, pe preţul şi pe calitatea acestora şi îi va interesa mai puţin dacă magazinul online de unde le achiziţionează este naţional sau internaţional. Şi asta datorită faptului că, în ultimii ani, magazinele online şi-au îmbunătăţit foarte mult timpii de livrare şi acum este aproape insesizabil pentru consumatori dacă plasează comanda la un magazin online intern sau extern", a spus Alexandr Jeleascov.
Magazinele online din România vizează pentru extindere internaţională destinaţii de livrare precum Ungaria, Bulgaria, Grecia, Italia, Spania, Anglia, Germania, Cehia şi Polonia şi, în general, zonele unde există comunităţi mari de români.
De cealaltă parte, în afară de ţara noastră, românii comandă produse la magazinele online din Polonia, Germania, Cehia, Slovacia, Italia, Ungaria, Grecia, Bulgaria şi China, iar ca particularitate, în preferinţele românilor, dacă în anii trecuţi predomina categoria IT&C, acum se observă o creştere semnificativă a segmentului de fashion, atât pe partea de import, cât şi de export.
Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei reţele extinse de peste 16.000 de puncte pick-up proprii şi lockere în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 139.000 de puncte pick-up partenere şi lockere în toată Europa. În anul 2022, grupul Packeta a transportat mai mult de 90 de milioane de colete şi colaborează, în prezent, cu peste 46.000 de magazine online şi selleri. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel şi Turcia.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 6926 / 19900 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 2 - 6 years Attorney at Law | Dispute Resolution
bpv Grigorescu Ștefănică: tranzacțiile strategice și consolidările sectoriale definesc piața de fuziuni și achiziții | 2025 aduce structuri inovatoare, distressed M&A și o redefinire a noțiunii de succes, într-o piață în care avocații devin arhitecții echilibrului între reglementări stricte și interesele investitorilor. Cătălin Grigorescu (managing partner): „Succesul în tranzacții nu se mai măsoară doar în valoare, ci în capacitatea de a le finaliza într-un mediu juridic tot mai complex”
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Banking & Finance | Echipa Popovici Nițu Stoica & Asociații, coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica, a acordat consultanță Grupului La Fântâna pentru accesarea unei finanțări sindicalizate de 70 milioane euro, menită să susțină activitatea curentă și dezvoltarea businessului
BSMP - Bohâlțeanu și Asociații a asistat UNIGEA România în contractarea unei finanțări de 30,25 milioane EUR pentru dezvoltarea unui proiect solar de referință de 85 MW în Arad. Echipă pluridisciplinară, coordonată de partenerii Daniela Milculescu și Ionuț Bohâlțeanu, într-un efort multijurisdicțional ce a reunit investitori și consultanți cheie din patru țări
Principalele aspecte pe care angajatorii trebuie să le aibă în vedere pentru a se conforma legislației privind combaterea discriminării și hărțuirii la locul de muncă | De vorbă cu Dan Dascălu (Partener) și Sonia Bălănescu (Managing Associate) - D&B David și Baias, despre prevederile legale în vigoare, combaterea acestui fenomen și modul în care poate fi diminuat riscul apariției unor litigii inițiate de salariați
Voicu & Asociații is looking for Junior level Business Lawyers
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei noi runde de finanțare rețelei de clinici veterinare PartnerVet. Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Clifford Chance își consolidează practica de Litigii prin recrutarea lui Remus Codreanu ca partener în echipa din București
Kinstellar are un nou Office Managing Partner în București | Iustinian Captariu a preluat managementul biroului de la Victor Constantinescu, cel care a condus echipa locală timp de șase ani, cu rezultate remarcabile. Kristóf Ferenczi, Firm Managing Partner: ”Numirea lui Iustinian face parte din programul nostru de planificare a succesiunii, un element esențial pentru a asigura creșterea și succesul continuu al Kinstellar”
ANALIZĂ | Gabriel Resources a deschis o procedură de anulare a hotărârii ICSID prin care Tribunalul arbitral a respins cererea de peste 3 mld. USD privind controversatul proiect minier de la Roșia Montană, iar România a răspuns cu un Contramemoriu care demontează acuzațiile și atacă frontal strategia reclamanților. Dacă statul ar pierde, impactul ar fi devastator pentru finanțele publice și ar compromite rezultatele măsurilor pe care guvernul Bolojan încearcă să le implementeze
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...