Packeta România: 6 din 10 magazine online româneşti vor să îşi vândă produsele şi în afara ţării
06 Martie 2023
AgerpresAcesta a subliniat că peste 70% din volumele de colete procesate de Packeta România sunt din segmentul cross-border.
Peste 60% dintre magazinele online care au ales să integreze serviciile Packeta România, în ultimele 6 luni, au în vedere să îşi comercializeze produsele şi în afara ţării, deoarece, în prezent, pieţele internaţionale sunt mult mai accesibile, iar infrastructurile de transport sunt mai bine dezvoltate decât oricând, serviciile de livrare sunt mult îmbunătăţite, în timp ce procesul de retur al produselor este simplificat.
"Pentru magazinele online acum este cel mai uşor să vândă transfrontalier. Vânzările cross-border s-au dezvoltat semnificativ în ultimii 3 ani, iar traiectoria ascendentă validează faptul că piaţa de cross-border va predomina în viitor, odată cu schimbările comportamentelor de consum şi cu avantajele oferite atât clienţilor, cât şi celorlalte industrii conectate la acest sector", a declarat Alexandr Jeleascov, managing director Packeta România, conform unui comunicat remis, luni, AGERPRES.
Acesta a subliniat că peste 70% din volumele de colete procesate de Packeta România sunt din segmentul cross-border.
În ultimii doi ani, Packeta România a înregistrat o dublare a numărului de colete livrate cross-border, atât din România către alte ţări, cât şi din străinătate către România. Pentru 2023, estimează o creştere de până la 50% pe acest segment, pe fondul unui interes crescut din partea magazinelor online de a livra produse în afara ţării, dar şi al schimbării comportamentului de consum, tot mai mulţi români comandând produse din străinătate.
"Observăm o tendinţă de creştere continuă a interesului magazinelor online şi a retailerilor de a-şi dezvolta afacerile începând cu ţările din regiune, ceea ce va duce, implicit, la o creştere a volumelor de colete procesate. Iar consumatorii se vor axa pe produse în sine, pe preţul şi pe calitatea acestora şi îi va interesa mai puţin dacă magazinul online de unde le achiziţionează este naţional sau internaţional. Şi asta datorită faptului că, în ultimii ani, magazinele online şi-au îmbunătăţit foarte mult timpii de livrare şi acum este aproape insesizabil pentru consumatori dacă plasează comanda la un magazin online intern sau extern", a spus Alexandr Jeleascov.
Magazinele online din România vizează pentru extindere internaţională destinaţii de livrare precum Ungaria, Bulgaria, Grecia, Italia, Spania, Anglia, Germania, Cehia şi Polonia şi, în general, zonele unde există comunităţi mari de români.
De cealaltă parte, în afară de ţara noastră, românii comandă produse la magazinele online din Polonia, Germania, Cehia, Slovacia, Italia, Ungaria, Grecia, Bulgaria şi China, iar ca particularitate, în preferinţele românilor, dacă în anii trecuţi predomina categoria IT&C, acum se observă o creştere semnificativă a segmentului de fashion, atât pe partea de import, cât şi de export.
Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei reţele extinse de peste 16.000 de puncte pick-up proprii şi lockere în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 139.000 de puncte pick-up partenere şi lockere în toată Europa. În anul 2022, grupul Packeta a transportat mai mult de 90 de milioane de colete şi colaborează, în prezent, cu peste 46.000 de magazine online şi selleri. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel şi Turcia.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 5315 / 18289 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Iablonschi & Asociații se alătură rețelei Marcalliance, care își consolidează astfel rețeaua globală și prezența în Europa de Est | Dorothée De Bernis (Președinte Marcalliance): ”Ne bazăm în România pe o echipă juridică de încredere”
Hațegan Attorneys, firmă de avocatură de tip butique cu sediul la Timișoara, își consolidează practica de Banking & Finance prin cooptarea unui profesionist cu experiență în corporate banking pe poziția de counsel
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...