Peste o treime dintre anunţurile de angajare conţin informaţii despre salariul oferit (platformă recrutare)
15 Mai 2024
AgerpresConform datelor centralizate de eJobs, 83% dintre joburile postate aparţineau angajatorilor din România, 13,2% celor din afara ţării iar 3,9% se încadrau în categoria locurilor de muncă remote.
Un număr de 37.000 de locuri de muncă aveau în anunţul de angajare şi date despre salariul oferit, dintr-un total de peste 110.000 de posturi afişate, în primele trei luni ale acestui an, pe o platformă de recrutare online din România.
Conform datelor centralizate de eJobs, 83% dintre joburile postate aparţineau angajatorilor din România, 13,2% celor din afara ţării iar 3,9% se încadrau în categoria locurilor de muncă remote.
În momentul de faţă, aproape 8.000 de posturi publicate pe eJobs.ro au salariul afişat, iar numărul acestora reprezintă aproximativ 30% din totalul de joburi disponibile.
Analiza de specialitate relevă faptul că domeniile care au manifestat cea mai mare deschidere din acest punct de vedere au fost: retail, servicii, turism, transport/logistică, industria alimentară şi construcţii.
Conform datelor centralizate de eJobs, 83% dintre joburile postate aparţineau angajatorilor din România, 13,2% celor din afara ţării iar 3,9% se încadrau în categoria locurilor de muncă remote.
În momentul de faţă, aproape 8.000 de posturi publicate pe eJobs.ro au salariul afişat, iar numărul acestora reprezintă aproximativ 30% din totalul de joburi disponibile.
Analiza de specialitate relevă faptul că domeniile care au manifestat cea mai mare deschidere din acest punct de vedere au fost: retail, servicii, turism, transport/logistică, industria alimentară şi construcţii.
Din statistica Salario, comparatorul salarial marca eJobs, pentru aceste domenii, mediile salariale nete la nivel naţional variază între 3.700 şi 5.000 de lei, astfel: angajaţii din turism câştigă, în medie, 3.700 de lei pe lună, cei industria alimentară 3.800 de lei, în timp ce în retail media netă la nivel naţional este de 4.000 de lei.
Mai departe, 4.300 de lei este salariul mediu net pentru angajaţii din servicii, 4.400 pentru cei din transport/logistică, 4.000 pentru transport/distribuţie şi 5.000 de lei pentru salariaţii din construcţii.
Uniunea Europeană a decis, recent, că până la jumătatea anului 2026, toate grilele salariale ar trebui să fie publice, iar, în plus, angajaţii vor avea posibilitatea să obţină informaţii despre veniturile colegilor lor.
eJobs este platforma de locuri de muncă din România care verifică manual toate anunţurile şi companiile. În acest moment, pe eJobs.ro sunt disponibile peste 30.000 de locuri de muncă.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1338 / 18216 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...