
UP! Your Service: Opt din zece angajați români cred că jobul lor e valoros
22 Mai 2019
BizLawyerCu toate că automatizarea aduce schimbări complexe în toate zonele de activitate şi companiile îşi bazează tot mai mult evoluţia pe tehnologie, interacţiunea umană rămâne o componentă-cheie în acest proces, spune Ron Kaufman, fondator și președinte al Up! Your Service.
Deși companiile devin tot mai tehnologizate și apelează din ce în ce mai mult la roboți care înlocuiesc munca oamenilor, opt din zece angajați români cred că jobul lor produce valoare pentru clienți, arată un sondaj efectuat de UP! Your Service, liderul global în construirea unei culturi superioare a serviciilor.
Doar 13,4% dintre respondenți au spus că nu știu în ce măsură munca lor produce valoare, în timp ce 5,5% au declarat că se întâmplă acest lucru în mică măsură și sub 2% au răspuns negativ.
Totodată, aproape 85% dintre respondenți apreciază produsele și serviciile firmei pentru care lucrează, spunând că le-ar recomanda și celor apropiați.
De partea cealaltă, companiile vor investi predominant în inteligență artificială în următorii ani. În zona de customer service, 83% dintre interacțiunile cu clienții se vor realiza prin chatbots sau asistenți virtuali până în 2020, conform datelor unui sondaj realizat la nivel global, care a inclus și România.
Doar 13,4% dintre respondenți au spus că nu știu în ce măsură munca lor produce valoare, în timp ce 5,5% au declarat că se întâmplă acest lucru în mică măsură și sub 2% au răspuns negativ.
Totodată, aproape 85% dintre respondenți apreciază produsele și serviciile firmei pentru care lucrează, spunând că le-ar recomanda și celor apropiați.
De partea cealaltă, companiile vor investi predominant în inteligență artificială în următorii ani. În zona de customer service, 83% dintre interacțiunile cu clienții se vor realiza prin chatbots sau asistenți virtuali până în 2020, conform datelor unui sondaj realizat la nivel global, care a inclus și România.
Cu toate că automatizarea aduce schimbări complexe în toate zonele de activitate şi companiile îşi bazează tot mai mult evoluţia pe tehnologie, interacţiunea umană rămâne o componentă-cheie în acest proces, spune Ron Kaufman, fondator și președinte al Up! Your Service.
„Să servești înseamnă să faci ceva pentru a crea valoare pentru altcineva. Este definiția de bază de la care pornim atunci când vrem să construim o cultură orientată pe servicii. În perioada de tranziţie, în care o companie îşi propune să transforme interacțiunea cu clienţii dintr-o interacţiune umană într-una tehnologizată şi automatizată, atunci când ceva merge rău în relația cu clientul, devine obligatorie intervenţia unei persoane, a unui reprezentant al companiei, care să rezolve situaţia şi să ofere clientului soluţia de care are nevoie. Tehnologia este în acest caz doar un suport, oamenii fiind cei care trebuie să fie alături de client în problema lui”, a declarat Ron Kaufman.
„Nu în ultimul rând, există anumite aspecte care nu pot fi digitalizate sau automatizate şi care astfel devin cu atât mai valoroase. E vorba despre caracteristici precum creativitatea, imaginaţia, emoţia, etica, empatia, compasiunea, curiozitatea, intuiţia sau pasiunea, pe care doar oamenii le pot pune în valoare în interacţiunea cu clienţii”, a mai spus fondatorul UP! Your Service.
Ron Kaufman va veni anul acesta în România, pentru a vorbi despre viitorul excelenţei în servicii în contextul digitalizării şi tehnologizării, precum şi despre aspectele legate de transformarea forţei de muncă. Evenimentul „The Future of Service Excellence“ va avea loc pe 6 iunie, la Bucureşti.
Fondatorul Up! Your Service este unul dintre cei mai căutați educatori, consultanți, lideri și speakeri din domeniul serviciilor, în special pe tema excelenței în servicii. Autor a 15 cărţi în domeniul serviciilor şi afacerilor, dintre care cea mai cunoscută este „Cultura serviciilor superioare”, Ron Kaufman ajută, de peste trei decenii, companii de pe toate continentele să construiască o cultură a serviciilor superioare, cu rezultate reale și sustenabile an de an.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 18365 / 18929 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Promovări în echipa Filip & Company: Andreea Bănică și Alin Grapă ajung pe poziția de Counsel, alți patru avocați urcă în ierarhie | Cristina Filip, co-managing partner: ”Prin aceste promovari consolidăm fundamentele organizației printr-o noua generație de avocați excepționali”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
“ICC Arbitration Breakfast in Romania” – eveniment privind arbitrajul ICC, 14 mai 2025, București
LegiTeam: Atorney at Law | Dispute Resolution for commercial ̸ administrative litigation and arbitration | Reff & Associates
NNDKP a asistat MedLife cu privire la majorarea limitei unui credit sindicalizat cu 50 milioane EUR. Ce avocați au fost în echipa de proiect
Schoenherr a asistat Verbund cu privire la achiziția unui proiect eolian de 272 MW de la Monsson. Echipa a fost coordonată de Monica Cojocaru (partner)
BACIU PARTNERS câștigă premiul ‘Firma de Copyright & Design a Anului în România’ la gala Managing IP EMEA Awards 2025, desfășurată la Londra. Andreea Bende (Partener), premiată ca ‘Practicianul Anului în România’ | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: ”Este o reconfirmare a faptului că principiile pe care le integrăm în fiecare proiect creează în mod constant valoare tangibilă, vizibilă și demnă de recunoaștere”
CMS România își mărește echipa în România prin cooptarea strategică a unui senior counsel și lansează practica de Apărare | Horea Popescu (Managing Partner): „Cristian Băcanu se remarcă printr-o combinație unică de experiență juridică, leadership în sectorul public și viziune internațională, ceea ce îl recomandă ca un membru valoros al echipei noastre”
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari (București)
Cei mai buni litigatori din România, văzuți de Chambers Europe 2025 | Cine sunt practicienii apreciați de clienți în practica de Dispute Resolution și ce spun clienții despre aceștia. Nouă avocați români sunt evidențiați în practica de arbitraj
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv dreptul muncii | Consultanță
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...