Vodafone România a câştigat contractul pentru implementarea sistemului electronic de tarifare rutieră
21 Martie 2025 AGERPRES
Durata de prestare a serviciilor de dezvoltare şi implementare a soluţiei informatice este de 24 luni, cu termen intermediar obligatoriu data de 1 ianuarie 2026, pentru finalizarea activităţii de "punere în producţie a modulelor tarifare per kilometru (servicii web, aplicaţie mobilă, portal)".
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat, vineri, câştigătorul contractului pentru implementarea sistemului electronic de tarifare rutieră, valoarea finanţării din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) fiind de aproape 224,5 milioane de lei, fără TVA.
"Vineri, 21.03.2025, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru "Servicii de dezvoltare şi implementare a soluţiei informatice, inclusiv furnizarea de echipamente şi software de bază", în cadrul proiectului "Sistem electronic de tarifare rutieră" - Lot 1 "Sistem informatic centralizat". Ofertantul desemnat câştigător este Vodafone România S.A., cu preţul de 224.496.146 lei, fără TVA. Sursa de finanţare este PNRR", se arată într-un comunicat al CNAIR.
"Vineri, 21.03.2025, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru "Servicii de dezvoltare şi implementare a soluţiei informatice, inclusiv furnizarea de echipamente şi software de bază", în cadrul proiectului "Sistem electronic de tarifare rutieră" - Lot 1 "Sistem informatic centralizat". Ofertantul desemnat câştigător este Vodafone România S.A., cu preţul de 224.496.146 lei, fără TVA. Sursa de finanţare este PNRR", se arată într-un comunicat al CNAIR.
Durata de prestare a serviciilor de dezvoltare şi implementare a soluţiei informatice este de 24 luni, cu termen intermediar obligatoriu data de 1 ianuarie 2026, pentru finalizarea activităţii de "punere în producţie a modulelor tarifare per kilometru (servicii web, aplicaţie mobilă, portal)".
Obiectivul general al contractului este definirea şi construcţia unui nou sistem informatic integrat, având ca scop managementul, gestiunea şi controlul tarifului de utilizare a infrastructurii rutiere, pe baza de timp - tip vinietă, cât şi pe baza distanţei parcurse.
Potrivit CNAIR, noul sistem de tarifare va îngloba atât un mod de tarifare ce are la bază perioada de utilizare a infrastructurii rutiere (time based) pentru autoturisme, autobuze, autocare şi autovehiculele de transport marfă cu masa totală maximă autorizată (MTMA) de 3,5 tone, cât şi un mod de tarifare în funcţie de distanţa parcursă (distance based) pentru autovehiculele de transport marfă cu MTMA mai mare de 3,5 tone.
Totodată, în cazul autoturismelor, autobuzelor, autocarelor şi autovehiculelor de transport marfă cu (MTMA) de sub 3,5 tone se va aplica un tarif de trecere (peaj) pentru utilizarea podurilor, tunelurilor şi trecătorilor de munte.
Sistemul va include, astfel, funcţionalităţile existente pentru autovehiculele de până la 3,5 tone, inclusiv migrarea datelor existente din prezentul sistem centralizat numit Sistem Integrat de Emitere, Gestiune, Monitorizare şi Control al Rovinietei - SIEGMCR şi va conţine şi funcţionalităţile specifice pentru colectarea tarifului de trecere a infrastructurii rutiere pentru autovehiculele cu masa totală de peste 3,5 tone.
Conform companiei de drumuri, obiectivele specifice ale contractului sunt: livrarea de echipamente hardware în două centre de date; instalarea şi configurarea echipamentelor hardware în ambele centre de date; livrarea de componente software; instalarea componentelor software în ambele centre de date; analiza, proiectarea şi dezvoltarea de module software specifice proiectului; migrarea datelor din vechiul sistem de tarifare pe noul sistem de tarifare; suport tehnic cu durata de cinci ani pentru toate componentele sistemului.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 1646 / 20380 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





