ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cargus îşi extinde reţeaua naţională Ship & GO în patru noi oraşe din România

18 Martie 2022   |   Agerpres

Cargus îşi propune ca luna viitoare să lanseze o nouă serie de parteneriate pentru deschiderea de puncte Ship & Go în Bistriţa, Arad, Sibiu, Craiova şi Brăila.

 
 
Cargus continuă să dezvolte reţeaua naţională Ship & Go, în luna martie fiind adăugate patru noi oraşe mari, respectiv Iaşi, Bacău, Ploieşti şi Oradea, reţeaua Ship & Go ajungând astfel, la 750 de centre partenere, la nivel naţional, conform unui comunicat remis, vineri, AGERPRES.
 
Cargus îşi propune ca luna viitoare să lanseze o nouă serie de parteneriate pentru deschiderea de puncte Ship & Go în Bistriţa, Arad, Sibiu, Craiova şi Brăila.
 
Potrivit reprezentanţilor companiei, dezvoltarea reţelei de puncte de livrare şi colectare este un răspuns la aşteptările tot mai mari ale clienţilor de retail, în principal de eCommerce, care sunt interesaţi nu doar de livrări la adresă, ci şi în puncte de tip PUDO, de proximitate, de unde cumpărătorii lor îşi pot ridica produsele, convenabil, în orice moment al zilei.
 
"Este o etapă importantă pentru atingerea obiectivului nostru de a construi o reţea naţională de 2.000 de puncte Ship & Go (PUDO) până la finalul acestui an şi de a oferi, în acelaşi timp, un serviciu de livrare sustenabil, care contribuie la reducerea amprentei de carbon a companiei Cargus. Amplasarea centrelor şi selectarea partenerilor sunt strategice pentru noi. Alegem parteneri care operează în zone cu trafic intens, acolo unde oamenii lucrează, îşi fac cumpărăturile sau se relaxează, locaţii cu notorietate, deschise până seara târziu", a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.
 
În toate punctele Ship & Go din ţară, destinatarii beneficiază de livrare în următoarea zi lucrătoare din momentul în care curierul Cargus a intrat in posesia coletului şi au la dispoziţie până la 5 zile lucrătoare pentru a-şi ridica coletele, dacă aleg de la început un punct Ship & Go ca destinaţie de livrare.
 
Reţeaua Ship & Go joacă un rol important în livrările la domiciliu şi ca parte a redirecţionării dinamice şi a livrărilor consiliate, pentru că oferă flexibilitate şi rapiditate în expedierea şi ridicarea coletelor. Livrările pot fi gestionate dinamic şi redirecţionate către un punct Ship & Go preferat prin aplicaţia Cargus Mobile - din contul individual Cargus, prin landing page-ul de pe site sau direct prin intermediul curierului.
 
În reţeaua Ship & Go este disponibilă şi soluţia inovativă de plată prin intermediul link-ului, care reprezintă o premieră pe piaţa de curierat din România, facilitând plata online rapidă şi sigură, fără numerar, pentru coletele ramburs. Astfel, Cargus simplifică şi mai mult procesul de cumpărare şi îşi sprijină clienţii - magazinele online - care nu oferă, încă, această opţiune de plată pentru produsele lor.
 
Cargus este o companie de curierat rapid, care s-a extins de-a lungul celor 30 de ani de activitate, având în prezent peste 5.000 de angajaţi şi colaboratori care oferă servicii de curierat printr-o reţea naţională de 750 Ship & Go, unde clienţii pot ridica sau trimite pachete pentru livrare, 5 centre naţionale de sortare, 51 de centre operaţionale şi o echipă de peste 2.500 de curieri care efectuează peste 50 de milioane de livrări pe an.
 
La începutul anului 2019, Cargus a fost preluat de Mid Europa Partners Investment Fund, unul dintre cei mai activi investitori din România.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2627 / 8449
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...