
DocProcess continuă expansiunea globală prin deschiderea unui birou comercial în SUA
27 Aprilie 2021
BizLawyerCompania livrează soluții de automatizare unor companii globale precum Carrefour, Cora, Mondelez, Strauss, eMAG și unor companii antreprenoriale românești precum E-Boda, Altex și Flanco.
DocProcess, lider în automatizarea proceselor de business în România, anunță deschiderea unui birou comercial în Statele Unite ale Americii. Biroul din Austin, Texas, va fi condus de Salim Sunderji, recent numitul CEO la nivelul Grupului.
„Odată cu intrarea Morphosis Capital în acționariatul DocProcess, am dezvoltat împreună o strategie de expansiune a companiei pentru a deveni un jucător global. Ne dorim să fim prezenți pe piețe importante din întreaga lume nu doar prin serviciile pe care le oferim, dar și prin puncte de lucru locale. Deschiderea unui birou comercial în SUA reprezintă un pas natural în dezvoltarea noastră, piața americană fiind recunoscută pentru deschiderea către tehnologie, în special pentru produse și soluții de automatizare a afacerilor,” a declarat Liviu Apolozan, Președinte și VP Strategie, DocProcess.
„Odată cu intrarea Morphosis Capital în acționariatul DocProcess, am dezvoltat împreună o strategie de expansiune a companiei pentru a deveni un jucător global. Ne dorim să fim prezenți pe piețe importante din întreaga lume nu doar prin serviciile pe care le oferim, dar și prin puncte de lucru locale. Deschiderea unui birou comercial în SUA reprezintă un pas natural în dezvoltarea noastră, piața americană fiind recunoscută pentru deschiderea către tehnologie, în special pentru produse și soluții de automatizare a afacerilor,” a declarat Liviu Apolozan, Președinte și VP Strategie, DocProcess.
Salim Sunderji va conduce biroul din Austin și se va concentra pe construirea unei echipe locale și atragerea de clienți noi pe piața americană. Pe lângă dezvoltarea operațiunilor din SUA, Salim Sunderji este responsabil și pentru stabilirea de parteneriate globale și extinderea serviciilor DocProcess în Marea Britanie, Orientul Mijlociu și India.
„Avem în vedere realizarea unor parteneriate cu diverși integratori pentru a accelera împreună utilizarea suitei de soluții DocProcess de către companiile de pe piața americană. Beneficiul major oferit de platforma de Business Ecosystem Automation a DocProcess este că se adresează tuturor tipurilor de companii, indiferent de industria în care activează. Fără să își modifice infrastructura de lucru sau procesele interne, prin intermediul soluțiilor noastre personalizate, companiile își pot îmbunătăți și eficientiza activitatea. Mă aștept ca soluțiile DocProcess să fie la mare căutare pe piața SUA, unde pandemia globală a schimbat modul în care companiile funcționează și colaborează între ele și cu instituțiile publice,” a menționat Salim Sunderji, CEO și coordonatorul biroului din SUA al DocProcess.
Biroul din Austin este cea de-a treia locație deschisă de DocProcess în afara României. În 2018, compania a inaugurat un centru de cercetare și dezvoltare în Grenoble, Franța, iar în aprilie 2020 compania a deschis un birou comercial în Paris. Din numărul total de 63 angajați DocProcess, 17 lucrează în birourile din afara României.
Având în vedere rapiditatea cu care transformarea digitală ajunge să fie din ce în ce mai importantă pentru companiile din întreaga lume, DocProcess se așteaptă ca solicitările pentru automatizare și eficientizare a fluxurilor de lucru să crească exponențial pe piața americană, europeană, în Orientul Mijlociu și Asia. Conform unui sondaj PwC, 48% din directorii financiari (CFO) au în agendă accelerarea inițiativelor de automatizare și implementarea lucrului de la distanță, iar 49% din directorii executivi (CEO) vor mări semnificativ bugetele de investiții pentru transformare digitală.
Principalele beneficii ale implementării platformei de Business Ecosystem Automation a DocProcess sunt accelerarea proceselor operaționale prin reducerea considerabilă a numărului de ore lunare pentru procesarea facturilor și plăților, economiile de numerar, precum și o mai bună luare a deciziilor datorită accesului la date de calitate și în timp real.
Implementarea transformării digitale conduce către o mai mare agilitate, flexibilitate și scalabilitate prin extinderea rapidă a numărului de clienți, parteneri sau furnizori fără a fi nevoie de angajarea de personal suplimentar. În contextul modelului de muncă de la distanță devenit din ce în ce mai popular din anul 2020, platforma de Business Ecosystem Automation oferă conectivitate oricând și de oriunde atâta timp cât există o conexiune la internet.
Compania livrează soluții de automatizare unor companii globale precum Carrefour, Cora, Mondelez, Strauss, eMAG și unor companii antreprenoriale românești precum E-Boda, Altex și Flanco.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 4715 / 8792 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
INTERVIURI ESENȚIALE | Portofoliul de investigații internaționale a crescut semnificativ în cadrul biroului Clifford Chance din București în ultimii ani, devenind o adevărată carte de vizită pentru practica din Romania. De vorbă cu Daniel Badea (Managing Partner) și Sabina Crângașu Huțanu (Counsel), despre modul în care funcționează o echipă de avocați români de top, implicată în mod constant în cele mai complexe litigii și investigații de anvergură din Europa
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
Clifford Chance a asistat băncile în legătură cu emisiunea record de 1,5 miliarde RON a Băncii Transilvania, prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile denominată în lei. Proiect coordonat din București, cu avocați din Londra în echipă
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | Corina Roman, avocat format în câteva firme mari, spune că a regăsit „cu drag”, la BACIU PARTNERS, aceeași preocupare pentru knowledge și dedicare față de mandatele primite de la clienți. “Nu am crezut niciodată că voi lucra într-un proiect cu sateliți, dar iată că aici am avut această ocazie. Și mi-a plăcut enorm, pentru că m-a scos din zona de confort. Acum, datorită acelei experiențe, știm mai multe și putem explora și acest tip de proiecte la nivel de echipă”
Employment | Pe parcursul ultimului an, s-a remarcat o preocupare crescută din partea angajatorilor pentru „descifrarea” obligațiilor tot mai complexe care le revin în temeiul legislației de dată recentă, spun avocații specializați în Dreptul Muncii de la PNSA. De vorbă cu Ioana Cazacu, coordonatoarea practicii, despre noutățile din legislația muncii, solicitările clienților și mandatele complexe în care a fost implicată echipa
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
CMS își consolidează echipa din România prin promovarea a șapte avocați | Horea Popescu, managing partner CMS România: ”Aceste promovări reflectă nu doar calitatea muncii lor, ci și energia și dedicarea cu care aduc rezultate remarcabile clienților noștri și ne poziționează perfect pentru a ne continua creșterea și dezvoltarea competențelor”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...