ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Evalueserve îşi extinde operaţiunile din Europa prin deschiderea unui birou nou în Bucureşti

27 Aprilie 2021   |   Agerpres

Conform unui comunicat al companiei, cu acest nou birou, primul fiind înfiinţat la Cluj-Napoca în 2008, Evalueserve continuă să se concentreze pe dezvoltarea şi livrarea de soluţii de ultimă generaţie clienţilor săi din Europa. Accesul la specialiştii din Bucureşti va îmbogăţi echipa actuală de analişti ai companiei - atât a celei din ţară cât şi a celor din centrele globale.

 
 
Evalueserve, lider mondial specializat în servicii de cercetare şi analiză de date şi partener global al companiilor din clasamentul Fortune 1000, a anunţat marţi deschiderea celui de-al doilea centru de cercetare din România, la Bucureşti.
 
Conform unui comunicat al companiei, cu acest nou birou, primul fiind înfiinţat la Cluj-Napoca în 2008, Evalueserve continuă să se concentreze pe dezvoltarea şi livrarea de soluţii de ultimă generaţie clienţilor săi din Europa. Accesul la specialiştii din Bucureşti va îmbogăţi echipa actuală de analişti ai companiei - atât a celei din ţară cât şi a celor din centrele globale.
 
"Această iniţiativă întăreşte şi mai mult poziţionarea Evalueserve pe pieţele europene. Extinderea prezenţei noastre în UE este parte integrantă a strategiei noastre pe măsura dezvoltării relaţiilor cu clienţii noştri care cunosc o creştere accentuată în regiune. Prin creşterea echipei din Bucureşti, căutăm să stimulăm inovaţia şi să oferim mai multe oportunităţi de muncă interesante atât talentelor din întreaga ţară cât şi din regiune", a declarat Nand Gangwani - COO-ul şi CFO-ul Evalueserve.
 
Biroul din Bucureşti se doreşte a fi un centru de excelenţă pentru Divizia de Risc şi Conformitate din cadrul Departamentului de Servicii Financiare prin care Evalueserve le oferă suport băncilor şi instituţiilor de profil. Pe lângă aceasta, va oferi soluţii de inteligenţă şi servicii de cercetare şi analiză de date companiilor din sectoarele financiare, serviciilor profesionale şi altele.
 
"Calitatea serviciilor oferite de echipele locale sunt excelente, fapt care ne-a încurajat să ne extindem prezenţa în ţară. Având în vedere nivelul înalt de expertiză disponibil pe această piaţă care aduce o valoare adăugată echipelor noastre din centrele din întreaga lume, ne propunem să devenim unul dintre cele mai bune locuri de muncă din România, contribuind în acelaşi timp la dezvoltarea economiei regionale", a adăugat Dorin Badea, şeful centrului din România.
 
Evalueserve este o companie globală specializată în servicii de cercetare şi analiză de date care îşi ajută clienţii să-şi crească eficienţa şi eficacitatea operaţiunilor esenţiale prin metodologia mind+machine. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4377 / 8458
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...