ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Safetech Innovations a înființat o entitate în UK și își marchează prezența în SUA și EAU. Firma a avut venituri operaționale de 5,2 mil. lei în T1 2022

23 Mai 2022   |   BizLawyer

Safetech Innovations este listată pe piața AeRO începând cu data de 29 ianuarie 2021. Compania are o capitalizare de piață de peste 200 milioane de lei.

 
 
Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București, raportează venituri operaționale de 5,2 milioane de lei în T1 2022, o scădere cu 20% față de aceeași perioadă a anului trecut, o cifră de afaceri de 3,4 milioane de lei, o scădere de 23% și un profit net de 0,4 milioane de lei, o creștere cu 40% față de T1 2021. În această perioadă, vânzările de servicii de securitate cibernetică, domeniul principal de activitate al companiei, au crescut cu 61% comparativ cu primul trimestru din 2021.

„În primul trimestru al anului 2022, am avut parte de o activitate intensă, determinată de numeroase solicitări pentru servicii de securitate cibernetică, principala noastră linie de business. Aceste servicii, care au o rată ridicată de profit, au înregistrat o creștere importantă, lucru care ne încântă. Prin urmare, în T1 2022, profitabilitatea noastră, indicatorul financiar principal pe care îl urmărim, s-a apreciat semnificativ. În ceea ce privește scăderea la nivelul cifrei de afaceri, aceasta nu reprezintă un motiv de îngrijorare pentru acționari deoarece este determinată de reducerea vânzărilor de soluții de securitate cibernetică, soluții cu o marjă scăzută de profit. În perioada analizată, clienții noștri s-au orientat către serviciile de securitate cibernetică, în special pentru creșterea nivelului de protecție, având în vedere faptul că numărul de atacuri cibernetice continuă să se afle pe un trend ascendent,” a declarat Victor Gânsac, Președinte Consiliu de Administrație și CEO al Safetech Innovations.


În primul trimestru din 2022, serviciile de securitate cibernetică au contribuit cu 74% la cifra de afaceri totală a companiei, 2,5 milioane de lei, comparativ cu 36% în T1 2021. Implementarea soluțiilor de securitate cibernetică a contribuit cu 26%, 0,9 milioane de lei, față de 63% în T1 2021. Totodată, scăderea înregistrată la nivelul acestei linii de business a fost afectată și de extinderea termenelor de livrare din partea producătorilor, de la 30 la 90 de zile pentru soluțiile de securitate cibernetică, care au și o componentă de hardware. Extinderea termenelor de livrare a fost determinată de întârzierile pe lanțurile de aprovizionare. La capitolul vânzării de bunuri, acestea au echivalat cu 0,1% din cifra de afaceri totală în T1 2022.

De la începutul acestui an, Safetech Innovations a adăugat în portofoliu șase clienți noi, atât din România, cât și din străinătate. Atât clienții noi, cât și cei recurenți s-au orientat în această perioadă către serviciile de securitate cibernetică pentru creșterea nivelului de protecție, dar și pentru identificarea vulnerabilităților și riscurilor, realizarea de evaluări de conformitate, urmând ca investițiile să fie efectuate după elaborarea planurilor de măsuri rezultate în urma acestor activități. Tot mai mulți dintre clienții companiei investesc în soluții de securitate cibernetică doar în baza unui plan de măsuri.

În ceea ce privește stadiul procesului de expansiune internațională, în T1 2022, Safetech Innovations a înființat entitatea din Marea Britanie și, în prezent, așteaptă deschiderea contului bancar local. Din cauza sancțiunilor impuse în contextul războiului din Ucraina, procedura de deschidere a contului bancar a necesitat verificări complexe ale companiei mamă și ale acționarilor semnificativi. La nivel operațional, compania a selectat deja patru persoane care se vor alătura biroului de acolo în T2-T3 2022.

Pentru biroul din SUA, Safetech se află în proces avansat de înființare a societății locale și estimează că procedurile vor fi finalizate până la încheierea T3 2022. Pentru entitatea din Abu Dhabi, au fost demarate, de asemenea, procedurile de înființare a societății, dar finalizarea acestora va dura aproximativ trei luni. Compania estimează că societatea va fi efectiv înființată în luna iunie sau cel târziu în luna iulie. Începând cu luna iunie, Safetech va detașa o persoană în Abu Dhabi, care va ocupa funcția de director general adjunct și al cărui obiectiv va fi operaționalizarea companiei.

Safetech Innovations este listată pe piața AeRO începând cu data de 29 ianuarie 2021. Compania are o capitalizare de piață de peste 200 milioane de lei.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2334 / 8449
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...