Tranzacție record la început de an: CBRE asistă P3 Bucharest A1 în prelungirea celor 85.000 mp de spații logistice ocupați de Carrefour
20 Ianuarie 2021
BizLawyerPrelungirea contractului pentru depozitul Carrefour de 85.000 mp reprezintă una dintre cele mai mari tranzacții încheiate vreodată pe piața logistică din România. Retailerii din FMCG din România ocupă peste 1 mil. mp de spații logistice. Până la finalul anului viitor, companiile din FMCG vor ajunge la 1,4 mil. mp
CBRE, liderul pieței de consultanță imobiliară, a intermediat prelungirea contractului de închiriere pentru spațiul de aproximativ 85.000 mp pe care grupul Carrefour îl ocupă în parcul industrial P3 Bucharest A1, din vestul Capitalei, aceasta fiind una dintre cele mai mari tranzacții din piața locală de logistică.
Carrefour România a continuat să se extindă și în 2020, deschizând 25 de magazine și ajungând astfel la o rețea de peste 360 de magazine fizice la care se adaugă portalul carrefour.ro şi prezenţa Carrefour în platforma Bringo, cu livrare și Click & Collect în 38 de localități. Totodată, Carrefour este chiriaș al parcului industrial P3 Bucharest A1 din anul 2007, unde s-a extins treptat. În prezent, Carrefour ocupă în P3 Bucharest A1 o suprafață totală de 85.000 mp, care include un spațiu Build-to-Suit (BTS) frigorific și diverse soluții tehnologice moderne precum iluminare cu LED, managementul alimentării cu apă, placare eficientă energetic (etanșare în depozitul frigorific) și un sistem complet de management al clădirilor.
Carrefour România a continuat să se extindă și în 2020, deschizând 25 de magazine și ajungând astfel la o rețea de peste 360 de magazine fizice la care se adaugă portalul carrefour.ro şi prezenţa Carrefour în platforma Bringo, cu livrare și Click & Collect în 38 de localități. Totodată, Carrefour este chiriaș al parcului industrial P3 Bucharest A1 din anul 2007, unde s-a extins treptat. În prezent, Carrefour ocupă în P3 Bucharest A1 o suprafață totală de 85.000 mp, care include un spațiu Build-to-Suit (BTS) frigorific și diverse soluții tehnologice moderne precum iluminare cu LED, managementul alimentării cu apă, placare eficientă energetic (etanșare în depozitul frigorific) și un sistem complet de management al clădirilor.
„După ce 2020 a fost un an în care sectorul industrial a devenit starul pieței imobiliare din întreaga lume, anul 2021 începe cu o tranzacție majoră pentru piața din România, prin prelungirea contractului pentru depozitul Carrefour. Suntem în etapa consolidărilor, a depozitelor centralizate de mari dimensiuni și ne așteptăm să se contureze tot mai multe depozite XXL atât în București, cât și în alte zone cheie din țară. Astfel, după un an istoric din punct de vedere al volumului tranzacționat, 2021 are toate premisele pentru a continua ascensiunea pieței de spații industriale”, a declarat Răzvan Iorgu, Managing Director, CBRE România.
Retailerii din FMCG vor ocupa 1,4 mil. mp de spații logistice în 2022
Alături de Carrefour, retailerii din FMCG (bunuri de larg consum, respectiv alimente, produse de îngrijire personală şi a locuinţei) sunt printre cei mai mari utilizatori de spații logistice din România, ocupând în prezent o suprafață totală de 1,1 mil. mp, dublu față de acum cinci ani, potrivit datelor CBRE. Alți 200.000 mp pentru companii din FMCG sunt deja în construcție iar estimările CBRE indică încă 100.000 mp care vor fi tranzacționați în 2021 și vor fi livrați anul viitor.
Prelungirea contractului pentru depozitul Carrefour de 85.000 mp reprezintă una dintre cele mai mari tranzacții încheiate vreodată pe piața logistică din România.
„Carrefour este cel mai mare chiriaș al parcului P3 Bucharest A1, precum și unul dintre cei mai vechi. De-a lungul celor 13 ani de colaborare s-a creat un parteneriat strâns între echipele noastre, un parteneriat bazat pe transparență, încredere, reacții rapide și abordare constructivă. Anul 2020 ne-a arătat încă o dată – în special în momentele de criză și incertitudine pe care le-am traversat - cât de important este segmentul FMCG pentru buna funcționare a societății moderne. Ne bucurăm să găzduim în parcul nostru unul dintre cei mai importanți jucători din acest segment.”, a menționat Sînziana Pardhan, Managing Director P3 România.
Parcul P3 Bucharest A1 este situat la aproximativ 13 km vest de centrul orașului București, cu acces direct la autostrada A1. Suprafața totală a parcului P3 Bucharest A1 este de aproximativ 380.000 mp și cuprinde în prezent 14 clădiri, o stație electrică și un terminal feroviar. Printre cei mai mari chiriași ai parcului, alături de Carrefour, se numără eMag, Yusen Logistics, Gebrüder Weiss, Elit, Agricover, HOPI, Europharm, Interbrands și E Van Wijk.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 4964 / 8447 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...