ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Grupul Floria, afaceri consolidate de 22 mil. lei în 2018. Floria.ro generează 30% din total, divizia B2B urcă la 57%

19 Martie 2019   |   T. S.

Grupul Floria are operațiuni în online, prin Floria.ro, în retail, prin cele 6 florării Floria, precum și distribuție angro și amenajări peisagere.

Marina Popescu, Director General Floria.ro

 
 
Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri de firme ce activează în domeniul floristic în România, a crescut anul trecut cu 35% și a înregistrat o cifra de afaceri consolidată la nivel de Grup de 22 milioane de lei.

Grupul Floria are operațiuni în online, prin Floria.ro, în retail, prin cele 6 florării Floria, precum și distribuție angro și amenajări peisagere.

Divizia B2B cuprinde vânzări engros către clienți tip key account (hypermarketuri și supermarketuri) și IMM (floriști, florării și depozite de flori) și a generat 57% din veniturile grupului, respectiv 12.5 milioane de lei.

Dinamica pozitivă a diviziei B2B a fost susținută de evoluția vânzărilor depozitului de flori și plante și concentrarea pe distribuția către clienții cu volume mari, unde Grupul Floria lucrează deja cu lanțuri internaționale precum Carrefour, BricoDepot, Selgros și Mega Image.


”Anul trecut ne-am propus să ne focalizăm pe dezvoltarea către segmentul B2B, iar astăzi suntem principalul furnizor local de plante și flori pentru hypermarketuri și supermarketuri cu prezență în București și alte 25 orașe ale țării”, declară Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Începând cu 2018, Grupul Floria acționează ca broker de flori activ la nivel național pe segmentul B2B și a devenit alternativă locală la brokerii de flori din Olanda.

Vânzările B2B către clienții key account se desfășoară prin echipa de vânzări dedicată, în timp ce vânzările către IMM se realizează prin intermediul platformei online de comenzi, în care floriștii și reprezentanții florăriilor din toată țara pot comanda florile direct în florărie sau atelier.

”Sutele de mii de comenzi, preluate online de la clienți din toată țara și offline în cele șase florării Floria din portofoliul nostru, ne asigură know how valoros privind preferințele românilor în materie de flori și obiceiurile de consum. Această cunoaștere în profunzime a pieței locale ne permite să fim un partener eficient în relația cu marile lanțuri de retail”, adaugă Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Floria.ro își menține ponderea de 30%, cu vânzări de 6.5 milioane de lei

Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, și-a menținut ponderea în total la 30%, cu afaceri de 6.5 milioane de lei. Traficul pe dispozitive mobile a ajuns la 66%, în timp ce vânzările înregistrate pe mobile au crescut cu 33%.

”Anul acesta ne îndreptăm și mai mult atenția către optimizare site-ului și creștere sustenabilă. Lucrăm deja la îmbunătățirea fluxului de achiziție și avem în plan schimbări ale versiunii de mobil, pentru adaptarea acesteia la comportamentul actual de consum. Promptitudinea serviciilor, alături de design-ul buchetelor, calitatea și prospețimea florilor sunt punctele pe care alocăm resurse permanent, astfel încât experiența clienților și a destinatarilor florilor să rămână foarte specială”, declară Marina Popescu, Director General Floria.ro.

În ceea ce privește preferințele clienților, aceștia și-au îndreptat atenția către buchetele cu volum considerabil și diametru de 25-30 cm, care combina flori de sezon diverse. Cele mai vândute au fost buchetele Vise colorate, Pasiune inocentă și Dragoste Nemărginită, topul fiind identic cu cel înregistrat în 2017. 

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 57 / 66
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Avocații Teis și Asociații întorc rezultatul anulării unei proceduri de achiziție publică în etapa reevaluării ofertelor
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...