Kaufland România anunţă primele 14 proiecte ce primesc finanţare de jumătate de milion de euro
06 Mai 2020
AGERPRESPotrivit unui comunicat al companiei, în cadrul apelului, 500.000 de euro au fost acordaţi celor 14 proiecte ce vin în sprijinul urgent al grupurilor defavorizate afectate de pandemie şi personalului medical din prima linie, în comunităţile din 17 judeţe din ţară şi Bucureşti.
Kaufland România anunţă primele 14 proiecte finanţate în cadrul apelului de proiecte 'În Stare să Ajut', parte a programului 'În Stare de Bine', prin care compania acordă granturi nerambursabile ONG-urilor din ţară, care s-au mobilizat să ajute comunităţile şi grupurile cele mai vulnerabile în această perioadă.
Potrivit unui comunicat al companiei, în cadrul apelului, 500.000 de euro au fost acordaţi celor 14 proiecte ce vin în sprijinul urgent al grupurilor defavorizate afectate de pandemie şi personalului medical din prima linie, în comunităţile din 17 judeţe din ţară şi Bucureşti.
"De la sprijin material şi până la asistenţă psihologică, proiectele selectate răspund unor necesităţi imediate pentru categorii defavorizate, fie de ordin medical pentru nou-născuţi, asistenţă pentru bolnavii de cancer, vin în sprijinul cadrelor medicale, pacienţilor, familiilor nevoiaşe, persoanelor din mediul rural, persoanelor fără adăpost, victimelor violenţei domestice sau vin să susţină continuarea educaţiei şcolare", se menţionează în comunicat.
Potrivit unui comunicat al companiei, în cadrul apelului, 500.000 de euro au fost acordaţi celor 14 proiecte ce vin în sprijinul urgent al grupurilor defavorizate afectate de pandemie şi personalului medical din prima linie, în comunităţile din 17 judeţe din ţară şi Bucureşti.
"De la sprijin material şi până la asistenţă psihologică, proiectele selectate răspund unor necesităţi imediate pentru categorii defavorizate, fie de ordin medical pentru nou-născuţi, asistenţă pentru bolnavii de cancer, vin în sprijinul cadrelor medicale, pacienţilor, familiilor nevoiaşe, persoanelor din mediul rural, persoanelor fără adăpost, victimelor violenţei domestice sau vin să susţină continuarea educaţiei şcolare", se menţionează în comunicat.
Astfel, datorită finanţării oferite Asociaţiei Prematurilor, personalul medical şi cei peste 200 de nou-născuţi din 4 maternităţi şi secţii din România, vor avea mai multe echipamente de protecţie şi aparatură performantă pentru a putea lupta împotriva COVID-19.
Totodată, 537 de spitale şi unităţi SMURD şi SAJ din România vor fi dotate cu un sistem inovator de dezinfectare a costumelor cadrelor medicale, ce pulverizează fin soluţia decontaminată, acoperindu-le cu o peliculă ce neutralizează virusul - prin finanţarea proiectului Asociaţiei CERT-Transilvania Community Emergency Response Team.
De asemenea, 120 de pacienţi cu cancer din Braşov şi alte judeţe vor beneficia de un centru de asistenţă multidisciplinară, unde vor avea parte de intervenţii medicale, precum şi de consiliere psiho-emoţională şi socială de la distanţă, prin proiectul PalHub al Fundaţiei HOSPICE Casa Speranţei.
"Persoanele fără adăpost din Iaşi şi victimele violenţei domestice vor fi sprijinite cu locuinţe de urgenţă amenajate şi vor primi servicii medico-sociale speciale, ca urmare a proiectului derulat local de Federaţia Organizaţiilor Neguvernamentale pentru Servicii Sociale - FONSS; Pachete cu echipamente de protecţie şi dezinfectant vor fi donate în judeţul cel mai afectat, Suceava, către grupurile defavorizate din mediul rural, dar şi medicilor şi pacienţilor, copii şi adulţi - prin intermediul Asociaţiei Liver Research Club (LIREC) Suceava", se mai precizează în comunicat.
Potrivit companiei, şi în restul ţării vor fi donate echipamente şi materiale sanitare, prin intermediul Asociaţiei Sprijin pentru Comunitate şi Asistenţă Umanitară Arad, Asociaţiei Totul este posibil (în 5 judeţe), Asociaţiei Spital Sofia din Sebeş: #AjutSpitalulSofia, Asociaţiei Reality Check şi Asociaţiei Merci Charity Boutique - care a primit sprijin pentru a înfiinţa o unitate de producţie de costume speciale pentru medici.
"Peste 500 de familii din mai multe judeţe care se confruntă cu dificultăţi materiale vor primi pachete cu produse alimentare şi de igienă imperios necesare, datorită implicării unor asociaţii precum Asociaţia Reality Check. Familiile vor beneficia de programe de susţinere psihologică împotriva anxietăţii şi a depresiei, prin eforturile Fundaţiei Inimă de Copil prin proiectul Solidaritate versus Covid-19 şi Fundaţiei Serviciilor Sociale Bethany, prin iniţiativa Împreună pentru comunităţi vulnerabile.", se mai spune în comunicat.
Totodată, pentru a susţine derularea învăţământului online, elevii şi profesorii vor primi tablete, kituri educative, conexiune la internet şi asistenţă psiho-socială, pentru prevenirea abuzurilor fizice şi emoţionale sau abandonului şcolar - sprijin posibil datorită proiectelor Fundaţiei de Sprijin Comunitar din Bacău cu proiectul Alo, sunt aici să te ajut!, Asociaţiei pentru Promovarea Incluziunii Sociale din Cluj, prin acţiunea În stare de solidaritate demarată la nivel local şi Fundaţia Inimă de Copil.
Peste 143 de proiecte au fost depuse de către ONG-uri din întreaga ţară pe platforma www.instaredebine.ro/ajut, în cadrul apelului de proiecte lansat în luna aprilie, cu o nevoie de finanţare ce a totalizat 3,5 milioane de euro.
"Am început al treilea an al programului 'În Stare de Bine' cu un apel dedicat proiectelor care răspund nevoilor actuale ale comunităţilor, fiind motivaţi de dorinţa de a sprijini eforturile societăţii civile în combaterea efectelor negative ale crizei. Astfel, prin apelul 'În Stare să Ajut', finanţăm proiecte care vizează beneficiari din toată ţara şi prezintă o diversitate a intervenţiilor oferite de ONG-uri: de la pachete cu alimente şi echipamente de protecţie pentru personalul medical la sisteme de decontaminare şi soluţii de locuire de urgenţă pentru persoane defavorizate. Alături de Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile, dovedim prin acţiuni că responsabilitatea face diferenţa", a afirmat Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.
Finanţarea oferită de Kaufland răsplăteşte, astfel, implicarea remarcabilă a organizaţiilor neguvernamentale din ultimele două luni, care s-au alăturat eforturilor autorităţilor şi cadrelor medicale în lupta cu noul virus, continuând, în aceeaşi măsură, să activeze în rândul comunităţilor locale.
Programul 'În Stare de Bine' se adresează tuturor asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care dezvoltă proiecte în domeniile cultură, sport şi viaţă sănătoasă şi care se adresează cu prioritate grupurilor vulnerabile. Acesta este este susţinut de Kaufland România şi implementat cu sprijinul Fundaţiei pentru Dezvoltarea Societăţii Civile. Valoarea totală a granturilor nerambursabile alocate anual în cadrul programului se ridică la 1 milion de euro.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 ţări, 132.000 de angajaţi şi o reţea de 129 de magazine în România.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 23 / 66 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
BeeFast primește o nouă finanțare în valoare de 450.000 USD pentru extinderea internațională și dezvoltare. Avocații Baciu Partners, în tranzacție, cu o echipă coordonată de Corina Roman (Partener)
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Managing Partner | Din vorbă în vorbă cu Vasile Băiculescu, unul dintre avocații noii generații și coordonator al firmei Băiculescu & Asociații, despre managementul unei firme de avocatură, strategii de creștere și performanță: ”Planul strategic trebuie să fie aliniat cu valorile și viziunea echipei, astfel încât strategia de dezvoltare să pornească din interiorul firmei și să fie susținută de expertiza externă. De-a lungul timpului, am colaborat frecvent cu experți din diverse domenii pentru a ne asigura că adoptăm cele mai bune practici”
LegiTeam | MITEL & ASOCIAȚII recrutează avocat cu experiență (Real Estate)
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
LegiTeam: Voicu & Asociații is looking for business lawyers
2024 a fost un an aglomerat pentru Departamentul juridic al Farmexim & Help Net | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director despre actele normative cu impact în activitatea companiei, modificările legislative așteptate și proiectele interesante în care a fost implicată echipa de avocați interni
GDPR | Echipa Mitel & Asociații a fost implicată în mai multe proiecte complexe, printre cele mai solicitante fiind cele legate de tranzacții de tip M&A, dezvoltarea unor aplicații și implementarea unor soluții de conformitate la scară largă, în industrii cu volume mari de date cu caracter personal. Mădălina Mitel, Partener: ”Anticipăm o creștere semnificativă a cererii pentru servicii de consultanță în domenii emergente precum AI, procese automatizate și date biometrice, pe măsură ce reglementările devin mai stricte și aplicarea normelor devine mai riguroasă”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Iulian Gânju, Head of Legal - Iulius Group: „Mi-a plăcut foarte mult această zonă de ‘in-house’ deoarece presupune o centrare pe respectarea legislației și corectitudine în procesele de business, idee care rezonează foarte mult și cu principiile și valorile la care mă raportez în fiecare zi”
GDPR | Avocații specializați în practica de Data Protection de la Reff & Asociații - Deloitte Legal spun că preocuparea pentru conformare excedează domeniul protecției datelor. Silvia Axinescu, Senior Managing Associate: ”Abordăm fiecare proiect într-o manieră holistică și recunoaștem că protecția datelor, deși foarte importantă, este doar o piesă a puzzle-ului”
GDPR | Respectarea legislației în domeniu pare că este mai degrabă formală, lipsind măsurile concrete capabile să asigure o protecție adecvată volumului foarte mare de date prelucrate, spun avocații D&B David și Baias. Daniel Vinerean, coordonatorul practicii de Protecția Datelor: De cele mai multe ori este mai ieftin sa plătești o amendă de până la 3.000 € decât să stabilești un plan concret, să achiziționezi tehnologie sau să angajezi un consultant capabil să conceapă și să implementeze măsuri adecvate
Arbitrajul ICSID cerut de Petrochemical Holding GmbH, legat de rafinări RAFO din Onești, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 836 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...