ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Orban: Regulile aferente ridicării restricţiilor, prezentate până luni şi supuse dezbaterii publice

07 Mai 2020   |   AGERPRES

La rândul său, ministrul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, Lucian Bode, a declarat că vor fi elaborate reguli pentru transportul public şi că vineri va purta discuţii în acest sens cu reprezentanţii sectorului.

 
 
Premierul Ludovic Orban a declarat joi că setul de reguli aferente ridicării fiecărei restricţii va fi prezentat public până luni, urmând să fie supus dezbaterii publice.

"Setul de reguli aferente ridicării fiecărei restricţii va fi prezentat public cel târziu luni, astfel încât să fie în dezbatere publică. Va fi cunoscut dinainte de companii, de instituţii, de cetăţeni şi vom primi observaţii, propuneri privitoare la fiecare set de reguli aferent transportului public, aferent spaţiilor comerciale care se vor deschide, aferent saloanelor de coafură, de frizerii şi tuturor celorlalte categorii de activităţi care se vor redeschide", a afirmat prim-ministrul în cadrul unei declaraţii de presă, susţinută cu ocazia vizitei la Uzina Dacia de la Mioveni.


La rândul său, ministrul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, Lucian Bode, a declarat că vor fi elaborate reguli pentru transportul public şi că vineri va purta discuţii în acest sens cu reprezentanţii sectorului.

"Mâine, la iniţiativa domnului prim-ministru, vom avea o discuţie clară: ce măsuri luăm pe fiecare mod de transport în parte începând cu data de 15 mai", a menţionat el.

În acelaşi timp, Bode s-a declarat încrezător că până la data de 15 mai, Comisia Europeană va prezenta un set de recomandări, care să fie aplicate de către toate statele membre.

"Noi am avut săptămâna trecută o reuniune a Consiliului de miniştri de transporturi din Uniunea Europeană. Toate statele membre au solicitat la unison o propunere din partea Comisiei Europene, un set de recomandări, astfel încât toate statele membre să le poată aplica unitar. Vă aduceţi aminte, în momentul în care am înregistrat acele blocaje la începutul crizei în ce priveşte transportul de marfă, a venit Comisia Europeană, în acord cu toate statele membre, şi am creat acele culoare verzi prin care transportul de marfă s-a putut desfăşura fără nicio problemă atât în tranzit, cât şi la nivel naţional. Credem că până pe data de 15 mai Comisia Europeană va veni cu un set de recomandări, pe care le vor aplica toate statele membre", a spus el.

Bode a adăugat că România este însă pregătită să ia măsuri pentru fiecare mod de transport, inclusiv la metrou.

"Ne-am adresat Ministerului Afacerilor Interne, pentru a ne sprijini, pentru că la metrou mai întâi trebuie să ne asigurăm că accesul se face în condiţii de siguranţă, în staţii, de asemenea, se păstrează distanţa, iar noi venim cu maximum de trenuri posibil în această perioadă, astfel încât timpii de aşteptare să fie între două, trei minute, respectiv şase, şapte minute, funcţie de staţiile Metrorex. Vom anunţa în perioada următoare, în zilele următoare, măsurile concrete pe care le luăm pe fiecare mod de transport în parte", a precizat ministrul Transporturilor.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8454 / 9090
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...