ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Inspecţia Muncii: Proiectul tehnic aferent REGES-ONLINE, în consultare publică până la data de 3 mai 2023

26 Aprilie 2023   |   Agerpres

Astfel, REGES-ONLINE va permite întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor, efectuarea înregistrărilor prevăzute de lege, accesul salariaţilor sau al foştilor salariaţi la datele din registru, cu asigurarea măsurilor de protecţie a datelor cu caracter personal precum şi creşterea accesului la serviciile electronice moderne prin îmbunătăţirea interacţiunii on-line cu administraţia publică.

 
 
Proiectul tehnic aferent Reformei Evidenţei şi Monitorizării Relaţiilor de Muncă (REGES-ONLINE), finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), a fost pus marţi în consultare publică pe site-ul Inspecţiei Muncii.
 
"Proiectul REGES-ONLINE va oferi servicii digitale de înaltă calitate cetăţenilor, salariaţi şi angajatori şi va permite accesul acestora într-un sistem informatic nou, complet on-line şi centralizat, cu o securitate informatică sporită, bazat pe tehnologii moderne şi care să permită interoperabilitatea tehnică şi organizaţională. Din punct de vedere informatic, prin realizarea REGES-ONLINE va fi obţinută alinierea la contextul tehnologic actual, simplificându-se şi securizându-se totodată modalitatea de prelucrare, stocare şi procesare a datelor şi a relaţiei cu angajatorii sau angajaţii. Arhitectura sistemului informatic proiectat va răspunde nevoilor beneficiarilor acestuia, atingând toate obiectivele propuse pentru o bună derulare a activităţilor prezente şi viitoare ale Inspecţiei Muncii, în ceea ce priveşte relaţiile de muncă. Cu respectarea legislaţiei în vigoare, noul sistem REGES-ONLINE va permite simplificarea, debirocratizarea şi digitalizarea, precum şi folosirea eficientă a resurselor. Aşteptăm observaţii şi propuneri de îmbunătăţire a aplicaţiei, plecând de la proiectul tehnic publicat, astfel încât noul REGES-ONLINE să corespundă aşteptărilor angajatorilor şi celorlalţi utilizatori", a declarat Dantes Nicolae Bratu, inspector general de stat.
 
Potrivit unui comunicat al instituţiei, remis marţi AGERPRES, obiectivul general al proiectului îl reprezintă reforma activităţilor de evidenţă şi monitorizare a relaţiilor de muncă şi implementarea noului sistem informatic aferent registrului general de evidenţă a salariaţilor, care să permită creşterea gradului de digitalizare a instituţiei şi să ofere servicii digitale de înaltă calitate cetăţenilor, salariaţilor şi angajatorilor.
 
Astfel, REGES-ONLINE va permite întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor, efectuarea înregistrărilor prevăzute de lege, accesul salariaţilor sau al foştilor salariaţi la datele din registru, cu asigurarea măsurilor de protecţie a datelor cu caracter personal precum şi creşterea accesului la serviciile electronice moderne prin îmbunătăţirea interacţiunii on-line cu administraţia publică.
 
De asemenea, implementarea acestui proiect va asigura accesul autorităţilor, instituţiilor publice şi a salariaţilor la datele din REGES-ONLINE, pe baza unor aplicaţii de interogare specifice, cu asigurarea măsurilor de protecţie a datelor cu caracter personal, la creşterea securităţii sistemului informatic REGES şi a accesului la datele conţinute, la integrarea cu instituţiile partenere şi care au competenţă în domeniul politicilor salariale din România a datelor relevante aparţinând tuturor categoriilor de salariaţi precum şi la generarea automată de rapoarte necesare activităţii de control.
 
Inspecţia Muncii precizează că propunerile, sugestiile şi opiniile faţă de acest proiect pot fi transmise, în format editabil, la adresa de e-mail: dezbatere.publica@inspectiamuncii.ro, până la data de 3 mai 2023. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 661 / 5212
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Departamentul de Dispute Resolution contribuie cu peste 80% la cifra de afaceri a firmei Șerban & Asociații și este de așteptat ca veniturile să crească anul acesta. Casa de avocați este în discuții pentru preluarea unor mandate de arbitraj internațional | Radu Șerban (Partener): ”Volumul de muncă a fost unul intens, atât pe latura de penal a departamentului, cât și pe cea de civil, iar gradul de sofisticare este unul foarte ridicat”
Cum lucrează echipele din practica de Dispute Resolution de la Băiculescu și Asociații, ce mandate gestionează și care sunt proiectele reprezentative în care asistă clienții | Vasile Băiculescu, Managing Partner: ”Anul trecut a fost unul crucial, societatea noastră prosperând în acest domeniu mai mult decât oricând, atât prin îmbogățirea substanțială a portofoliului de clienți, cât și prin rezultatele obținute în dosare. În 2024, asistăm la o clară continuare a evoluției”
CMS îl promovează pe Andrei Cristescu în poziția de Counsel în cadrul biroului din România. Horea Popescu (Managing Partner): Andrei reflectă perfect valorile CMS, mai ales prin munca sa în echipă și implicarea în mentoratul colegilor juniori
Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL a asistat Goodpack SRL, societate parte din portofoliul CEECAT Capital, în procesul de achiziție a Paccor Romania SRL
Wolf Theiss a asistat fondurile Cerberus Capital Management și Revetas Capital în legătură cu vânzarea complexului de birouri The Landmark din București. Partenerul Ileana Glodeanu a coordonat echipa multidisciplinară de avocați
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Ștefania Andruhovici, Directorul Departamentul Juridic - Electrica SA: „Misiunea de a promova principii sănătoase se extinde dincolo de cadrul biroului, datoria noastră fiind aceea de a fi, prin tot ceea ce facem, un exemplu pentru cei din jur”
Cel mai amplu domeniu de master din România și din istoria învățământului juridic superior românesc, la Facultatea de Drept din Universitatea București. Anul acesta vor fi 14 programe, unele derulate în colaborare cu instituții de învățământ din străinătate | Prof. univ. dr. Răzvan Dincă, decanul Facultății: “Atunci când comunicarea în domeniile la care se referă specializarea se face, din cauza caracterului lor global, în limba engleză, organizăm și noi programele în limba engleză pentru administrarea corectă a terminologiei juridice specifice”
Filip & Company a asistat AROBS la cea mai mare operațiune de majorare de capital a unei companii de tehnologie listată la BVB. Olga Niță, partenerul care a coordonat echipa de proiect: ”Operațiunea nu doar că subliniază angajamentul față de creștere și inovație, dar contribuie semnificativ la dezvoltarea și consolidarea pieței noastre de capital”
RTPR alături de Global Records, compania independentă de top de muzică dance din CEE, la semnarea parteneriatul strategic cu Believe, una dintre cele mai importante companii de muzică digitală din lume
RMGC a pus deoparte 1,5 milioane de dolari pentru anularea deciziei în litigiul tranșat în favoarea României și pentru recuperarea costurilor generate de procedura de arbitraj | Cererea de anulare a fost depusă la secretarieatul ICSID. Compania vrea să lupte în instanță și pentru licența de exploatare de la Roșia Montană, anulată de ANRM luna trecută
Popescu & Asociații își extinde echipa de profesioniști și anunță cooptarea în structura de conducere a avocatului Bogdan ILEA, fost secretar de stat în Ministerul Justiției, care va coordona practica de Regulatory, Government & Public Affairs | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Profesionalismul și dedicarea sa sunt aliniate perfect cu valorile noastre”
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în tranzacția de securitizare sintetică cu Banca Europeană de Investiții și Fondul European de Investiții
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...