ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Inspecţia Muncii: Proiectul tehnic aferent REGES-ONLINE, în consultare publică până la data de 3 mai 2023

26 Aprilie 2023   |   Agerpres

Astfel, REGES-ONLINE va permite întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor, efectuarea înregistrărilor prevăzute de lege, accesul salariaţilor sau al foştilor salariaţi la datele din registru, cu asigurarea măsurilor de protecţie a datelor cu caracter personal precum şi creşterea accesului la serviciile electronice moderne prin îmbunătăţirea interacţiunii on-line cu administraţia publică.

 
 
Proiectul tehnic aferent Reformei Evidenţei şi Monitorizării Relaţiilor de Muncă (REGES-ONLINE), finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), a fost pus marţi în consultare publică pe site-ul Inspecţiei Muncii.
 
"Proiectul REGES-ONLINE va oferi servicii digitale de înaltă calitate cetăţenilor, salariaţi şi angajatori şi va permite accesul acestora într-un sistem informatic nou, complet on-line şi centralizat, cu o securitate informatică sporită, bazat pe tehnologii moderne şi care să permită interoperabilitatea tehnică şi organizaţională. Din punct de vedere informatic, prin realizarea REGES-ONLINE va fi obţinută alinierea la contextul tehnologic actual, simplificându-se şi securizându-se totodată modalitatea de prelucrare, stocare şi procesare a datelor şi a relaţiei cu angajatorii sau angajaţii. Arhitectura sistemului informatic proiectat va răspunde nevoilor beneficiarilor acestuia, atingând toate obiectivele propuse pentru o bună derulare a activităţilor prezente şi viitoare ale Inspecţiei Muncii, în ceea ce priveşte relaţiile de muncă. Cu respectarea legislaţiei în vigoare, noul sistem REGES-ONLINE va permite simplificarea, debirocratizarea şi digitalizarea, precum şi folosirea eficientă a resurselor. Aşteptăm observaţii şi propuneri de îmbunătăţire a aplicaţiei, plecând de la proiectul tehnic publicat, astfel încât noul REGES-ONLINE să corespundă aşteptărilor angajatorilor şi celorlalţi utilizatori", a declarat Dantes Nicolae Bratu, inspector general de stat.
 
Potrivit unui comunicat al instituţiei, remis marţi AGERPRES, obiectivul general al proiectului îl reprezintă reforma activităţilor de evidenţă şi monitorizare a relaţiilor de muncă şi implementarea noului sistem informatic aferent registrului general de evidenţă a salariaţilor, care să permită creşterea gradului de digitalizare a instituţiei şi să ofere servicii digitale de înaltă calitate cetăţenilor, salariaţilor şi angajatorilor.
 
Astfel, REGES-ONLINE va permite întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor, efectuarea înregistrărilor prevăzute de lege, accesul salariaţilor sau al foştilor salariaţi la datele din registru, cu asigurarea măsurilor de protecţie a datelor cu caracter personal precum şi creşterea accesului la serviciile electronice moderne prin îmbunătăţirea interacţiunii on-line cu administraţia publică.
 
De asemenea, implementarea acestui proiect va asigura accesul autorităţilor, instituţiilor publice şi a salariaţilor la datele din REGES-ONLINE, pe baza unor aplicaţii de interogare specifice, cu asigurarea măsurilor de protecţie a datelor cu caracter personal, la creşterea securităţii sistemului informatic REGES şi a accesului la datele conţinute, la integrarea cu instituţiile partenere şi care au competenţă în domeniul politicilor salariale din România a datelor relevante aparţinând tuturor categoriilor de salariaţi precum şi la generarea automată de rapoarte necesare activităţii de control.
 
Inspecţia Muncii precizează că propunerile, sugestiile şi opiniile faţă de acest proiect pot fi transmise, în format editabil, la adresa de e-mail: dezbatere.publica@inspectiamuncii.ro, până la data de 3 mai 2023. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 787 / 5338
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...