ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

SIMION & BACIU cooptează un profesionist în domeniul financiar, absolvent de MBA, cu o bogată experiență acumulată în companii multinaționale și locale importante | Theodor Simion se alătură echipei ca Chief Financial Officer, cu misiunea de a concepe și implementa strategia financiară a firmei și de a pune bazele unor planuri robuste de extindere potențială viitoare

10 Noiembrie 2023   |   BizLawyer

Theodor Simion aduce o bogată experiență echipei SIMION & BACIU, acumulată din poziții anterioare în companii multinaționale și locale importante, lideri în industriile în care activează, precum Ipsen Pharma SAS sau Petrom S.A.

Theodor Simion, Chief Financial Officer - SIMION & BACIU

 
 
Theodor Simion s-a alăturat firmei SIMION & BACIU ca Chief Financial Officer (CFO) și membru al echipei de management, a anunțat azi casa de avocatură. Pe măsură ce peisajul juridic continuă să evolueze, rolul unui CFO într-o firmă de avocatură devine din ce în ce mai important.În acest context, Theodor aduce o bogată experiență echipei SIMION & BACIU, acumulată din poziții anterioare în companii multinaționale și locale importante, lideri în industriile în care activează, precum Ipsen Pharma SAS sau Petrom SA. Experiența sa diversă oferă o bază solidă pentru o abordare coerentă a aspectelor financiare și operaționale ale firmei, cu o nunață unică, datorată experienței sale în unele dintre cele mai reglementate industrii, respectiv farmaceutică și resurse naturale.


Având peste 20 de ani de experiență profesională, inclusiv în roluri globale și regionale, Theodor Simion a contribuit cu succes la dezvoltarea unor practici durabile pentru businessuri cu creștere organică. Pasionat de dezvoltarea oamenilor și a organizațiilor, el deține o diplomă de Executive MBA de la Universitatea din Viena – WU Executive Academy.

În cadrul SIMION & BACIU, Theodor va avea un rol esențial în conceperea și implementarea strategiei financiare a firmei, aliniată la misiunea și obiectivele acesteia, și va urmări în același timp asigurarea sănătății financiare prin coordonarea activităților privind planificarea financiară, managementul costurilor, veniturilor și cash flow-ului, raportare, contabilitate, facturare și încasări. De asemenea, va colabora îndeaproape cu Managing Partner-ii firmei Cosmina Maria Simion și Ana-Maria Baciu pentru a proiecta și implementa inițiative în domenii precum managementul riscului, investiții și finanțare strategică, punând bazele unor planuri robuste de extindere potențială viitoare.

”Experiența profesională vastă a lui Teddy, combinată cu cunoștințele sale extinse în industrii extrem de reglementate, este îmbogățită de expunerea sa în calitate de client de servicii juridice externe. Această combinație de capabilități va fi esențială pentru creșterea noastră continuă și ne va spori capacitatea de a oferi în mod constant soluții inovatoare, orientate către client, într-un moment în care industria juridică evoluează într-un ritm fără precedent și în direcții mai puțin exploatate până acum. Pentru SIMION & BACIU, această mișcare reflectă dorința noastră de a rămâne în avangarda dezvoltării avocaturii de business”, a menționat Cosmina Maria Simion, Managing Partner al SIMION & BACIU.

”Suntem încântați să-i urăm bun venit lui Teddy în echipa noastră. O alocare eficientă a resurselor noastre este esențială pentru furnizarea de servicii juridice adaptate așteptărilor clienților și partenerilor noștri de afaceri. Experiența cuprinzătoare a lui Teddy va fi esențială pentru îmbunătățirea continuă și promovarea celor mai bune practici pentru operațiunile noastre financiare, și nu numai. Acest lucru va facilita un management optimizat al costurilor și implementarea unor instumente financiare și de facturare structurate, cu beneficii reflectate în valoarea adăugată continuă pe care și-o dorect clienții nostri”, a adăugat Ana-Maria Baciu, Managing Partner at SIMION & BACIU.

Sosirea lui Theodor în echipa SIMION & BACIU face parte din strategia firmei de a-și completa echipa de avocați și consilieri talentați cu profesioniști cu înaltă reputație în domeniile serviciilor de afaceri.

Cu această nouă completare a echipei sale, firma marchează o nouă etapă strategică în evoluția sa, reafirmându-și angajamentul față de o dezvoltare durabilă. De asemenea, evidențiază consolidarea serviciilor de business ale SIMION & BACIU în domenii mai puțin convenționale pentru o firmă de avocatură, care sunt din ce în ce mai relevante pentru tipul de interacțiune și parteneriat pe care clienții îl așteaptă de la partenerii lor juridici.

-----------------------------------------------------------------------

Theodor Simion (foto) este un experimentat profesionist în domeniul financiar cu peste 20 de ani de actitate. Deține o diplomă de Executive MBA de la WU Executive Academy din cadrul Universității din Viena, și o expunere substanțială în domenii precum strategie, soluții complexe de finanțare, contabilitate, managementul performanței și managementul operațional.
La începutul carierei sale, Theodor a ocupat poziția de Investment Controller pentru Petrom și a făcut parte din echipa internă implicată în procesul de privatizare a companiei (organizarea camerei de date).
Ulterior, Theodor a avut un rol esențial în (re)organizarea departamentelor financiare și în proiectarea și implementarea unor sisteme dedicate îmbunătățirii acurateței datelor și care acoperă aspecte precum gestionarea riscurilor, datelelor financiare și operaționale interne (vânzări, previziuni, angajamente, clawback), planificarea și raportarea corporativă, facilitând procese decizionale strategice bazate pe utilizarea datelor.
În cel mai recent rol al său de Global FP&A Controller la Ipsen Pharma SAS, subsecvent poziției sale interimare de Head of Corporate Credit Management, Theodor a condus dezvoltarea unui model financiar dedicat eficientizării inițiativelor strategice de dezvoltare ale companiei.


Despre SIMION & BACIU
O firmă de avocatură cu o manieră de lucru și standarde de calitate reconfirmate independent,
SIMION & BACIU este un reper pe piața serviciilor de avocatură de business cu un puternic caracter de reglementare din România.
Echipa de peste 25 de profesioniști propune un model de relaționare personalizat în raport cu clienții și partenerii de afaceri. Ne desfășurăm activitatea într-o structură matricială consultanță – litigii, în arii principale de practică precum Proprietate Intelectuală, Protecția Consumatorilor, Publicitate și Protecția Datelor cu Caracter Personal, Reglementare în domeniul jocurilor de noroc, Tehnologie & Media, Dreptul Societăților, Fuziuni & Achiziții și Soluționarea Disputelor.
SIMION & BACIU și membri ai echipei sale sunt activi în organizații profesionale terțe precum AmCham (American Chamber of Commerce in Romania), INTA (International Trademark Association), ECTA (European Communities Trademark Association), IMGL (International Masters of Gaming Law),  sau Confederația Patronală Concordia, fiind astfel permanent conectați la evoluția și noutățile mediului de afaceri și juridic românesc și internațional.
Membri ai echipei noastre sunt apreciați independent la nivel mondial de ghiduri de specialitate precum Chambers and Partners, Legal 500, Managing IP, Who’sWhoLegal, IAM Patent 1000 și WTR 1000, toate evaluări realizate și pe baza reacțiilor colectate și din partea clienților firmei.
With this approach, we successfully foster a stable, future-ready setting that has generated a tripling of our team and a two-figure yearly growth (%) of our portfolio of clients, since 2019.
Reputația ne este reconfirmată de distincții internaționale și naționale, inclusiv
►    Recunoașterea ca Firmă de Top de prestigiosul ghid Legal500, începând cu anul 2019, încă de la înființarea firmei
►    Recunoașterea de către Chambers and Partners, unul dintre cele mai apreciate ghiduri internaționale care evaluează activitatea caselor de avocatură din peste 200 de jurisdicții
►    Premiul Firma de Avocatură a Anului în România, acordat de Managing IP (2021, 2022 și 2023)
►    Recunoașterea ca Firmă de Top de către IP STARS (2020, 2021 și 2022), Gold-band de WTR 1000 (2023) și recunoașterea de către IAM Patent 1000 (2023); de asemenea premiată ca Firma Anului în Domeniul Mărcilor, în cadrul IP Global Awards (2022)

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 320 / 1881
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...