Oportunitate în imobiliare: Hațegan Attorneys oferă 10 ore de consultanță juridică gratuită pentru relocări de sediu
14 Iunie 2019
BizLawyerȚinând ritmul cu piața de imobiliare, casa de avocatură Hațegan Attorneys oferă 10 ore de consultanță gratuită oricărei companii care dorește să își mute sediul sau punctul de lucru într-o clădire nouă de birouri.
Biroul de avocatură Hategan Attorneys vine cu o oportunitate legală inedită în întâmpinarea firmelor și companiilor care doresc să își mute sediul într-una din noile clădiri de birouri care se construiesc în Timișoara și în regiune. Primele 10 ore de consultanță juridică necesare pentru asistarea în vederea încheierii contractelor de închiriere de spațiu de birou într-o clădire nou-construită sunt oferite gratuit.
În ultimii ani, strategia de dezvoltarea a orașelor merge în tandem cu tendința de construire a numeroase clădiri de birou. Acestea atrag fie companii noi care intră pe piața din România, fie companii deja active pe piața locală dar care își doresc o upgradare la birouri de clasa A oferind facilitățile de ultimă generație.
În ultimii ani, strategia de dezvoltarea a orașelor merge în tandem cu tendința de construire a numeroase clădiri de birou. Acestea atrag fie companii noi care intră pe piața din România, fie companii deja active pe piața locală dar care își doresc o upgradare la birouri de clasa A oferind facilitățile de ultimă generație.
Timișoara este cea mai mare piață de birouri după București și Cluj, datorită numeroaselor dezvoltări imobiliare care sunt în proces de execuție unde, în următorii ani, vor deveni disponibile diverse spații de birouri pentru atât pentru companii mari, cât și mici. Cu o suprafață de birouri de 200.000mp, conform ultimelor estimări, piața imobiliară din Timișoara este în plină efervescență.
Ținând ritmul cu piața de imobiliare, casa de avocatură Hațegan Attorneys oferă 10 ore de consultanță gratuită oricărei companii care dorește să își mute sediul sau punctul de lucru într-o clădire nouă de birouri.
Av Ioana Hațegan, membru fondator al Hațegan Attorneys, declară: „Ideea de a avea birourile într-un nou ansamblu de clădiri este o mișcare pe cât de strategică, pe atât de firească pentru companiile cu o creștere dinamică. Noile ansambluri de clădiri de birouri oferă facilitățile de clasă A dar si propun contracte care de multe ori includ clauze greu de descifrat sau de negociat de către potențialii chiriași, fără un suport legal specializat. În acest context, dorim să oferim acest sprijin firmelor care contemplează ideea unei relocări și să îi ajutăm ca acest proces să fie cat mai lin, eficient si fără obstacole.”
Hațegan Attorneys este un birou de avocatură independent specializat in consultanță legală comercială. Fondat în 2004, biroul are o echipă dinamică cu experiență care oferă o gamă integrată de servicii juridice pentru a satisface nevoile unei game largi de companii, persoane fizice și organizații. Acestea includ: M&A și Corporativ comercial, Financiar Bancar & Private Equity, Imobiliare, Construcții și PPP, Contracte comerciale, Litigii fiscale, Energie și Resurse naturale, Insolvență, Tehnologia Informației, Muncă și Securitate Socială, Protecția datelor și Compliance. Hațegan Attorneys oferă servicii juridice în diferite domenii de practică, atât pentru companiile românești, cât și internaționale. Deși este situat în Timișoara, biroul a reprezentat interesele clienților lor în peste 25 de județe din România în cei 15 ani de existență.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 96 / 106 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...