ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Dan Crișan preia funcția de COO al PENNY | REWE România

23 Octombrie 2023   |   BizLawyer

Dan Crișan preia funcția de COO al PENNY România, în locul lui Marek Dolezal, care devine CEO al BILLA Slovacia.

 
 
PENNY România, unul dintre cei mai dinamici retaileri de pe piață, anunță astăzi schimbări semnificative în echipa de conducere, în vederea consolidării și alinierii la obiectivele strategice pentru perioada următoare. Începând cu ianuarie 2024, Dan Crișan, care a deținut funcția de Director Național de Vânzări al PENNY România în ultimii 10 ani, va deveni noul COO al PENNY | REWE România.

Dan Crișan preia funcția de COO al PENNY România, în locul lui Marek Dolezal, care devine CEO al BILLA Slovacia. Cu o experiență de peste 20 de ani în companie, Dan Crișan a fost în ultimii ani Director Național de Vânzări la PENNY, conducând cu succes o echipă de peste 3.000 de oameni la nivel național.

„Atât Marek Dolezal, cât și Dan Crișan și-au făcut datoria în mod excelent în pozițiile lor respective, așa că am decis să le punem în valoare experiența acumulată la PENNY și să le oferim noi provocări. Marek Dolezal va pleca din PENNY pentru a se alătura BILLA în Slovacia ca CEO. Doresc să îi mulțumesc în mod special pentru modul în care a dezvoltat brandul PENNY în România în ultimii trei ani. Atât lui Marek Dolezal, cât și lui Dan Crișan le doresc mult succes în noile poziții și sunt convins că ne vor depăși așteptările" a declarat Michael Jaeger, membru al Consiliului REWE International.


Dan Crișan va coordona departamentele Vânzări, Logistică, Comerț Digital și Sustenabilitate, aducându-și expertiza vastă într-un rol strategic pentru dezvoltarea continuă a companiei în piața românească.

„PENNY a pus bazele retailului în România, iar eu sunt mândru să continui această poveste de succes într-un rol strategic pentru companie alături de colegi valoroși. Oamenii PENNY sunt o resursă fantastică de energie și determinare. Sunt convins că împreună vom oferi experiențe excepționale tuturor clienților noștri prin inovația adusă comerțului digital și contribuția noastră pentru un stil de viață sustenabil”, a declarat Dan Crișan, noul COO al PENNY România.

Daniel Gross, CEO PENNY România, va coordona în continuare nouă departamente: Expansiune, Construcții, Achiziții, Marketing Strategic, Calitate, Supply Chain, Audit intern și Securitate, Strategie și Managementul proiectelor, Comunicare Corporativă.

Raffaele Balestra
, CFO PENNY România, își va păstra responsabilitățile curente, supervizând departamentele Controlling, Contabilitate, Resurse Umane, Juridic, Conformitate și Public Affairs, IT și MPDA.

"Sunt profund recunoscător pentru experiența minunată în cadrul echipei PENNY România. Sunt aici din 2021, iar pe timpul șederii mele m-am concentrat pe îmbunătățirea experienței clienților și am avut plăcerea de a contribui la proiecte esențiale, cum este și TripluRO, de care sunt foarte mândru. Mulțumesc tuturor colegilor pentru implicare. Preluarea conducerii BILLA în Slovacia este pentru mine o onoare și totodată o provocare. Prioritatea noastră va rămâne în continuare satisfacerea clienților, cărora dorim să le oferim o gamă variată de produse și noutăți de la producătorii locali, dar și specialități din diferite regiuni", a declarat Marek Dolezal.

Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 352 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3155 / 18244
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...