PENNY mărește venitul minim net de intrare în companie la 2.275 de lei
14 Octombrie 2021
BizLawyer• Conform noii grile de salarizare, venitul minim net pentru angajații PENNY este de 2.275 de lei, acesta include și valoarea tichetelor de masă; • 92% dintre cei 5.300 angajați au beneficiat în 2020 de bonusuri suplimentare; • Rata de fluctuație a personalului a ajuns la 24% în 2020, în scădere cu 10% față de anul 2019.
Pentru a respecta misiunea de dezvoltare durabilă, PENNY a implementat un program de creștere a venitului minim net disponibil pentru angajații din cele 288 de magazine și cele trei centre logistice din țară. Orice nou angajat al companiei, precum și angajații actuali, vor primi un venit minim net de 2.275 de lei ce include și bonurile de masă.
PENNY România a intrat de anul trecut într-un nou ciclu strategic, bazat pe șapte piloni - remodelarea magazinelor, expansiune, echipă, digitalizare, marketing și comunicare, produse din România și sustenabilitate.
„Succcesul pornește de la oameni, iar angajații noștri sunt motorul schimbării zilnice de care avem nevoie pentru a ne îndeplini obiectivele. Ne dorim să rămânem competitivi pe piață și să le oferim o paletă cât mai variată de beneficii care să vină în întâmpinarea nevoilor lor atât pe plan profesional, cât și personal. Mărirea venitului face parte din strategia noastră de retenție”, a declarat Raffaele Balestra, CFO PENNY România.
PENNY România a intrat de anul trecut într-un nou ciclu strategic, bazat pe șapte piloni - remodelarea magazinelor, expansiune, echipă, digitalizare, marketing și comunicare, produse din România și sustenabilitate.
„Succcesul pornește de la oameni, iar angajații noștri sunt motorul schimbării zilnice de care avem nevoie pentru a ne îndeplini obiectivele. Ne dorim să rămânem competitivi pe piață și să le oferim o paletă cât mai variată de beneficii care să vină în întâmpinarea nevoilor lor atât pe plan profesional, cât și personal. Mărirea venitului face parte din strategia noastră de retenție”, a declarat Raffaele Balestra, CFO PENNY România.
În grila de beneficii se regăsesc următoarele:
• Asigurare privată de sănătate - peste 1.400 de angajați au folosit-o în 2020;
• Rechizite școlare - 890 de angajați cu copii cu vârste cuprinse între 6 – 14 ani au beneficiat de rechizite în valoare de 178.000 lei;
• Bonus pentru nou-născut - 218 angajați au primit bonusuri cu o valoare totală de 940.016 lei;
• Vouchere pentru scutece - acordate pentru 133 de copii sub trei luni.
„Ne dorim ca angajații și viitorii angajați să se simtă bineveniți la PENNY. De aceea, facem constant eforturi pentru ca ei să aibă un loc de muncă sigur, aproape de casă și să se simtă apreciați și recompensați la adevărata lor valoare, chiar și atunci când aceasta crește în fiecare zi. Succesul PENNY pornește de la oameni, iar noi ne mândrim cu echipa pe care am construit-o în 20 ani de când suntem prezenți în România”, a spus Daniel Gross, CEO PENNY România.
Odată cu noua grilă salarială, PENNY lansează și noua campanie de employer branding, ce îi are ca protagoniști pe angajați, atât din magazine, cât și din sediul central și depozite.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 11152 / 18012 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
BeeFast primește o nouă finanțare în valoare de 450.000 USD pentru extinderea internațională și dezvoltare. Avocații Baciu Partners, în tranzacție, cu o echipă coordonată de Corina Roman (Partener)
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Managing Partner | Din vorbă în vorbă cu Vasile Băiculescu, unul dintre avocații noii generații și coordonator al firmei Băiculescu & Asociații, despre managementul unei firme de avocatură, strategii de creștere și performanță: ”Planul strategic trebuie să fie aliniat cu valorile și viziunea echipei, astfel încât strategia de dezvoltare să pornească din interiorul firmei și să fie susținută de expertiza externă. De-a lungul timpului, am colaborat frecvent cu experți din diverse domenii pentru a ne asigura că adoptăm cele mai bune practici”
LegiTeam | MITEL & ASOCIAȚII recrutează avocat cu experiență (Real Estate)
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
LegiTeam: Voicu & Asociații is looking for business lawyers
2024 a fost un an aglomerat pentru Departamentul juridic al Farmexim & Help Net | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director despre actele normative cu impact în activitatea companiei, modificările legislative așteptate și proiectele interesante în care a fost implicată echipa de avocați interni
GDPR | Echipa Mitel & Asociații a fost implicată în mai multe proiecte complexe, printre cele mai solicitante fiind cele legate de tranzacții de tip M&A, dezvoltarea unor aplicații și implementarea unor soluții de conformitate la scară largă, în industrii cu volume mari de date cu caracter personal. Mădălina Mitel, Partener: ”Anticipăm o creștere semnificativă a cererii pentru servicii de consultanță în domenii emergente precum AI, procese automatizate și date biometrice, pe măsură ce reglementările devin mai stricte și aplicarea normelor devine mai riguroasă”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Iulian Gânju, Head of Legal - Iulius Group: „Mi-a plăcut foarte mult această zonă de ‘in-house’ deoarece presupune o centrare pe respectarea legislației și corectitudine în procesele de business, idee care rezonează foarte mult și cu principiile și valorile la care mă raportez în fiecare zi”
GDPR | Avocații specializați în practica de Data Protection de la Reff & Asociații - Deloitte Legal spun că preocuparea pentru conformare excedează domeniul protecției datelor. Silvia Axinescu, Senior Managing Associate: ”Abordăm fiecare proiect într-o manieră holistică și recunoaștem că protecția datelor, deși foarte importantă, este doar o piesă a puzzle-ului”
GDPR | Respectarea legislației în domeniu pare că este mai degrabă formală, lipsind măsurile concrete capabile să asigure o protecție adecvată volumului foarte mare de date prelucrate, spun avocații D&B David și Baias. Daniel Vinerean, coordonatorul practicii de Protecția Datelor: De cele mai multe ori este mai ieftin sa plătești o amendă de până la 3.000 € decât să stabilești un plan concret, să achiziționezi tehnologie sau să angajezi un consultant capabil să conceapă și să implementeze măsuri adecvate
Arbitrajul ICSID cerut de Petrochemical Holding GmbH, legat de rafinări RAFO din Onești, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 836 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...