Garanti BBVA Leasing a obţinut 10 milioane euro de la EFSE pentru a sprijini microîntreprinderile şi IMM-urile din România
19 Decembrie 2024
AgerpresAcesta este cel de-al şaptelea acord de împrumut pe care Garanti BBVA Leasing îl încheie cu EFSE în cei 10 ani de parteneriat, pentru finanţarea microîntreprinderilor şi întreprinderilor mici şi mijlocii, ajungând la un volum de finanţări totale de 74 milioane de euro, contribuind astfel la investiţiile din economia locală.
Garanti BBVA Leasing, parte a Grupului Garanti BBVA România, a încheiat un nou acord de finanţare cu Fondul European pentru Europa de Sud-Est (EFSE), pentru a sprijini microîntreprinderile şi IMM-urile din România, a anunţat miercuri compania.
Tranzacţia, în valoare de 10 milioane de euro, are scopul de a sprijini microîntreprinderile şi întreprinderile mici şi mijlocii (IMM-urile) din România.
Conform sursei citate, acesta este cel de-al şaptelea acord de împrumut pe care Garanti BBVA Leasing îl încheie cu EFSE în cei 10 ani de parteneriat, pentru finanţarea microîntreprinderilor şi întreprinderilor mici şi mijlocii, ajungând la un volum de finanţări totale de 74 milioane de euro, contribuind astfel la investiţiile din economia locală.
Tranzacţia, în valoare de 10 milioane de euro, are scopul de a sprijini microîntreprinderile şi întreprinderile mici şi mijlocii (IMM-urile) din România.
Conform sursei citate, acesta este cel de-al şaptelea acord de împrumut pe care Garanti BBVA Leasing îl încheie cu EFSE în cei 10 ani de parteneriat, pentru finanţarea microîntreprinderilor şi întreprinderilor mici şi mijlocii, ajungând la un volum de finanţări totale de 74 milioane de euro, contribuind astfel la investiţiile din economia locală.
"Această finanţare subliniază dedicarea noastră comună de a susţine creşterea economică a României, prin sprijinirea microîntreprinderilor şi întreprinderilor mici şi mijlocii", a declarat Okan Yurtsever, director general al Garanti BBVA Leasing, citat în comunicat.
Garanti BBVA Leasing, unul dintre principalii jucători din piaţa leasingului din România, este partener al EFSE din 2014. Vara trecută, Garanti BBVA Leasing a obţinut un alt acord de finanţare de 10 milioane de euro, alocat finanţării IMM-urilor, din care 40% a fost direcţionat către achiziţia de vehicule electrice.
"Colaborarea noastră cu Garanti BBVA Leasing permite EFSE să sprijine IMM-urile din România în obţinerea soluţiilor de leasing personalizate de care au nevoie pentru a investi în echipamente moderne şi pentru a-şi extinde operaţiunile. Această finanţare reprezintă o investiţie directă în competitivitatea şi creşterea pe termen lung a afacerilor locale", a declarat Jasminka Begert, directorul Fondului EFSE la Finance in Motion.
Garanti BBVA Leasing (brandul sub care funcţionează Motoractive IFN SA) face parte din grupul financiar Garanti BBVA România, care reuneşte instituţia bancară Garanti BBVA, Garanti BBVA Credite de Consum şi Garanti BBVA Fleet Management. Garanti BBVA România este deţinută de Garanti BBVA, a doua cea mai mare bancă privată din Turcia după dimensiunea activelor consolidate, având ca acţionar majoritar grupul financiar spaniol Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA).
Fondul European pentru Europa de Sud-Est (EFSE) este un fond de investiţii, înfiinţat în 2005, care îşi propune să stimuleze dezvoltarea economică şi prosperitatea în Europa de Sud-Est şi în vecinătatea de Est. EFSE a fost iniţiat de KfW Development Bank cu sprijin financiar din partea Ministerului Federal German pentru Cooperare Economică şi Dezvoltare (BMZ) şi al Comisiei Europene. Fiind primul parteneriat public-privat de acest tip, EFSE îşi atrage capitalul din agenţii donatoare, instituţii financiare internaţionale şi investitori instituţionali privaţi. Fondul este co-administrat de Finance in Motion şi Hauck & Aufhauser Fund Services SA Luxemburg.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 7 / 18191 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Client Choice by Lexology | Patru avocați din România au primit recunoaștere anul acesta și au fost incluși în categoria Global Elite Thought Leader. Georgiana Bădescu (partener Schoenherr) și Luminița Popa (fondator Popa Legal), printre profesioniștii români recomandați de clienți pentru serviciile ireproșabile și calitatea asistenței oferite
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Irina Stănică, absolventă „Magna cum Laude” a Facultății de Drept și coordonatoarea practicii de Dreptul Muncii de la Toncescu și Asociații - KPMG Legal, promovată recent pe poziția de Partener: ”Evoluția unui avocat depinde de un echilibru între talent, muncă și capacitatea de adaptare la schimbare. Consider că un comportament etic, împreună cu competența tehnică și relațiile interpersonale, fac ca un avocat să facă un pas în față într-un mediu competitiv”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...