
Pehart Grup intră pe piața produselor Away from Home și lansează brandul SOVIO
06 Februarie 2024
BizLawyer• Compania românească a investit peste 8 milioane de euro în noua linie de conversie pentru produse tip AfH (produse destinate utilizării în afara casei) și lansează pe piața de specialitate brandul SOVIO.
Pehart Grup, lider în producerea și procesarea produselor de hârtie pentru uz casnic din România și una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din sud-estul Europei, pătrunde pe piața produselor Away from Home. Compania românească lansează brandul SOVIO, care va reuni într-o primă etapă 18 produse, printre care prosoape de hârtie de diferite dimensiuni și forme, cearșafuri din hârtie pentru cabinete cosmetice și medicale, șervețele și hârtie igienică în formate dedicate spațiilor din zona AfH. Produsele din brandul SOVIO sunt destinate utilizării în zona de sănătate și asistență medicală, restaurante, hoteluri, instituții publice, în industria alimentară și spațiile industriale, în toalete din locații publice. Investiția Pehart Grup în noua linie de conversie care este operațională încă de la finalul anului trecut depășește 8 milioane de euro.
„Unul dintre obiectivele majore de business pentru anul trecut a fost pătrunderea Pehart Grup pe piața Away from Home. SOVIO, noul brand pe care l-am lansat, respectă standardele de calitate cu care ne-am obișnuit clienții. Hârtia are un grad ridicat de puritate și rezistență, iar tehnologiile cu care este utilată linia de conversie conferă produselor capacitate ridicată de absorbție, elasticitate și grad sporit de finețe. Folosim în producție doar celuloză certificată FSC, amestec fibros de celuloză din rășinoase, foioase și eucalipt, fără niciun alt adaos de material reciclat sau fibre mecanice. Și pentru că provine din păduri special crescute pentru producția de hârtie, nu are impact negativ asupra mediului. În acest moment, brandul SOVIO este destinat pieței interne, dar într-un orizont de timp mediu nu excludem pătrunderea pe piețe externe”, spune Gabriel Stanciu, General Manager Pehart Grup.
„Brandul SOVIO oferă o abordare personalizată a curățeniei, pentru că este conceput să răspundă nevoilor diferitelor categorii de clienți. Considerăm produsele reunite sub acest brand o încununare a experienței de aproape 200 de ani a Pehart Grup. Brandul SOVIO reprezintă, în același timp, și un exemplu concret al aplicării practicilor sustenabile în industrie. Pe lângă aprovizionarea responsabilă, ecologică, cu celuloză, mașinile care fabrică hârtia tissue au fost retehnologizate în ultimii doi ani astfel încât eficiența energetică să fie optimizată”, explică Ovidiu Hoza, National & Export Sales Manager al Pehart Grup și managerul diviziei AfH.
De altfel, în 2023, Pehart Grup a realizat investiții importante, de peste 20 milioane de euro, pentru diversificarea portofoliului, creșterea capacității de export și eficientizarea energetică a liniilor de producție. Diversificarea portofoliului este o tendință constantă a ultimilor ani, când compania a lansat produse de hârtie umedă sub brandul Pufina, un segment de nișă pe piață în acest moment, dar aflat într-un trend ascendent.
Constant preocupată de sustenabilitate, Pehart a alocat anul trecut 12 milioane de euro optimizării performanțelor energetice ale liniilor de producție din cele două fabrici din Petrești-Sebeș și Dej. Procesul de modernizare și retehnologizare a mașinilor pentru producția de hârtie tissue a urmărit scăderea consumului de energie cu 20% pentru fiecare mașină în parte, iar la nivel de companie, economia de resursă energetică ajungând la 10%. Procesul de retehnologizare a capacităților de producție va continua și în 2024, obiectivul fiind obținerea calității premium a produselor cu un consum optimizat de energie.
„Acestea sunt etapele unui plan ambițios de dezvoltare prin care urmărim consolidarea poziției Pehart Grup pe piața internă și cea europeană. Ne dorim să continuăm investițiile în fabricile noastre, în tehnologii de ultimă generație care ne ajută să obținem calitate superioară cu prețuri de producție competitive. De altfel, suntem conștienți că, atât pe plan național, cât și dincolo de granițe calitatea premium a produselor noastre este cel mai eficient promotor al lor. Suntem convinși că cel mai nou brand al Pehart, SOVIO, se va bucura de aceeași apreciere din partea clienților industriei AfH”, mai spune Gabriel Stanciu.
Compania a cărei istorie începe în urmă cu aproape 200 de ani, cea mai veche fabrică de hârtie din România, Pehart Grup produce aproximativ 40% dintre toate produsele din hârtie existente în magazinele românești. Anual, în fabricile din Petrești-Sebeș și Dej, sunt produse 100.000 de tone de hârtie tissue, iar capacitatea de procesare a produselor finite se ridică la peste 75.000 tone. 35% din totalul producției este în acest moment exportată, iar restul este vândut în țară.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 3045 / 19251 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | De vorbă cu Andrei Cosma (BACIU PARTNERS), revenit în avocatura locală după ce a activat ca general counsel pentru o firmă de tehnologie din Malta: ”Cred că succesul în avocatură apare atunci când un avocat înțelege cu adevărat distincția - și îmbinarea - dintre profesia de avocat și avocatura ca business. Ambele concepte au o importanță de sine stătătoare și trebuie creată o simbioză pentru a tinde spre succes”
Women Lawyers | Pentru Mateea Codreanu, apartenența la echipa Mușat & Asociații, în care a evoluat până la poziția de Partener, a fost decisivă în formarea sa: ”Este o provocare să începi parcursul avocațial ca avocat stagiar într-o firmă de avocatură lider, dar totodată și o premisă pentru o dezvoltare profesională rapidă”
Liviu Togan părăsește Dentons, unde coordona practica de drept penal și investigații și se alătură din nou firmei Mușat & Asociații, pe poziția de Partner: “Revin în cadrul unei echipe pe care o cunosc și în care am încredere”
LMG Life Sciences Awards EMEA 2025 | Kinstellar, Muşat & Asociaţii, NNDKP și Popescu & Asociații, pe lista scurtă din care va fi aleasă peste câteva zile ”South East Europe Firm of the Year”. Popescu & Asociații concurează cu patru firme internaționale de top pentru titlul de ”White Collar Crime Firm of the Year”, iar unul dintre partenerii săi, Mirel Rădescu, este printre cei patru finaliști la categoria ”White Collar Crime Lawyer of the Year”
Avocații Kinstellar spun că semnalul cel mai pregnant din ultima perioadă e dat de proiectele de reorganizare și apreciază că anul acesta va crește numărul companiilor care fac disponibilizări masive. Clienții sunt interesați de consolidarea politicilor privind prevenirea și combaterea hărțuirii la locul de muncă, precum și de regândirea modului de organizare a muncii, pe fondul unei tendințe de creștere a volumului de cauze privind litigiile de muncă | Activitate intensă în practica de Employment, evidențiată de ghidurile juridice internaționale, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
GNP obține o soluție favorabilă pentru un operator de platformă, ce ar putea să contureze o practică constantă și predictibilă, în baza căreia autoritățile de reglementare naționale vor analiza întinderea răspunderii furnizorilor de servicii intermediare. Problemele juridice ridicate în acest litigiu vizează în principal modul de interpretare și aplicare a reglementărilor din Regimul eCommerce și DSA | Avocații Octavian Adam (Partener), Cristina Badea (Senior Associate) și Alice Moisac (Associate), în prim plan
Rising Stars | Eduard Morariu, unul dintre cei mai buni absolvenți ai generației 2022, a ales să profeseze ca avocat la Filip & Company, unde urmărește să se dezvolte în câteva dintre ramurile mai „nișate” ale Dreptului: „Parcursul meu a presupus implicarea în multe dosare de instanță și arbitraj, unele chiar de importanță națională, cu probleme de drept sensibile, dar și cu echipe de avocați excepționali, care le-au făcut față cu o măiestrie la care nu pot decât să aspir”
Cum lucrează echipele Băncilă, Diaconu și Asociații (EY Law) și Grants & Incentives Avisory (EY), în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, în care au o rată de succes mai mare de 90% | Ramificarea multidisciplinară a expertizei permite echipei să ofere clienților o viziune completă asupra pașilor de parcurs și modului în care pot implementa soluțiile propuse, astfel încât să obțină cele mai mari beneficii. Ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de obținere a fondurilor
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
PNSA susține juridic Turneul Internațional Stradivarius
Premieră juridică în România | Popescu & Asociații obține prima despăgubire integrală pentru expropriere: peste 60 mil. lei pentru Viorelo International. Succesul este rezultatul unei strategii juridice riguroase, elaborate și implementate de o echipă interdisciplinară de specialiști
Premieră pe piața avocaturii din România: NNDKP, desemnată pentru a șaptea oară „Firma de avocatură a anului în România” la gala premiilor Chambers Europe 2025. | Ion Nestor, Co-Managing Partner: ” Această recunoaștere, care vine în anul în care sărbătorim 35 de ani de activitate, reprezintă încă o confirmare a poziției de top pe care NNDKP o ocupă pe piața avocaturii din România și validează munca, performanța și rezultatele excelente obținute de întreaga echipă”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...