Pehart Grup intră pe piața produselor Away from Home și lansează brandul SOVIO
06 Februarie 2024
BizLawyer• Compania românească a investit peste 8 milioane de euro în noua linie de conversie pentru produse tip AfH (produse destinate utilizării în afara casei) și lansează pe piața de specialitate brandul SOVIO.
Pehart Grup, lider în producerea și procesarea produselor de hârtie pentru uz casnic din România și una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din sud-estul Europei, pătrunde pe piața produselor Away from Home. Compania românească lansează brandul SOVIO, care va reuni într-o primă etapă 18 produse, printre care prosoape de hârtie de diferite dimensiuni și forme, cearșafuri din hârtie pentru cabinete cosmetice și medicale, șervețele și hârtie igienică în formate dedicate spațiilor din zona AfH. Produsele din brandul SOVIO sunt destinate utilizării în zona de sănătate și asistență medicală, restaurante, hoteluri, instituții publice, în industria alimentară și spațiile industriale, în toalete din locații publice. Investiția Pehart Grup în noua linie de conversie care este operațională încă de la finalul anului trecut depășește 8 milioane de euro.
„Unul dintre obiectivele majore de business pentru anul trecut a fost pătrunderea Pehart Grup pe piața Away from Home. SOVIO, noul brand pe care l-am lansat, respectă standardele de calitate cu care ne-am obișnuit clienții. Hârtia are un grad ridicat de puritate și rezistență, iar tehnologiile cu care este utilată linia de conversie conferă produselor capacitate ridicată de absorbție, elasticitate și grad sporit de finețe. Folosim în producție doar celuloză certificată FSC, amestec fibros de celuloză din rășinoase, foioase și eucalipt, fără niciun alt adaos de material reciclat sau fibre mecanice. Și pentru că provine din păduri special crescute pentru producția de hârtie, nu are impact negativ asupra mediului. În acest moment, brandul SOVIO este destinat pieței interne, dar într-un orizont de timp mediu nu excludem pătrunderea pe piețe externe”, spune Gabriel Stanciu, General Manager Pehart Grup.
„Brandul SOVIO oferă o abordare personalizată a curățeniei, pentru că este conceput să răspundă nevoilor diferitelor categorii de clienți. Considerăm produsele reunite sub acest brand o încununare a experienței de aproape 200 de ani a Pehart Grup. Brandul SOVIO reprezintă, în același timp, și un exemplu concret al aplicării practicilor sustenabile în industrie. Pe lângă aprovizionarea responsabilă, ecologică, cu celuloză, mașinile care fabrică hârtia tissue au fost retehnologizate în ultimii doi ani astfel încât eficiența energetică să fie optimizată”, explică Ovidiu Hoza, National & Export Sales Manager al Pehart Grup și managerul diviziei AfH.
De altfel, în 2023, Pehart Grup a realizat investiții importante, de peste 20 milioane de euro, pentru diversificarea portofoliului, creșterea capacității de export și eficientizarea energetică a liniilor de producție. Diversificarea portofoliului este o tendință constantă a ultimilor ani, când compania a lansat produse de hârtie umedă sub brandul Pufina, un segment de nișă pe piață în acest moment, dar aflat într-un trend ascendent.
Constant preocupată de sustenabilitate, Pehart a alocat anul trecut 12 milioane de euro optimizării performanțelor energetice ale liniilor de producție din cele două fabrici din Petrești-Sebeș și Dej. Procesul de modernizare și retehnologizare a mașinilor pentru producția de hârtie tissue a urmărit scăderea consumului de energie cu 20% pentru fiecare mașină în parte, iar la nivel de companie, economia de resursă energetică ajungând la 10%. Procesul de retehnologizare a capacităților de producție va continua și în 2024, obiectivul fiind obținerea calității premium a produselor cu un consum optimizat de energie.
„Acestea sunt etapele unui plan ambițios de dezvoltare prin care urmărim consolidarea poziției Pehart Grup pe piața internă și cea europeană. Ne dorim să continuăm investițiile în fabricile noastre, în tehnologii de ultimă generație care ne ajută să obținem calitate superioară cu prețuri de producție competitive. De altfel, suntem conștienți că, atât pe plan național, cât și dincolo de granițe calitatea premium a produselor noastre este cel mai eficient promotor al lor. Suntem convinși că cel mai nou brand al Pehart, SOVIO, se va bucura de aceeași apreciere din partea clienților industriei AfH”, mai spune Gabriel Stanciu.
Compania a cărei istorie începe în urmă cu aproape 200 de ani, cea mai veche fabrică de hârtie din România, Pehart Grup produce aproximativ 40% dintre toate produsele din hârtie existente în magazinele românești. Anual, în fabricile din Petrești-Sebeș și Dej, sunt produse 100.000 de tone de hârtie tissue, iar capacitatea de procesare a produselor finite se ridică la peste 75.000 tone. 35% din totalul producției este în acest moment exportată, iar restul este vândut în țară.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 2070 / 18276 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Filip & Company a asistat grupul Qemetica în vânzarea activelor aferente producției de sodă calcinată și silicați de sodiu din România. Partenerii Alexandru Bîrsan și Eliza Baias au coordonat echipele
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...