ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Pehart Grup intră pe piața produselor Away from Home și lansează brandul SOVIO

06 Februarie 2024   |   BizLawyer

• Compania românească a investit peste 8 milioane de euro în noua linie de conversie pentru produse tip AfH (produse destinate utilizării în afara casei) și lansează pe piața de specialitate brandul SOVIO.

 
 
Pehart Grup, lider în producerea și procesarea produselor de hârtie pentru uz casnic din România și una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din sud-estul Europei, pătrunde pe piața produselor Away from Home. Compania românească lansează brandul SOVIO, care va reuni într-o primă etapă 18 produse, printre care prosoape de hârtie de diferite dimensiuni și forme, cearșafuri din hârtie pentru cabinete cosmetice și medicale, șervețele și hârtie igienică în formate dedicate spațiilor din zona AfH. Produsele din brandul SOVIO sunt destinate utilizării în zona de sănătate și asistență medicală, restaurante, hoteluri, instituții publice, în industria alimentară și spațiile industriale, în toalete din locații publice. Investiția Pehart Grup în noua linie de conversie care este operațională încă de la finalul anului trecut depășește 8 milioane de euro.


„Unul dintre obiectivele majore de business pentru anul trecut a fost pătrunderea Pehart Grup pe piața Away from Home. SOVIO, noul brand pe care l-am lansat, respectă standardele de calitate cu care ne-am obișnuit clienții. Hârtia are un grad ridicat de puritate și rezistență, iar tehnologiile cu care este utilată linia de conversie conferă produselor capacitate ridicată de absorbție, elasticitate și grad sporit de finețe. Folosim în producție doar celuloză certificată FSC, amestec fibros de celuloză din rășinoase, foioase și eucalipt, fără niciun alt adaos de material reciclat sau fibre mecanice. Și pentru că provine din păduri special crescute pentru producția de hârtie, nu are impact negativ asupra mediului. În acest moment, brandul SOVIO este destinat pieței interne, dar într-un orizont de timp mediu nu excludem pătrunderea pe piețe externe”, spune Gabriel Stanciu, General Manager Pehart Grup.

„Brandul SOVIO oferă o abordare personalizată a curățeniei, pentru că este conceput să răspundă nevoilor diferitelor categorii de clienți. Considerăm produsele reunite sub acest brand o încununare a experienței de aproape 200 de ani a Pehart Grup. Brandul SOVIO reprezintă, în același timp, și un exemplu concret al aplicării practicilor sustenabile în industrie. Pe lângă aprovizionarea responsabilă, ecologică, cu celuloză, mașinile care fabrică hârtia tissue au fost retehnologizate în ultimii doi ani astfel încât eficiența energetică să fie optimizată”, explică Ovidiu Hoza, National & Export Sales Manager al Pehart Grup și managerul diviziei AfH.

De altfel, în 2023, Pehart Grup a realizat investiții importante, de peste 20 milioane de euro, pentru diversificarea portofoliului, creșterea capacității de export și eficientizarea energetică a liniilor de producție. Diversificarea portofoliului este o tendință constantă a ultimilor ani, când compania a lansat produse de hârtie umedă sub brandul Pufina, un segment de nișă pe piață în acest moment, dar aflat într-un trend ascendent.

Constant preocupată de sustenabilitate, Pehart a alocat anul trecut 12 milioane de euro optimizării performanțelor energetice ale liniilor de producție din cele două fabrici din Petrești-Sebeș și Dej. Procesul de modernizare și retehnologizare a mașinilor pentru producția de hârtie tissue a urmărit scăderea consumului de energie cu 20% pentru fiecare mașină în parte, iar la nivel de companie, economia de resursă energetică ajungând la 10%. Procesul de retehnologizare a capacităților de producție va continua și în 2024, obiectivul fiind obținerea calității premium a produselor cu un consum optimizat de energie.

„Acestea sunt etapele unui plan ambițios de dezvoltare prin care urmărim consolidarea poziției Pehart Grup pe piața internă și cea europeană. Ne dorim să continuăm investițiile în fabricile noastre, în tehnologii de ultimă generație care ne ajută să obținem calitate superioară cu prețuri de producție competitive. De altfel, suntem conștienți că, atât pe plan național, cât și dincolo de granițe calitatea premium a produselor noastre este cel mai eficient promotor al lor. Suntem convinși că cel mai nou brand al Pehart, SOVIO, se va bucura de aceeași apreciere din partea clienților industriei AfH”, mai spune Gabriel Stanciu.

Compania a cărei istorie începe în urmă cu aproape 200 de ani, cea mai veche fabrică de hârtie din România, Pehart Grup produce aproximativ 40% dintre toate produsele din hârtie existente în magazinele românești. Anual, în fabricile din Petrești-Sebeș și Dej, sunt produse 100.000 de tone de hârtie tissue, iar capacitatea de procesare a produselor finite se ridică la peste 75.000 tone. 35% din totalul producției este în acest moment exportată, iar restul este vândut în țară.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4297 / 20503
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Popescu & Asociații, singura firmă independentă locală evidențiată la gala ”The Lawyer European Awards”
Clifford Chance Badea a asistat Nofar Energy la semnarea a trei contracte de operare și mentenanță (O&M) cu EnergoBit pentru trei parcuri fotovoltaice cu o capacitate totală de peste 360 MW
Care sunt liniile de forță ale practicii de Concurență de la PNSA, apreciată de ghidurile internaționale pentru expertiza profundă, reflexele rapide și capacitatea de a duce la capăt mandate complexe | De vorbă cu Mihaela Ion (Partener) despre tendințele pieței, modul în care lucrează avocații, disciplina procedurală și gândirea strategică în proiectele în care miza, presiunea de timp și finețea analizei fac diferența
Balog & Stoica: Un nou jucător pe piața serviciilor juridice și o perspectivă contemporană asupra avocaturii
Refinitiv Legal Advisers - Q3 2025 | Piața de M&A a continuat să crească, în primele nouă luni, pe piețele emergente și la nivel nivel global, chiar dacă numărul tranzacțiilor este în scădere. Europa prinde viteză, iar Estul continentului redevine un teritoriu în care investitorii strategici și financiari caută randament. CMS își menține pozițiile de top la nivel global și în Europa de Est, regiune în care Clifford Chance și Schoenherr strălucesc, iar Kinstellar rămâne în Top 15
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Țuca Zbârcea & Asociații și britanicii de la Legal 500 au lansat ediția 2025 a GC Powerlist Romania
Filip & Company a asistat Autonom Services S.A. la încheierea unui contract de facilități de credit în valoare de 300 mil. €. Ce avocați au fost în echipa de proiect
Popovici Nițu Stoica & Asociații a asistat Hexagon în achiziția Platformei CUG din Cluj, într-unul dintre cele mai mari proiecte imobiliare ale anului
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...