Sondaj: Peste un sfert dintre angajaţi şi-ar schimba locul de muncă pentru bonusuri mai consistente
07 Iunie 2023 Agerpres
Sondajul realizat de Undelucram şi Sodexo Benefits and Rewards Services arată că 77% dintre cei chestionaţi se gândesc şi la impactul pe care îl au din rolurile lor în societate, iar 43% consideră că implicarea în societate este echivalentă cu impactul direct al muncii pe care o fac.
Peste un sfert dintre angajaţii români (28%) şi-ar schimba actualul loc de muncă cu un altul care oferă un salariu atractiv şi beneficii extra-salariale competitive, însă aproape jumătate (48%) nu ar accepta un salariu mai mic pentru un post cu impact social mai mare, relevă un sondaj de specialitate.
În acest sens, sondajul realizat de Undelucram şi Sodexo Benefits and Rewards Services arată că 77% dintre cei chestionaţi se gândesc şi la impactul pe care îl au din rolurile lor în societate, iar 43% consideră că implicarea în societate este echivalentă cu impactul direct al muncii pe care o fac.
Totodată, 7% dintre angajaţi subliniază că ar vrea să devină antreprenori, iar aproximativ 24% au ales actualul loc de muncă datorită pachetului salarial, 17% au fost motivaţi de perspectivele de promovare şi dezvoltare profesională, 16% au apreciat flexibilitatea programului şi tot 16% posibilitatea de a lucra online.
În acest sens, sondajul realizat de Undelucram şi Sodexo Benefits and Rewards Services arată că 77% dintre cei chestionaţi se gândesc şi la impactul pe care îl au din rolurile lor în societate, iar 43% consideră că implicarea în societate este echivalentă cu impactul direct al muncii pe care o fac.
Totodată, 7% dintre angajaţi subliniază că ar vrea să devină antreprenori, iar aproximativ 24% au ales actualul loc de muncă datorită pachetului salarial, 17% au fost motivaţi de perspectivele de promovare şi dezvoltare profesională, 16% au apreciat flexibilitatea programului şi tot 16% posibilitatea de a lucra online.
De asemenea, 11% dintre respondenţi şi-au ales locul de muncă pentru domeniul în care activează compania, iar acelaşi procent pentru impactul pe care îl are jobul actual. În plus, aproape 10% dintre angajaţi şi-au ales locul de muncă în funcţie de brandul companiei, în timp ce 8% în raport de manageri şi de colegi.
Potrivit sursei citate, circa 28% dintre respondenţi şi-ar schimba actualul loc de muncă dacă ar primi o ofertă care poate include beneficii extra-salariale (card de masă, vouchere cadou/de vacanţă sau asigurări). În acelaşi timp, 22% dintre salariaţi ar face acest lucru pentru oportunităţi mai bune de promovare sau dezvoltare profesională, iar aproximativ 13% şi-ar schimba locul de muncă pentru unul care oferă mai multă flexibilitate sau unul care are însemnătate pentru ei şi un impact benefic asupra societăţii.
O pondere mai mică, de 7%, dintre angajaţi ar vrea un alt loc de muncă din cauza volumului foarte mare de muncă şi pentru a nu mai lucra peste program, iar 6% şi-ar dori să aibă un alt manager.
Pachetul salarial este principalul aspect care îi determină pe 19% dintre angajaţii români să rămână la un loc de muncă, în timp ce 18% sunt motivaţi de faptul că au un loc de muncă stabil. Pe de altă parte, 17% rămân la acelaşi loc de muncă datorită echipei cu care lucrează, iar 16% apreciază faptul că au un echilibru între carieră şi timpul liber. În jur de 11% dintre angajaţi rămân la actualul loc de muncă pentru recunoaşterea pe care o primesc din partea echipei, 9% pentru impactul pe care munca lor îl are în societate, 8% pentru perspectivele de dezvoltare profesională şi tot 8% pentru proiectele în care sunt implicaţi.
Pentru 43% din totalul celor chestionaţi, implicarea în societate înseamnă să simtă că munca lor are un impact pozitiv în comunitatea din care fac parte. Pe acest principiu, 23% dintre angajaţi simt că se implică în societate atunci când donează bani sau alte produse către persoane sau asociaţii, în timp ce 13% susţin că aduc o contribuţie în momentul în care fac voluntariat.
Dacă ar fi să aleagă strict între pachetul salarial şi impactul muncii lor în societate, 18% dintre cei intervievaţi ar alege un loc de muncă în funcţie de impactul avut. Pe de altă parte, aproape jumătate (48%) dintre angajaţi nu ar accepta un salariu mai mic pentru un loc de muncă cu impact social mai mare.
La sondajul realizat în luna mai a acestui an, au participat 2.186 de respondenţi, care sunt angajaţi în domenii precum: IT, retail, financiar-bancar, Business Process Outsourcing & servicii, telecomunicaţii, producţie bunuri de consum, servicii de sănătate, producţie industrială, HoRe-Ca, producţie-transport hidrocarburi/energie, servicii ştiinţifice/tehnice, construcţii/imobiliare, media & cultură.
Undelucram.ro face parte din reţeaua de platforme Wherewework, care are cea mai mare comunitate online a angajaţilor din România şi una dintre cele mai importante din zona Europa Centrală şi de Est, cu 1,5 milioane de angajaţi pe platformă la nivel regional.
Sodexo România este liderul pieţei locale de beneficii extra-salariale pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii angajaţilor şi face parte din Grupul Sodexo, lider mondial în domeniul serviciilor de calitate a vieţii.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 6497 / 20439 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





