ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Strategia ANAF: Şcoala de Fiscalitate, centru de excelenţă în domeniul fiscal

17 Martie 2021   |   Agerpres

De asemenea, instituţia propune o tranziţie spre un mediu de lucru flexibil (de la distanţă, de la sediu sau hibrid) şi preponderent digital care să permită îndeplinirea atribuţiilor utilizând sisteme de identificare digitală, inclusiv semnătura electronică.

 
 
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) are în vedere înfiinţarea Şcolii de Fiscalitate, un centru de excelenţă în domeniul fiscal, şi realizarea unor programe comune de formare profesională a angajaţilor din sistemul fiscal împreună cu Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi, Camera Consultanţilor Fiscali, Academia de Studii Economice şi cu alte unităţi de învăţământ superior de profil.
 
Potrivit Strategiei pentru perioada 2021 - 2024, Şcoala de Fiscalitate îşi propune să atragă lectori de înalt nivel profesional şi academic în susţinerea scopului său de a livra cursuri de pregătire profesională, formare a funcţionarilor publici aflaţi la început de carieră, efectuarea de studii şi cercetare ştiinţifică în domeniul fiscalităţii, organizarea de seminarii şi comunicări ştiinţifice.
 
De asemenea, instituţia propune o tranziţie spre un mediu de lucru flexibil (de la distanţă, de la sediu sau hibrid) şi preponderent digital care să permită îndeplinirea atribuţiilor utilizând sisteme de identificare digitală, inclusiv semnătura electronică.
 
"Creşterea capacităţii şi adaptabilităţii în utilizarea soluţiilor tehnologice va îmbunătăţi eficienţa şi va reduce birocraţia pe diverse paliere organizaţionale", se arată în documentul citat.
 
De asemenea, se intenţionează o reconceptualizare a procesului decizional în interiorul Agenţiei şi a sistemului de guvernanţă, de exemplu, prin înfiinţarea de comitete de lucru specializate pe domeniile cheie.
 
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a publicat trei dintre strategiile ce vor fi implementate pe parcursul următorilor ani, respectiv Strategia ANAF pentru perioada 2021-2024, Strategia de digitalizare (2021 - 2025) şi Planul de comunicare (2021).
 
Strategia ANAF 2021-2024 vizează două aspecte majore pentru activitatea organizaţiei: digitalizarea instituţiei şi îmbunătăţirea serviciilor oferite.
 
Potrivit documentului, reformele, măsurile şi investiţiile propuse de ANAF au în vedere creşterea cu 2,5% a ponderii veniturilor colectate în PIB, din perspectiva administrării fiscale, şi reducerea decalajului fiscal la TVA cu până la 10%, până la finalul anului 2024.
 
În ceea ce priveşte managementul resurselor umane, instituţia îşi propune ocuparea, prin recrutare externă, a 2000 de posturi vacante, iar domeniile prioritare de ocupare cu tineri absolvenţi sunt IT, statistică, econometrie şi managementul proiectelor. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 13442 / 18037
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Litigii
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Autonom Services a plasat cu succes o nouă emisiune de obligaţiuni, în valoare de 30 mil. €. RTPR, consultanță juridică în proiect
Mergermarket - League Tables of Legal Advisors (Q3 2024) | Piața de M&A a continuat să se redreseze în primele nouă luni și a înregistrat creșteri de 18,8% la nivel global și de 23% în Europa. CMS, printre primele în clasamentul global și în Europa. Schoenherr și Wolf Theiss, număr mare de tranzacții asistate în Europa Centrală și de Est
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Laura Rudnyanszky, Global Regulatory Lead – Accenture, profesionist al Dreptului antrenat în proiecte complexe, care coordonează azi o echipă de avocați în reglementări globale: ”În carieră, îmi respect clienții și echipa, tratând fiecare provocare cu profesionalism și empatie. Aspirația mea este să ocup o poziție de conducere în cadrul unei organizații care valorizează inovația și responsabilitatea socială, unde să pot influența pozitiv modul în care se practică dreptul și cum se integrează tehnologia în procesele juridice”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Andreea Zvâc, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Wolf Theiss, despre mediul în care s-a împlinit profesional, implicare și valori: “În avocatură ai posibilitatea de a fi creativ și nu te plictisești niciodată. Pentru o evoluție sustenabilă și coerentă a unui avocat, munca și pasiunea ar trebui să fie pe primul loc”
UniCredit Bank a încheiat cu succes cea mai mare emisiune a sa pe piaţa locală de obligațiuni corporative negarantate, în valoare de 750 mil. lei. Clifford Chance Badea a asigurat consultanța juridică
BeeFast primește o nouă finanțare în valoare de 450.000 USD pentru extinderea internațională și dezvoltare. Avocații Baciu Partners, în tranzacție, cu o echipă coordonată de Corina Roman (Partener)
LegiTeam | MITEL & ASOCIAȚII recrutează avocat cu experiență (Real Estate)
LegiTeam: Voicu & Asociații is looking for business lawyers
2024 a fost un an aglomerat pentru Departamentul juridic al Farmexim & Help Net | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director despre actele normative cu impact în activitatea companiei, modificările legislative așteptate și proiectele interesante în care a fost implicată echipa de avocați interni
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...