ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Studiu: 67% dintre români plănuiesc să cumpere articole de modă, de Black Friday; în 2021, ponderea era de 75 %

24 Octombrie 2022   |   Agerpres

Potrivit sursei citate, 48% dintre români spun că nu îşi vor planifica achiziţiile în avans, dar vor căuta cele mai bune oferte în această "vânătoare" a reducerilor.

 
 
Şase din zece români (60%) vor cheltui până la 1.000 de lei pentru comenzile online, cu ocazia ediţiei din acest an a evenimentului Black Friday, iar ponderea celor care au în plan să-şi cumpere articole de modă nou la preţ redus este de 67%, faţă de 75% în 2021, arată rezultatele unui studiu realizat de o platformă online.
 
"Dacă în 2021 procentul oamenilor care plănuiau să cumpere articole de modă cu ocazia Black Friday era de 75%, anul acesta a adus o scădere de remarcat. Cu alte cuvinte, 67% dintre consumatori mai doresc să-şi îmbogăţească garderoba cu articole la preţ redus. În plus, s-a modificat şi ponderea persoanelor care nu au încă idee dacă îşi vor cumpăra haine sau nu cu acest prilej: de la 16% la 25%. Situaţia expusă reprezintă o oportunitate pentru magazinele online de a convinge cumpărătorii prin promoţii relevante", menţionează datele procesate de Glami România.
 
Potrivit sursei citate, 48% dintre români spun că nu îşi vor planifica achiziţiile în avans, dar vor căuta cele mai bune oferte în această "vânătoare" a reducerilor.
 
În ceea ce priveşte bugetul alocat pentru Black Friday 2022, rezultatele relevă faptul că 38% dintre respondenţi vor cheltui între 250 şi 500 de lei, 22% vor avea un interval de 500 - 1.000 de lei, iar 19% nu s-au hotărât încă.
 
"Această sumă de până la 500 de lei pentru achiziţiile online de Black Friday ne plasează pe locul doi în Europa. 40% dintre unguri nu vor depăşi pragul de 100 de euro pentru comenzile de Black Friday, românii ocupă locul secund, iar pe poziţia următoare se află bulgarii (32% vor cheltui până la 100 de euro pentru cumpărăturile lor de Black Friday)", notează studiul.
 
Peste jumătate dintre persoanele chestionate (54%) susţin că nu s-ar simţi confortabil la cumpărături în magazinele fizice în perioada Black Friday şi că, dacă ar observa o supraaglomerare, ar pleca.
 
Studiul Glami face parte din Fashion (Re)search, un proiect ce analizează periodic tendinţele pieţei. Datele au fost colectate printr-un chestionar, în perioada 4 - 18 septembrie, deschis tuturor vizitatorilor platformei, cu peste 4.900 de respondenţi din nouă ţări.
 
Glami România, lansată în iunie 2017, este cea mai importantă platformă online europeană de descoperire a modei, cu peste 300 de magazine partenere şi mai mult de un milion de produse de la aproape 12.000 de branduri. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5900 / 17356
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Ana-Maria Baciu este singurul avocat din România nominalizat pentru premiul ‘Regulatory Lawyer or In-House Counsel of the Year’ acordat în cadrul Global Regulatory Awards 2024
NNDKP a asistat AAylex One în legătură cu o finanțare de 20 de milioane de euro acordată de CEC Bank și Alpha Bank Romania | Valentin Voinescu (Partener) și Cătălina Dan (Asociat Senior), în prim plan
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Baciu Partners anunță extinderea echipei de leadership: Andrei Cosma și Corina Roman sunt promovați în poziția de partener
INTERVIU | Cosmin Vasile, singurul avocat român evidențiat ca Thought Leader atât în practica de Arbitration, cât și de Commercial Litigation, în Who’s Who Legal ̸ Lexology: ”Avem șansa să fim implicați într-un număr foarte mare de arbitraje internaționale, de la comerciale la investiționale, dar și în numeroase arbitraje domestice. Pe de altă parte, reputația firmei noastre de litigatori excepționali ne dă șansa să gestionăm numeroase proiecte semnificative ca miză, sonoritate a părților implicate și care au o componentă internațională”
Promovări la Schoenherr & Asociații: Nora Olah devine local partner, alți trei avocați fac un pas înainte în carieră | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Avocații promovați sunt specializați în domenii în care activitatea firmei s-a intensificat în ultimii ani. Fiecare dintre ei este un specialist confirmat în domeniul său de activitate”
Dispute Resolution | Echipa Stratulat Albulescu este implicată atât mandate cu elemente de extraneitate, cât și în proiecte care pun în discuție mai multe arii de practică. Firma are o activitate intensă pe plan local și a căpătat vizibilitate externă tot mai mare prin prisma mandatelor gestionate, listării în ghidurile juridice și prezenței la evenimentele de profil internaționale
Bondoc și Asociații SCA anulează un proces-verbal al ANPC de sancționare pentru practici comerciale incorecte în domeniul publicității și audiovizualului | Proiect gestionat de Ioana Katona (Partener) și Anca Radu (Associate)
Clifford Chance Badea a asistat PPC Group în acordul privind achiziția a 629MW de energie regenerabilă de la o companie din portofoliul Macquarie. Nadia Badea (Partener) și Loredana Ralea (Counsel) au coordonat echipa
ITR EMEA Tax Awards 2024 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații și Țuca Zbarcea & Asociații concurează pentru titlul de firma anului în România în domeniul taxelor. Popescu & Asociații și Țuca Zbârcea au câte trei nominalizări în jurisdicția locală, iar NNDKP este pe lista scurtă pentru distincția de firma anului în dispute fiscale
Avocații din practica de Energie & Resurse Naturale de la Wolf Theiss lucrează în proiectele Doicești și Cernavodă, cele mai mari din domeniul energiei nucleare. Adina Aurel (Counsel): ”Ceea ce ne-a atras la aceste proiecte este în primul rând inovaţia tehnologică în domeniul energiei nucleare” | Cele mai multe solicitări au fost pentru producerea energiei electrice din surse regenerabile, dar volume de muncă mari au avut și mandatele din alte segmente ale practicii
RTPR, alături de OX2 la vânzarea unui parc eolian de 99MW, într-o tranzacție de 214 milioane euro, prima în România a grupului suedez | Echipa locală a fost coordonată de Mihai Ristici (Partner) și Vlad Stamatescu (Counsel). Colaborare cu echipa A&O Shearman condusă de Kamil Jankielewicz
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...