
Vânzările de carte au crescut cu aproximativ 20% în România, 70% în Bulgaria şi 40% în Ungaria (retailer online)
09 August 2023
AgerpresPublicul cu cel mai mare consum de carte de pe platforma eMAG este preponderent feminin (60%), iar categoria de vârstă care consumă cel mai mult cartea din online de pe eMAG este cuprinsă în intervalul 35-44 ani.
Clienţii eMAG au plasat mai multe comenzi de carte în prima jumătate a anului în cele trei ţări unde compania este prezentă, creşterea fiind de aproximativ 20% de la an la an în România, 70% în Bulgaria şi de 40% în Ungaria.
Potrivit unui comunicat al retailerului online, oferta de carte numără peste 550.000 de titluri disponibile pe platformă în cele trei ţări.
În topul celor mai vândute categorii de cărţi comandate de către clienţii români, bulgari şi unguri ai platformei se regăsesc cărţile de beletristică, urmate de cărţile pentru copii, cele de dezvoltare personală, spiritualitate şi psihologie sau biografii şi memorii.
"Gama extinsă cu ajutorul sellerilor din Marketplace a atras tot mai mulţi clienţi pe platforma eMAG, care găsesc aici una dintre cele mai mari librării online din regiune. Vedem multe similitudini între clienţii din cele trei ţări atât la nivel de sezonalitate cât şi în ce priveşte categoriile din care comandă, ceea ce ne ajută foarte mult în a structura oferte cât mai bune, pe baza preferinţelor lor" a declarat Stejara Pircan, senior VP eMAG.
Potrivit unui comunicat al retailerului online, oferta de carte numără peste 550.000 de titluri disponibile pe platformă în cele trei ţări.
În topul celor mai vândute categorii de cărţi comandate de către clienţii români, bulgari şi unguri ai platformei se regăsesc cărţile de beletristică, urmate de cărţile pentru copii, cele de dezvoltare personală, spiritualitate şi psihologie sau biografii şi memorii.
"Gama extinsă cu ajutorul sellerilor din Marketplace a atras tot mai mulţi clienţi pe platforma eMAG, care găsesc aici una dintre cele mai mari librării online din regiune. Vedem multe similitudini între clienţii din cele trei ţări atât la nivel de sezonalitate cât şi în ce priveşte categoriile din care comandă, ceea ce ne ajută foarte mult în a structura oferte cât mai bune, pe baza preferinţelor lor" a declarat Stejara Pircan, senior VP eMAG.
Publicul cu cel mai mare consum de carte de pe platforma eMAG este preponderent feminin (60%), iar categoria de vârstă care consumă cel mai mult cartea din online de pe eMAG este cuprinsă în intervalul 35-44 ani. Cumpărătorul de carte eMAG are preponderent studii superioare (47%) şi venituri cuprinse între 3.500 - 5.000 lei. Plata cu cardul este preferată de 50% dintre clienţii din Ungaria, de 60% în Bulgaria, iar în România se apropie de 70%.
Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online. Clienţii din România ai platformei beneficiază de servicii cum ar fi aplicaţia mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicaţii de comerţ electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet şi aplicaţia de mobil.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 5013 / 19479 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Finanțările sindicalizate își păstrează poziția solidă, iar club-deal-urile câștigă teren pe piață, spun avocații din practica de Banking & Finance de la NNDKP | Valentin Voinescu (Partener): ”Am remarcat o creștere a interesului din partea fondurilor de investiții și a creditorilor non-bancari. Profilul clientului a evoluat: companiile sunt mai bine informate, mai receptive la structuri mixte și tot mai interesate de optimizarea costurilor și a structurii de capital”
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
Clifford Chance a asistat băncile în legătură cu emisiunea record de 1,5 miliarde RON a Băncii Transilvania, prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile denominată în lei. Proiect coordonat din București, cu avocați din Londra în echipă
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | Corina Roman, avocat format în câteva firme mari, spune că a regăsit „cu drag”, la BACIU PARTNERS, aceeași preocupare pentru knowledge și dedicare față de mandatele primite de la clienți. “Nu am crezut niciodată că voi lucra într-un proiect cu sateliți, dar iată că aici am avut această ocazie. Și mi-a plăcut enorm, pentru că m-a scos din zona de confort. Acum, datorită acelei experiențe, știm mai multe și putem explora și acest tip de proiecte la nivel de echipă”
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
CMS își consolidează echipa din România prin promovarea a șapte avocați | Horea Popescu, managing partner CMS România: ”Aceste promovări reflectă nu doar calitatea muncii lor, ci și energia și dedicarea cu care aduc rezultate remarcabile clienților noștri și ne poziționează perfect pentru a ne continua creșterea și dezvoltarea competențelor”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Țuca Zbârcea & Asociații câștigă pentru Silcotub un litigiu major privind recalcularea prețului energiei electrice în lumina Ordonanței de urgență nr. 27 ̸ 2022
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...